Erlandsen og bytten under kamp...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jazze76
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2004
    • 51

    Erlandsen og bytten under kamp...

    Bare en tanke som jeg fikk under kampen mellom Viking og LSK...
    Hvor dårlig er egentlig Orjinta...??? Når en spiller som Petter Werni spiller en hel kamp må han være helt utrolig dårlig...??? Men dette er samtidlig litt rart når han spiller på Nigerias landslag...Videre kan jeg ikke skjønne hvorfor man må ta ut Andersson for å gjøre plass for Gylfi på midtbanen?? Hvorfor ikke ta ut Werni, flytte ned Andersson og sette inn Gylfi som ving? Noen kommentarer på dette??
  • Baron
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 187

    #2
    Orijenta trenger tid til og infinne seg vår spillestil, og vil sansynligvis ikke spille førstelags fotball før etter sommerferien. Werni er absolutt ikke så dårlig som du skal ha det til. Arne Erlandsen mente at Werni spilte bedre en Andersson i går, og får derfor spille hele kampen.
    Baron!

    Kommentar

    • Joppe
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2003
      • 173

      #3
      Joda,meningene om dette er mange. Hvis du søker frem tidligere tråder så ser du at dette er livlig debattert flere ganger
      Jeg har alltid ment at Gylfi må inn på a-laget til fordel for Werni, ikke det at jeg synes Werni er så dårlig, men mer det at vi får en helt annen offensiv karakter med Stoffe på backen. Og så lenge Berget ikke er i form etter skade ennå så er Gylfi det beste alternativet. Jeg bare venter på at Berget er tilbake i storform og holder seg skadefri. Da har vi kantene og backene som er offensivt anlagt...
      Når det gjelder Orijenta så er han utvilsomt en meget god spiller, men han trenger en lang læringstid i norsk fotball. Kan tenke meg at vi får se ham i noen innhopp før sommerpausen, men ikke noe mer. Muligens vil han få flere sjanser i cupen...

      Kommentar

      • Busk
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jan 2004
        • 134

        #4
        Re: Erlandsen og bytten under kamp...

        Opprinnelig skrevet av Jazze76
        Hvorfor ikke ta ut Werni, flytte ned Andersson og sette inn Gylfi som ving?
        Og hvis Erlandsen hadde gjort dèt og Andersson hadde gjort en feil, så hadde du sutra om det motsatte. Etterpåklokskap kalles det. Werni skal selvfølgelig få den ballen ut, men gjort er gjort. Jeg ser også frem til å se Stian Berget i go'form igjen!!
        www.koren-robert.com

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          Personlig syns jeg Andersson utvilsomt har vært giftigst offensivt de kampene han har starta som back i år (trenings- og tippeligakamper - jeg så ikke cupkampen), samt at det også i de kampene har vært færre baklengs. MEN, ettersom jeg forstår av uttaka til Arne i det siste er Stoffe første pri på høyrevingen nå som Berget er skada og jeg får slå meg til ro med det. Det jeg ikke kommer til å slå meg til ro med er hvis Werni får starte mot Enga på søndag etter et par småblemmer (men nokså avgjørende) de siste matcha. Den som lukter flittigst (går kanskje ikke an å si det, men :wink: ) på å få spille førstelagsfotball for Fugla pr. dags dato, er vår islandske landslagsback Gylfi Einarson. På skuddtrening de siste ukene er han definitivt topp tre, og jeg tror faktisk han slår både Kippe og Kasey (som sikkert uansett har banna og sværta seg ut av søndagstroppen uansett). Det jeg prøver å si er at Gylfi ikke er ukjent med backplassen, at han er en meget viktig mann hvis vi får frispark rundt 20 - 25 meter og luftstyrken/spensten/timing'a hans er vel alle bekjent. Noen som føler meg?? Gylfi som høyreback på søndag?
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            jeg håper virkelig ikke werni starter mot enga.. jeg frykter fredheim holm! han er faktisk den eneste på enga som er farlig.. har sett alle kampa til enga i år og han har faktisk imponert, og han pleier å trekke ut mot venstre siden (der werni i tilfelle er back) og da tror jeg det kan bli rått parti, dessverre.. derfor syns jeg andersson bør spille back.

            om det kommer til å skje er en annen sak.. jeg tror werni starter..
            ..................

            Kommentar

            • Anders_Bakken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 542

              #7
              Kjipt hvis det blir sånn...Fredheim Hold er mye hurtigere enn Werni..pluss at han er svært finte - og driblesterk...magefølelsen sier at det blir mye spill på venstresiden til Fredheim Holm...

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                Jeg håer at Arne prioriterer Stoffe som Back mot pEnga.. Sett inn Gylfi på kanten, evnt. så kan Pål Steffen vike for at Werni skal komme inn som midtstopper.................

                Vi MÅÅÅÅÅÅÅÅÅ knuse pEnga

                .
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Veldig enig i det som blir sagt angående werni-holm duellen. Det blir rått parti på farta, derfor synes også jeg at stoffe skal spille back og gylfy høyrekant... Gleder/Gruer meg veldig til kampen på søndag...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎