Aafk - LSK, Søndag 02. november, kl. 18:00, Color Line stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Roll75
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2007
    • 834

    Dette var en flau forestilling. Vi var jo helt uten tempo i spillet. Synes vi ble dårligere utover i kampen også. Nesten pinlig til tider motstandern tatt i betraktning. Jeg led meg gjennom 1. omgang, andre var værre! Lurer på om det var noen som fant grunn for riise til å forbedre kontrakten etter denne kampen?

    Kommentar

    • mr.pung
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Oct 2008
      • 14

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Berg vil få en hard, men rettferdig vurdering, i likhet med alle andre.

      Berg har foreløpig plusspoeng for kampen mot RBK, og minuspoeng for dagens match og Judas-leflingen.
      moro klump!!

      Kommentar

      • Hexaphim
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 2732

        Opprinnelig skrevet av mr.pung
        moro klump!!
        "Hæh?!"-knapp nå!
        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          Opprinnelig skrevet av chrissp
          Når får vi det første "Henning Berg må gå tråden"? Herregud, give me a fucking break. Mannen reddet oss for en uke siden og nå skal han få tid til å bygge opp et nytt lag.
          Opprinnelig skrevet av BennyLem
          Berg vil få en hard, men rettferdig vurdering, i likhet med alle andre.

          Berg har foreløpig plusspoeng for kampen mot RBK, og minuspoeng for dagens match og Judas-leflingen.
          Vrøvl. Henning har nettopp avsluttet konkurransen og han stilte i klassen om å sikre LSK fornyet kontrakt i Eliteserien. Det klarte han og dermed en soleklart sekser på terningen. En rar terning, siden den kun hadde to sider; 1 og 6.... Men uansett. Du bør forresten begynne å legge til relevante vurderinger til evalueringene dine.

          At det kom en utladning fra spillerne i går var ikke overraskende. Selv om forumfolket nærer et stort hat til Rekdal og AaFK, så tviler jeg på om spillerne gjør det samme. I hvert fall ikke nok til å gå inn i denne kampen med samme motivasjon som mot RBK. Ikke engang i nærheten.

          Alle lag vil få problemer med motivasjonen til tider og alle baller triller ikke dit man vil. Henning Berg må også bli kjent med spillergruppa og få mulighet til å vite hvilke grep han må benytte til ulike kampsituasjoner.

          Hvis kampen i går var et være eller ikke være for LSK også, så tror jeg nok kampbildet ville sett annerledes ut. Men noen enkel kamp ville det uansett ikke vært

          Spillere som blir hyllet for en uke siden, blir latterliggjort nå. Fra å måtte begynne hver eneste kamp fordi han er er smart jævel som plutselig slår til, så er det viktig å få ut Sundgot fortere enn f.... Så er det Bolly som er helten, før han hvis det hadde vært ny kamp neste uke, viser seg for ustabil også han.

          Så er det Riise som plutselig er så elendig at man nærmest ikke kan bli kvitt han fort nok. For et par år siden var det Mifsud, og for ikke snakke om alle som skulle bli så gode bare de kom ut av skyggen til Koren. For å rette kritikk mot meg selv, så har jeg nok vært litt rask på avtrekker`n selv også ved et par anledninger.

          Da er det godt å sitte bak tastaturet å være så god "trener" at man vet nøyaktig hva som hadde fungert. Hva faen skal man med tankesmia til Drillo når man har dere. Et under at dere ikke er ute på treningsfeltet til Liverpool eller ManUtd akkurat nå og briljerer. Et under rett og slett.

          Forumet må gå!!
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Roll75
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2007
            • 834

            Nå må det ikke bli sånn at det ikke er lov til å være skuffa etter 0-3 mot Ålesund. Jeg mener vi ikke skal tape med 3 mål mot dem under noen omstendigheter. At man ikke er motiverte til en slik kamp høres også rart ut, siden man med seier ville ha endt på 9 eller 10 plass FORRAN VIF!! Tror mange hadde forventet av vi ville avslutte med stil etter det som har skjedd i år.

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              Opprinnelig skrevet av Roll75
              Nå må det ikke bli sånn at det ikke er lov til å være skuffa etter 0-3 mot Ålesund. Jeg mener vi ikke skal tape med 3 mål mot dem under noen omstendigheter. At man ikke er motiverte til en slik kamp høres også rart ut, siden man med seier ville ha endt på 9 eller 10 plass FORRAN VIF!! Tror mange hadde forventet av vi ville avslutte med stil etter det som har skjedd i år.
              Selvfølgelig ikke. Skuffa var jeg også selv, men jeg må si det var et tap jeg tok med stor fatning. Selv har jeg fortsatt Sundgots 3-2 skåring på mitt indre øye hvert 5. minutt

              Jeg sier heller ikke at man ikke er motivert, men det er ikke tvil om at AaFK har en enormt mye større motivasjon for denne kampen enn oss.
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • Roll75
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2007
                • 834

                Jeg er bare så skuffa over sesongen totalt. Med Berg på plass har jo gutta vist at de kan. Håpet var jo tilstede for at man kunne gjenskape noe av prestasjonene man hadde i rbk kampen og vise alle at det ikke bare var et blaff.

                Kommentar

                • Ellef
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Feb 2006
                  • 112

                  Etter Ålesund (orange plastikk)

                  Alle er nok skuffet etter denne sesongen, med tampong avslutning i Ålesund (sportslig sett). Etter kampen mot Ålesund har alle kanaris på stadion all grunn til å gå med hevet hode:

                  1. KFL med THPK/baris kanaris gjorde en strålende jobb gjennom hele kampen. Etter nedturen mot søpla på ullevål har alle reist seg kraftig for fugla (spesiellt fansen). For en gjeng, for en mentalitet! Rønnern gjør en STRÅLENDE jobb som forsanger!

                  2. Spennende signeringer av unge raske spillere (Bergmann, Bolly etc..) Som Gud sa tidligere i år etter FCK kampen, LSK kommer til å bli et topplag med mer hurtighet i laget. Om det blir midt på tabellen neste år, vil det garantert bære frukter på sikt med innhenting av unge spillere, fryder meg over denne langsiktige tankegangen, som er stikk motsatt av det TN gjorde i fjor. ALT for Henning Berg og utvikling!

                  3. Det ligger mye kvalitet i stallen fra før av, selvfølgelig bør vi kvitte oss med noen spillere på sikt, men mye av potensialet har blitt blokkert på grunn av mengdetrening, kortsiktig lederstil ++++, alt dette har ført til lav motivasjon/selvfølelse/selvtillit etc. Vi har jo selv sett at dette i enkelte tilfeller har snudd i høst, men det tar tid å bygge opp Rom etter herjingene, og Frode/Erland har gjort en kanonjobb med å starte oppbygningen.

                  SÅ kanaris: Vi har mye godt i vente, det er jeg overbevist om!
                  Wenche Myhre

                  Kommentar

                  • frkristi
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2006
                    • 283

                    Og la oss for all del ikke rope etter ny trener og støtteapparat om det skulle ligge an til en ny 4. plass mot slutten av neste sesong...

                    God fotballferie til spillere og supportere!

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      LSK skal normalt ikke si seg fornøyd med 0-3 mot et tradisjonelt bunnlag. Det er da vi blir bunnlag selv.

                      4-2 mot RBK, derimot, helt greit. Fortsett slik.
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • mooph
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 1496

                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        LSK skal normalt ikke si seg fornøyd med 0-3 mot et tradisjonelt bunnlag.
                        Resultater kan lyve. Det kan være tilfeller hvor tap, selv tap med 3 mål, kan være resultat av uheldige omstendigheter.

                        Slik var det ikke sist søndag.
                        Vi blei kjempa ihjel, tidvis rundspilt, og tapte dueller hele veien. Ingen av spillera våre så ut til å kunne slå pasninger og ingen tente til grunnet dårlig egeninnstats. En av gutta ville sågar av banen når noen ropte stygge ting om mora hans. Trenern fosøkte ikke en dritt gjennom hele kampen, sto bare å så på slaktet.

                        For en patetisk gjeng. Dritflaut. "AaFK hadde mer å kjempe for" ... hva f... er det for slags unnskyldning?! "AaFK spilte bedre enn oss" ... Hallo! De ligger nest sist! Er de bedre enn oss burde vi rykke ned.

                        Vi er pr. nå ett ekte bånnlag, med holdningene et bånnlag har og spillere som ikke trur på hverkan seg sjæl eller medspillere. Vi kan jo bare håpe det endrer seg til neste år.
                        Fugla mot nye høyder

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎