Sesongkort 2009

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

    #41
    Opprinnelig skrevet av general
    Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.
    Trøsten får være at det måtte vi som fysisk hadde sesongkortet i hånda gjøre også. Vi var riktignok sikra billetten, men måtte finne oss i å stå timesvis i kø sammen med de håpefulle som sto i kø for å få billett.
    Lauken er vår venn!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #42
      Opprinnelig skrevet av general
      Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).

      Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.

      Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.

      PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.
      Heh, fikk du ikke sesongkortet overhodet??
      Petter

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3271

        #43
        Jeg fikk ikke mit sesongkort for 08 sesongen for langt ut i juni jeg. Jeg reiste til åråsen og klagde. En uke senere lå det i postkassa håper på at alt går bra i år men ser ikke sa veldig lyst ut enda. Har heller ikke fått noe epost om sesongkort enda
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

          #44
          Opprinnelig skrevet av general
          Min verste opplevelse med LSK og sesongkort var 2007. Betalte kortet og fikk e-kvittering. Men mitt sesongkort dukket aldri opp og jeg ringte LSK. De nektet konsekvent å hjelpe meg og henviste med heller til ticknet.no (eller lignende type selskap).

          Så spurte jeg LSK om jeg kunne dukke opp på åråsen med min kvittering og de kunne gi meg et årspass eller godkjenne meg ovenfor nevnte selskap. Jeg hadde jo kvittering. Det var umulig.

          Cupfinalen nærmet seg og jeg hadde fortsatt ikke fått noe kort. Ringte LSK igjen for å påskynde prosessen slik at jeg fikk sikret cupfinalebillett (noe av gleden med sesongkort). Da svarte LSK at det kunne jeg glemme og fikk herved stille meg i kø sammen med KFL. Fikk til slutt, men det var ikke LSK sin fortjeneste.

          PS: grunnen til at jeg henvendte meg til LSK var at jeg trodde det skulle være lettere for de å hjelpe meg, enn nevnte internettselskap (de har jo tross alt en del flere kunder enn antall sesongkort innehavere på åråsen. I tillegg trodde jeg at LSK hadde noe med sesongkort på åråsen å gjøre.
          Jøss, fikk mitt til den siste hjemmekampen det året. Trodde det bare var meg som stod på svartelista til LSK.
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #45
            Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Jøss, fikk mitt til den siste hjemmekampen det året. Trodde det bare var meg som stod på svartelista til LSK.
            Den svartelista er nok like lang som en hyppig omtalt Meter. Tipper Grønlund har sine lakeier patruljerende her inne og på stadion. Si eller gjør noe feil, og du er brennmerket for livet. Stasi-arkivene blir ingenting i forhold til det han nå sitter på.

            Ofte får jeg den følelsen av at LSK gjør seg skikkelig flid i arbeidet med å få færrest mulig tilskuere.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #46
              På tide at "noen" gir jobben med å selge sesongkort til noen andre....
              LSK skal være glade for at folk er engasjerte og ønsker sesongkortet i god tid, at det er liv på tribunen og at klubben blir lagt merke til.
              Med Henning Berg, Petter Belsvik og ikke minst TORGEIR BJARMANN tilbake på åråsen hadde jeg regnet med tidenes sesongkort salg og at klubben sto klare med årskorta den dagen B-Gjengen var samlet og klare for presentasjon..!!

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                #47
                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                Ofte får jeg den følelsen av at LSK gjør seg skikkelig flid i arbeidet med å få færrest mulig tilskuere.
                He, he... Kunsten er jo å selge sesongkort til de som ellers bare hadde vært på et par-tre hjemmekamper. De som kommer på hver kamp uansett vil jo legge igjen mer penger ved gjentagende kjøp av enkeltbillett.

                Jakten på sesongkortet er jo forøvrig blitt en tradisjon, det blir ikke like mange artige historier om alt går knirkefritt hver gang. Stadig nye bilett-dått-no løsninger samt hypermoderne kø-sluse-telle-ordninger på Åråsen gjør sitt til uforglemmelige minner.

                Skakk'e værr'a lett for noen å innta fort Åråsen vett'ø!
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Heh, fikk du ikke sesongkortet overhodet??
                  Petter
                  Nei..
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Trøsten får være at det måtte vi som fysisk hadde sesongkortet i hånda gjøre også. Vi var riktignok sikra billetten, men måtte finne oss i å stå timesvis i kø sammen med de håpefulle som sto i kø for å få billett.
                    Man måtte ikke, man kunne fint kommet senere på dagen eller dagen etter, for billetten din hadde du 2 eller 3 dager på å hente ut

                    Kommentar

                    • Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Tony
                      Man måtte ikke, man kunne fint kommet senere på dagen eller dagen etter, for billetten din hadde du 2 eller 3 dager på å hente ut
                      Eller snakke med vakta som sto ved døra, han tittet inn, så at det ikke var noe kø i "sesongkort luka" og slapp oss rett inn.

                      LSK har mye å gå på når det gjelder håndtering av billetter og sesongkort.

                      Kommentar

                      • gutt94
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2007
                        • 3271

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av mooph
                        Skakk'e værr'a lett for noen å innta fort Åråsen vett'ø!
                        Søren at Hitler er død. Han kunne jo ha hjulpet oss inn

                        Men tilbake til tema.
                        Er det ikke slik at vi som hadde sesongkort 08 bare skal bruke det samme kortet neste år?
                        Vi slipper kansje da og vente i uker og år før vi får det?
                        Men spørs om det oppdaterings grien fungerer da :???:
                        KnutHSolberg

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Tony
                          Man måtte ikke, man kunne fint kommet senere på dagen eller dagen etter, for billetten din hadde du 2 eller 3 dager på å hente ut
                          Jeg overdreiv nok litt i innlegget. Jeg tipper jeg sto omtrent en halvtime i kø for jeg gikk og sa at jeg hadde sesongkort og ikke kunne forstå hvorfor jeg skulle stå i den køen. Jeg hadde flere bekjente med sesongkort som sto i evigheter i kø. Jeg kunne selvsagt kommet seinere på dagen, men det var lite aktuelt å ta to turer. Poenget er at LSK faktisk presterte å skape én felles kø for alle som skulle ha billett, i stedet for å sette én kø for sesongkortinnehavere og én for resten.
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • woodford
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Aug 2004
                            • 162

                            #53
                            Da har jeg nettopp hatt en hyggelig tlf samtale med Lisbeth /LSK administrasjonen.
                            Hun bekrefter at de av oss som har sesong kort for 2008 vil få tilsendt informasjon/tilbud om å fornye plassen for 2009, i løpet av neste uke.
                            Hun beklaget at dette var noe forsinket.
                            Salget som starter på mandag den 17 november gjelder plasser som er ledig.
                            Med andre ord har du sesongkort/plass du ønsker å fornye - følg med i postkasse/mail boks til uken.

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av woodford
                              Da har jeg nettopp hatt en hyggelig tlf samtale med Lisbeth /LSK administrasjonen. Hun bekrefter at de av oss som har sesong kort for 2008 vil få tilsendt informasjon/tilbud om å fornye plassen for 2009, i løpet av neste uke.
                              Takk for nyttig info.
                              Men igjen er det altså vi som kjøpere som må spørre selger om når det er mulig å få bruke penger hos dem...
                              Fortsatt litt bakvendt, er det ikke..?
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Necrite
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2005
                                • 164

                                #55
                                Det vil da si at plassene til de som eventuelt velger å ikke fornye sitt sesongkortet eller vil bytte til en annen plass, ikke blir gjordt tilgjenglig før det åpne salget starter.

                                Er vel sikkert ikke noe stort problem, men det hadde vel vært mest logisk.
                                Fugla er RÅ... Forza fugla

                                Kommentar

                                • Kanarifugl84
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2007
                                  • 2319

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Necrite
                                  Det vil da si at plassene til de som eventuelt velger å ikke fornye sitt sesongkortet eller vil bytte til en annen plass, ikke blir gjordt tilgjenglig før det åpne salget starter.

                                  Er vel sikkert ikke noe stort problem, men det hadde vel vært mest logisk.
                                  Dette stemmer. Alle eksisterende sesongkortplasser fra 2008-sesongen er låst for salg inntil videre.

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Necrite
                                    Det vil da si at plassene til de som eventuelt velger å ikke fornye sitt sesongkortet eller vil bytte til en annen plass, ikke blir gjordt tilgjenglig før det åpne salget starter.
                                    Jeg sjekket dette da jeg snakket med LSK i går - Plasser som IKKE er besatt av sesongkort i 2008 blir gjort tilgjengelige når det åpne salget starter 17.11.

                                    Sesongkortplasser fra 2008 blir holdt åpne i minimum 4 uker utover 17.11.

                                    Dersom du hadde sesongkort på fast plass i år har du med andre ord fortsatt god tid til å fornye plassen.

                                    Lisbeth lovet også at informasjon blir sendt ut i fra LSK i slutten av denne uken/starten av neste uke.
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • KFL41
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 3648

                                      #58
                                      Nysalget startet idag kl 12. Noen som har fått det til? Jeg får ikke kjøpt noe hverken via Lsk.no eller billettluka. Har hatt sesongkort i år, men skal bytte plass.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        #59
                                        Ser ut til at de har fått orden på det nå.

                                        Kommentar

                                        • Petter Ø
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3008

                                          #60
                                          Object moved to here.
                                          Du har 1 billetter i handlekurven, totalt kr. 0.00 (NOK).
                                          Handlekurven din er tom. Velkommen tilbake en annen gang!
                                          Funka det
                                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎