2008 - Sesongen fra helvete. En oppsummering

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #21
    Riktig. Derfor slang jeg på den siste setningen.

    Kommentar

    • Roll75
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2007
      • 834

      #22
      Årets sesong har vært en eneste lang nedtur. Nesten uvirkelig at vi havnet på 12. plass. I et vanlig år måtte vi ha kvalifisert oss med 12., og da er jeg ikke sikker på om det hadde gått bra. Av meget få lyspunkt vil jeg bare nevne kampen i Tromsø, og oppgjøret mot rbk på Åråsen. Seier i disse kampene kom for mange helt ut av det blå, og var veldig avgjørene for videre eksistens i øverste divisjon. Nå må sesongen evalueres.

      Takket være Henning Bergs inntreden på Åråsen, klarer jeg å se framover til neste sesong med en viss optimisme, selv etter denne grusomme sesongen.

      Kommentar

      • runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 565

        #23
        Herregud & takk og lov for at det er over!

        Vanligvis er det vemodig å avslutte sesongen, og altfor lenge til seriestart. Nå er det bare deilig å slippe tanken på å bli fornedra på det groveste helg etter helg - og digg at det er lenge til sesongen 09 starter opp.

        Halve stallen + Grønlund bør kjeppjages ut av syne - men det er vel liten sjanse for å bli kvitt etterlevningene etter det verste vanstyret vi har sett siden Pellerud og co. Takk og lov for at ihvertfall Fjøra forsvinner; han har hjertet i klubben - javel - men en sesong til med klovneri, mediasirkus, sutring og generell flauser i alle kriker og kroker hadde tatt knekken på meg. En sindig, avbalansert og oppegående Bjarmann er den beste kur for frynsete kanari-nerver.

        Neste år - da skal det faen tute meg bli så jævlig bra!
        runarM

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎