Man Utd, Liverpool target to sign for Lilleström

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
    Björn Bergmann satt for øvrig på tribunen sammen med Espen Johnsen og så kampen mot søpla i går. Han kan umulig ha blitt imponert over sine nye lagkamerater...
    Mener du Erland Johnsen?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      Opprinnelig skrevet av Latvijan
      Litt OT her, men satt han SAMMEN med Espen Johnsen?!
      Espen Johnsen er broren til Marius Johnsen som satt på benken for LSK i går. Mer komplisert er det ikke. Espen var der for å se på sin bror, og satt selvsagt sammen med de andre fra LSK.
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2756

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Mener du Erland Johnsen?
        Mente selvfølgelig Erland Johnsen, ja.
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Blir spennende å se om det blir flere islandske signeringer. Vi har vel tittet på hvertfall 2 til.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Bibaboy
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2008
            • 712

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Blir spennende å se om det blir flere islandske signeringer. Vi har vel tittet på hvertfall 2 til.

            Hvem faan er det som gidder å signere for dette forbanna møkkalaget. 1 jævla spiller hold TL i går. Otto. Jeg spiser lunchen min på kontoret i dag fordi det er så sinnsykt flaut å måtte stå til rette for å være LSK supporter... Dette går mot katastrofe... Med så mye tapte penger som et nedrykk tilsier har de vel verken råd til spiller kjøp eller lønne sin nåværende administrasjon... Er det virkelig mulig å være så inkompetente...
            Fugla Forever

            Kommentar

            Working...