Riise ferdig i LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • christoffer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 326

    #81
    Det er vel først og fremst vif og rbk som er potensielle kjøpere, men jeg tviler sterkt på at Bjarmann selger Riise til vif..

    Kommentar

    • CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

      #82
      Men er ikke BHR kjøpt inn av LSK Invest? Da tilfaller nok ikke pengene ved et spillersalg LSK ,men heller LSK invest og det er ikke sikkert at de er like lystne på å kjøpe en ny spiller for de pengene som personer på forumet er.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #83
        Opprinnelig skrevet av CFD
        Men er ikke BHR kjøpt inn av LSK Invest? Da tilfaller nok ikke pengene ved et spillersalg LSK ,men heller LSK invest og det er ikke sikkert at de er like lystne på å kjøpe en ny spiller for de pengene som personer på forumet er.
        Vil uansett si at det er viktig å få mest mulig for BHR. Ganske logisk at god profitt øker lysten på nye investeringer og vil være positivt på lang sikt for klubben.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #84
          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Er egentlig Riise såpass aktuell som salgsobjekt som mange vil ha det til?

          Han har gått skadet mesteparten av årets sesong, og landskampen han spilte var ikke en god søknad om å bli hentet. Ikke misforstå meg, han er en god spiller, men han er ikke i en klasse som sier at han vil gjøre stor suksess ute i Europa.

          Når vi ser hvilke norske spillere som er ute i Europa, så er tiden hvor norsk pass var billetten til lykke over. Per dags dato har jeg ikke hørt om klubber som har rent ned Åråsen for å speide og kartlegge unge Riise.
          som jeg sier i posten min, Risse vil være et "hot" salgsobjekt når rett tid kommer, akkurat nå ikke så veldig. men en skadefri sesong neste år så vil han trolig være et bra salgsobjekt. Her gjelder ikke hva som er bra for Riise , vi gir vel nesten faen i hvor han drar bare dem som skal ha han betaler oss masse når rett tid kommer.
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            #85
            Opprinnelig skrevet av MortenA
            Er egentlig Riise såpass aktuell som salgsobjekt som mange vil ha det til?

            Han har gått skadet mesteparten av årets sesong, og landskampen han spilte var ikke en god søknad om å bli hentet. Ikke misforstå meg, han er en god spiller, men han er ikke i en klasse som sier at han vil gjøre stor suksess ute i Europa.

            Når vi ser hvilke norske spillere som er ute i Europa, så er tiden hvor norsk pass var billetten til lykke over. Per dags dato har jeg ikke hørt om klubber som har rent ned Åråsen for å speide og kartlegge unge Riise.
            Etter årets sesong, så er han ikke det, men hvis klubben skal vente med å forlenge til Riise virkelig blir ett salgsobjekt så er det for sent. Når Riise er skadefri så er han klart vår beste spiller. Det så vi ifjor, og jeg vil si at an av grunnene til at vi har hatt en så dårlig sesong som vi har hatt er fordi vi har mangla Riise på banen.

            Riise er etter min mening mye bedre enn moa hos søpla, og vif fikk tilbud på hvor mange millioner for han?

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1555

              #86
              Opprinnelig skrevet av MortenA
              Er egentlig Riise såpass aktuell som salgsobjekt som mange vil ha det til?.
              Han er vel en av ytterst få spillere i stallen som i det hele tatt kan drømme om en profftilværelse i en annen liga.

              Så mye dårligere enn Helstad, Strømstad og Grindheim er han vel ikke? Samtlige av disse er relativt sett halvgode, norske landslagsspillere.

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #87
                Riise bør vi selge først i sommer vinduet... La han spille og komme seg i form så speidere blir fristet og løper hjem til klubben for å sladre.

                Det er slutt på den tiden hvor vi kan kreve hva som helst - men 15-20 mill bør vi kreve og sannsynlig få.

                Når en spiller selv går ut og sier at han ønsker seg ut - for min del, ikke snakk om forlengelse eller lønnsforhøyelse.

                Riise på sitt beste er utrolig god, men frykter skadene og kravet om skyhøy lønn.

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3401

                  #88
                  Riise er nummer tre på lista mi over potensielle salgsobjekter bak Kiko og Otto (rekkefølge her usikkert). Han er god når han er i form, og kan sikkert gå tilbake til en belgisk klubb når tiden kommer. Å tro at han går til en større liga er usannsynlig.

                  Jeg mener LSK kan vente til sommeren med å vurdere å reforhandle kontrakten med BHR. Skadene har gjort at han ikke har noe grunnlag for å kreve mer enn han har p.d.d.

                  Helstad er en notorisk målscorer og de vil alltid få en sjanse, men jeg kan være enig i at Riise ikke er spesielt dårligere enn Strømstad eller Grindheim.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1452

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av MortenA
                    Riise er nummer tre på lista mi over potensielle salgsobjekter bak Kiko og Otto (rekkefølge her usikkert). Han er god når han er i form, og kan sikkert gå tilbake til en belgisk klubb når tiden kommer. Å tro at han går til en større liga er usannsynlig.

                    Helstad er en notorisk målscorer og de vil alltid få en sjanse, men jeg kan være enig i at Riise ikke er spesielt dårligere enn Strømstad eller Grindheim.
                    "ikke er spesielt dårligere"? Skadefri er Riise minst like god som Strømstad og Grindheim. Innsatsen på landslaget i fjor var klart bedre enn det de to du nevner har vist. Hvorfor det da er usannsynlig at Riise kan gå til en bedre liga enn den belgiske (som f.eks den franske eller nederlandske) skjønner jeg ikke.

                    Godt mulig Kiko og Otto også kan være aktuelle for salg, men tror aldri i verden vi får over 10 millioner for noen av dem. Riise bør det være mulig å få 15-20 for, kanskje mer også om vi har litt flaks (30 millioner for Moa viser at det er mulig...).
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3401

                      #90
                      Jeg skal gjerne innrømme at jeg ikke forstår meg på overgangsmarkedet for tiden. Hvordan spillere som f.eks. Pa Modou Kah (sp) forsvinner ut til Europa, mens andre blir hjemme er vanskelig å skjønne. Mulig at valg av agenter spiller en stor rolle, men dette blir ukjent territorie for meg. At Strømstad gikk til fransk fotball direkte fra Start er like uforståelig, selv om han har klart seg sånn nogenlunde på et elendig landslag.

                      Dermed må jeg forholde meg til hvordan spillerne opptrer, både på banen og utenfor. Riise's mediaoppslag med slåssing i Spania og trusler om søksmål er ikke noen god søknad, selv om de fleste klubber virker lite påvirket av slike saker. Derimot er det lange skadeoppholdet i år noe som demper kjøpelysten.

                      Jeg rangerer Kiko foran på grunn av måten han har spilt i år. Han har vært enorm, og uten han hadde vi utvilsomt vært i Adecco-ligaen. Hvis han ikke blir årets spiller, så er det noe galt.

                      Otto har og vært strålende, og med Niemi og Juuskilainen (sp) i England (tror jeg, ikke sikker på Niemi) har finske keepere et bedre rykte enn norske. Med et mer habilt lag foran seg hadde Otto knivet med Gustavson og Ramovic om tittelen som årets keeper.

                      P.d.d. føler jeg at Riise har et større navn enn spiller, og når lag begynner å gå han i sømmene tror jeg de og ser det. Mulig jeg tar feil, men slik føler jeg det.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • gamle-perta
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2418

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        P.d.d. føler jeg at Riise har et større navn enn spiller.
                        Akkurat som en viss annen person med samme etternavn...?
                        Mvh
                        Gammer´n (Per T)

                        Kommentar

                        • kimmern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 1174

                          #92
                          la storebror være storebror. bjørn helge er vår spiller, en god spiller. det rette for lsk og han selv mener jeg er å få på plass en ny kontrakt. Han har fortsatt en del å jobbe med, og da tenker jeg spesiellt på skudd, retning på skuddet og målteften hans.
                          Last edited by kimmern; 31.10.2008, 11:24.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3401

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                            Akkurat som en viss annen person med samme etternavn...?
                            Helt enig, Berit Riise går nok ikke ned i historien som tidenes agent.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Tam
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Nov 2005
                              • 61

                              #94
                              Hadde det ikke vært bedre å få inn en som ikke har en så klar "stjerne" profil ?
                              Det er jo slik at til tider så har jo BHR hatt en større profil enn LSK ?

                              Kommentar

                              • Raskolnikov
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1452

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av Tam
                                Hadde det ikke vært bedre å få inn en som ikke har en så klar "stjerne" profil ?
                                Nei, det hadde ikke vært bedre å fått inn en dårligere høyrekant. Riise er antageligvis den beste høyrekanten i Tippeligaen.
                                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                Kommentar

                                • sk-kanaris
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2007
                                  • 240

                                  #96
                                  Sikker på at fugla hadde gjort en bedre sesong med Bjørn Helge skaddefri og i form. Håper for alt at han blir med videre.
                                  /Ståle

                                  http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                                  Kommentar

                                  • Kaizer
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Nov 2006
                                    • 139

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Dole
                                    Han er vel en av ytterst få spillere i stallen som i det hele tatt kan drømme om en profftilværelse i en annen liga.

                                    Så mye dårligere enn Helstad, Strømstad og Grindheim er han vel ikke? Samtlige av disse er relativt sett halvgode, norske landslagsspillere.

                                    Et øyeblikk der trodde jeg du skrev Hæstad og ikke Helstad, bekymringsfullt. :shock:

                                    Men når det er sagt, Riise pisser "all over" Strømstad for å si det slik.
                                    "It is the nature of desire not to be satisfied, and most men live only for the gratification of it."

                                    Kommentar

                                    • ragnarrock
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 937

                                      #98
                                      må sies

                                      jeg synes Riise er helt fantastisk!

                                      storebror er en kødd, bjørn helge er kanskje det han og, men fy faen som jeg blir yr av fotball glede når han gutten den virkelig prøver.
                                      gi han gjerne 2mill i året, synes jeg han er lett verdt. tror hvis han er glad, så spiller han bra, så får vi 25mill for å selge han til en annen klubb i sommer.

                                      ålesund folket, skyt de...
                                      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                      -RagnarRock-

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎