Skadestatus

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    #21
    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Misund, som deltok på dagens trening, men neppe er kampklar enda. Det kan se ut som om en/han stadig vurderer å gå sesongen ut halvskadd, heller enn å operere og ødelegge mesteparten av resten av sesongen
    Vi kan vel ikke bruke Misund som reserve mens Claus står i mål? Hvis Per Magne er friskmeldt, så gjelder vel ikke dispen for Claus lenger....?
    mvh
    perta
    Det er sånn jeg også tenker. Men Claus har vi faktisk bare til 3. juli, så det hadde vært greit å hatt Misund også kampklar til da. Et tippeligalag bør helst disponere to friske og erfarne keepere og en ambisiøs og talentfull tredjekeeper som utfordrer iallfall andrekeeperen. For øyeblikket har vi en meeeget erfaren førstekeeper og en talentfull men uprøvd reserve.

    Nå kan sikkert kontrakten med Claus forlenges noe, men uansett Misunds situasjon, så vil hans disp vel opphøre når Müller om et par uker er tilbake. Og da liker jeg ikke noe særlig å ha Misund resten av sesongen med en ankel/fot som hele tida er sånn bare nesten bra. Da vil vi ha en brukbar (men vel ikke helt topp) førstekeeper, en usikker andrekeeper med stadige problemer, og Eirik Jansen, som på den måten fort kan få noen innhopp; vi får bare håpe de kommer i de "riktige" kampene (hjemme, mot ikke altfor tøff motstand).

    Hvor bliver redningsmannen ? Kommer ikke Jan Kjell Larsen ?
    (fritt gjendikta etter "Olav Tryggvason")

    gilbert

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #22
      Ser ingen grunn til at vi ikke kan ha Reitmaier ut sesongen. Nå begynner han å bli varm i LSK-trøya, og er sånn jeg ser det en bedre keeper enn vår opprinnelige andrekeeper Misund. Spørsmålet er vel bare om han er interessert i å være i Norge som andrekeeper...
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #23
        Mener Reitmaier sa i et eller annet intervju at han bare blei her til vi (you guys, som han sier hele tida) hadde fått stabla Müller på beina igjen! Har vel kone, barn og full pakke hjemme som han ikke akkurat vil være for lenge borte i fra. Helt greit for meg, er nemlig ikke så skråsikker på hvem som er den beste målmann av han, Jansen og Misund lenger...
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #24
          Håper Reitmaier tar noen måneder til som keeper eller reserve. Trur heller ikke han koster flesk. Misund er for dårlig...

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #25
            RB skriver i dag at Kippe, Gilbert og Rambekk har trent alternativt denne uken. Kippe sykler, mens de to andre jogger. Fysio Terje B sier at reaksjonene på gårsdagens trening avgjør hvordan disse tre skal trene framover. Om de rekker HamKam-kampen står det intet om.

            mvh
            Gammer`n - som savner flere rapporter fra de daglige treningene !
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              #26
              Kippe forlot dagens trening etter ca èn time. Fram til da hadde han trent alternativt. Han sier selv han er usikker, men skal forsøke seg igjen i morgen. Mitt tips er at han ikke spiller hverken på Hamar eller i de to forestående landskampene, dessverre.
              Anders og Gilbert var med for fullt igjen.

              mvh
              Gammer`n
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • gamle-perta
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2004
                • 2418

                #27
                Er Haddad klar som super-innbytter mot bydelslaget? Er Kippe på beina igjen og 100 prosent klar?
                Er det noen som har vært på trening denne uka som kan svare på dette?

                mvh
                Gammer`n
                Mvh
                Gammer´n (Per T)

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎