Henning Berg inn nå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Henning Berg inn nå

    Om ikke et bein, så har vi i hvert fall en legg i Adecco.

    Erland Johnsen og co har frem til dagens kamp gjort en ok jobb, men i dag var det bråstopp. Akkurat nå har vi ingenting å tape på å få Henning Berg inn de to siste; enten alene eller sammen med Erland Johnsen. Er det et problem for EJ så får han tenke hvem som har det verst akkurat nå.

    Det er tydelig at vi trenger litt ekstra guts og motivasjon nå i de siste to livsviktige kampene. Ingen vil skylde på Henning Berg hvis vi taper disse to, men tanken på ikke gitt han sjansen - sett at vi faktisk rykker ned - kan vi ikke la gå fra oss.

    Henning Berg er en bedre trener enn EJ. Da må jeg vel i hvert fall anta at han er. Da vil han ikke plutselig innføre noe helt nytt på en uke, men spille på det som er kjent. Derimot er autoriteten, motivasjonen, troen på at vi kan vinne, det viktige nå.

    Inn med Henning Berg nå.
    Bølerkanaris
  • rødstrupe
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jul 2008
    • 126

    #2
    Henning Berg har vel sagt at det ikke er aktuelt for han å bidra allerede nå, med mindre LSK/EJ spør han om det.

    Men helt enig. Rykker vi ned uten å ha prøvd med Berg vil jeg aldri tilgi det. Får bare håpe EJ er sporty nok til å se at han ikke har mer å bidra med nå.
    STOP CHILDREN WATCHING VÅLERENGA

    Join the cause:
    Bli med i denne:

    http://apps.facebook.com/causes/216376?m=cc366e79

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #3
      Opprinnelig skrevet av rødstrupe
      Henning Berg har vel sagt at det ikke er aktuelt for han å bidra allerede nå, med mindre LSK/EJ spør han om det.

      Men helt enig. Rykker vi ned uten å ha prøvd med Berg vil jeg aldri tilgi det. Får bare håpe EJ er sporty nok til å se at han ikke har mer å bidra med nå.
      Da må de rett og slett bare spørre i kveld. Det er ikke EJs følelser vi skal ta hensyn til nå.
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • uutsi
        Medlem
        Bøffel
        • Nov 2007
        • 30

        #4
        Enig

        Er helt enig med deg, men vil også be noen av gutta på banene i dag til virkelig å ta seg en titt i speilet!!!!

        Kommentar

        • Larsabal
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Oct 2005
          • 23

          #5
          Jeg skrev det samme i en annen tråd og er helt enig. Få inn Berg nå, noe annet er galskap!!!

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2120

            #6
            Nà satt vel ikke Erland Johnsen pà benken idag?? Dessuten blir det vanskeliig à vinne kamper nàr man ikke har spillere i forsvarsfireren.

            Tapet idag kom ikke uventet, med Kippe ute og en utrygg forsvarsfirer. Nà avslutter vi med seier i àrets siste hjemmekamp. For à fà til DET, tror jeg ikke mer bràk omkring trenerspòrsmàlet er det rette.
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #7
              Opprinnelig skrevet av heidar
              Nà satt vel ikke Erland Johnsen pà benken idag?? Dessuten blir det vanskeliig à vinne kamper nàr man ikke har spillere i forsvarsfireren.

              Tapet idag kom ikke uventet, med Kippe ute og en utrygg forsvarsfirer. Nà avslutter vi med seier i àrets siste hjemmekamp. For à fà til DET, tror jeg ikke mer bràk omkring trenerspòrsmàlet er det rette.
              Absolutt ikke, men han er vel på treningsfeltet.

              Ikke uventet tap nei, men uventet at jo så totalt manglet innsats, engasjement og tro på at dette kunne gå. Det er absolutt ingen grunn til å gå inn i kampen på denne måten.

              EJ har mange uavgjort, og det har vært helt ok det, men nå trenger vi seire. Henning Berg kan komme inn med forandring i tenkesettet.

              Men en opprivende runde med trenerspørsmål trenger vi ikke nå. Det er derfor jeg skriver at EJ burde skjønne dette selv. Dette er ikke tiden for å sette selv høyere enn klubben.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • sten
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2005
                • 873

                #8
                Henning samarbeider vel så og si fullt med Erland og co.Tror ikke det har så veldig mye å si hvem som er på benken de siste 2 kampene.Er nok spillerne som må ordne så plassen er sikret.

                Kommentar

                • maxpayne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 1220

                  #9
                  Tullball. Den gjengen, deriblant spillere, JÅF og andre i LSK som fikk avsatt Tom Nordli skal fullføre sesongen uansett resultat. Så får de stå skolerett for KFL og andre med hjerte for klubben hvis det værst tenkelige skulle skje.
                  Tom Nordli ble avsatt fordi klubben måtte reddes ble det sagt? I stedet får vi se en sesongavslutning der Kongsvinger brukte 3 dager på forstå Tom Nordli stilen og mannen på nytt er folkehelt. Vi derimot risikerer pr. dags dato og bli sendt rett til Gjemselund og Tom Nordli av Kjetil Rekdal`s Ålesund.
                  Snakk om redningsaksjon

                  Kommentar

                  • Canaria
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Sep 2004
                    • 73

                    #10
                    Det er jo det eneste Nordli får til, å snu opp ned på et lag...


                    Kommentar

                    • Serbern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 5496

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av maxpayne
                      Tullball. Den gjengen, deriblant spillere, JÅF og andre i LSK som fikk avsatt Tom Nordli skal fullføre sesongen uansett resultat. Så får de stå skolerett for KFL og andre med hjerte for klubben hvis det værst tenkelige skulle skje.
                      Tom Nordli ble avsatt fordi klubben måtte reddes ble det sagt? I stedet får vi se en sesongavslutning der Kongsvinger brukte 3 dager på forstå Tom Nordli stilen og mannen på nytt er folkehelt. Vi derimot risikerer pr. dags dato og bli sendt rett til Gjemselund og Tom Nordli av Kjetil Rekdal`s Ålesund.
                      Snakk om redningsaksjon
                      Faen du er irriterende!

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        #12
                        Jeg ser ikke den neste kampen Espen Søgård spiller back....

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1220

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Serbern
                          Faen du er irriterende!
                          Noen må også fortelle sannheten om LSK 2008.

                          Kommentar

                          • Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Noen må også fortelle sannheten om LSK 2008.

                            Sannheten er at Tom Nordlie har ødelagt hele jævla sesongen og gjort skam på LSK sitt gode navn og rykte som en hardtarbeidene klubb som aldri rykker ned...
                            Du kan innvitere Nordlie hjem på hvalbiff, så finner du fort ut hvor skapet står!

                            Kommentar

                            • bartlet77
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Sep 2005
                              • 46

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              Tullball. Den gjengen, deriblant spillere, JÅF og andre i LSK som fikk avsatt Tom Nordli skal fullføre sesongen uansett resultat. Så får de stå skolerett for KFL og andre med hjerte for klubben hvis det værst tenkelige skulle skje.
                              Tom Nordli ble avsatt fordi klubben måtte reddes ble det sagt? I stedet får vi se en sesongavslutning der Kongsvinger brukte 3 dager på forstå Tom Nordli stilen og mannen på nytt er folkehelt. Vi derimot risikerer pr. dags dato og bli sendt rett til Gjemselund og Tom Nordli av Kjetil Rekdal`s Ålesund.
                              Snakk om redningsaksjon :smile:
                              Å fjerne Nordlie var nødvendig, problemet er vel bare det at man lot en keepertrener kun med nedrykkserfaring som hovedtrener og en trener med hovedtrenererfaring fra 2. divisjon få ansvaret med å redde klubben. DE har jo bevist at de ikke er menn for oppgaven. Berg inn nå!

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #16
                                Langt på vei enig med trådstarter. Ikke til forkleinelse for EJ, men jeg tror også at Henning Berg ved roret de siste par ukene av sesongen kan bety noe for mentaliteten i laget. Uansett må vi bare forutsette at lampene nå lyser på Åråsen, og at klubbledelsen jobber intenst for å ta nødvendige grep.

                                Kommentar

                                • BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av chrissp
                                  Erland Johnsen og co har frem til dagens kamp gjort en ok jobb, men i dag var det bråstopp. Akkurat nå har vi ingenting å tape på å få Henning Berg inn de to siste; enten alene eller sammen med Erland Johnsen. Er det et problem for EJ så får han tenke hvem som har det verst akkurat nå.
                                  ...
                                  Inn med Henning Berg nå.
                                  Jeg er enig i konklusjonen din selvsagt. Erland fremstår ikke som kompetent nok til å lede laget i dagens krisesituasjon.

                                  Dog er jeg litt uenig i underlaget ditt. EJ har ikke gjort en OK jobb. 1,19 poeng per kamp i snitt i serien, og på huet og ræva ut i to cuper er ikke OK.

                                  Berg må inn ASAP for å få spillerne til å forstå alvoret. De må ofre seg til siste bloddråpe, ikke dasse rundt som i dag.

                                  Erlands "vi har sikret plassen så nå tar vi oss en fest i Tromsø" slår nå tilbake på han og laget med full kraft. Hybris.
                                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Berg må inn på felten og spre spilleglede og hjelpe til med å justere laget. Håper på Kippe kan bidra med trygghet og bruke all sin rutine for å slå barte laget

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13271

                                      #19
                                      Holder ikke med legoland lappen i formel 1.

                                      Kommentar

                                      • CocaJerry
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 2532

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Sannheten er at Tom Nordlie har ødelagt hele jævla sesongen og gjort skam på LSK sitt gode navn og rykte som en hardtarbeidene klubb som aldri rykker ned...
                                        Du kan innvitere Nordlie hjem på hvalbiff, så finner du fort ut hvor skapet står!
                                        Feil. Sannheten er at baksnakkende kjerringer og spillere som ikke blør for drakta i det hele tatt har klart å lure seg selv og mange av oss til å tro at det var Nordlie sin feil at alt gikk til helvette.
                                        Hardtarbeidende lag? ja det var da spillerne ikke grein over treningsmengdene, og da må vi faktisk tilbake til Arne Erlandsen tid.
                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Du kan innvitere Nordlie hjem på hvalbiff, så finner du fort ut hvor skapet står!
                                        Fy f...! den var så genial at den må jeg jo bare skrive opp .

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎