LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    LSK presenterer trenerteamet på martins i kveld!

    Møt opp si din mening
    All ros til lsk som faktisk leier martins for å gjøre dette for oss supportere. Men igjen bergdølmo blir presentert så la oss holde diskusjonen på ett saklig nivå på martins.

    MØT OPP!

    Starter 20.00
    Last edited by Skinke; 05.11.2008, 09:04.
    Daukjøtt Felt C
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    #2
    Det er forferdelig feigt å komme drassende med noe slikt samme dag i avisa, og ikke tørre å annonsere det noe sted. Selvsagt er det i utgangspunktet bra av LSK å ta det på Martins, men det viser hvor mye de frykter dette siden det ikke blir annonsert et jævla sted.

    Petter

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      #3
      Opprinnelig skrevet av Skinke
      Møt opp si din mening
      All ros til lsk som faktisk leier martins for å gjøre dette for oss supportere. Men igjen bergdølmo blir presentert så la oss holde diskusjonen på ett saklig nivå på martins.

      MØT OPP!


      når???????? klokkeslett altså
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

        #4
        Og KFL har vært klar over det, siden Jan Jensen kommenterer det, hvorfor kunne ikke de ha annonsert det i det minste. Pokker assa, er ikke alle som klarer å hive seg rundt samme dag som ting blir annonsert. Men det er vel det som er meningen.

        Argh, argh, argh!

        Petter

        Kommentar

        • synøve
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2008
          • 425

          #5
          etter hva gulost sa begynner dette møtet kl 20.00

          Kommentar

          • christoffer
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2004
            • 326

            #6
            Når Bjarman tilgir, må det være mulig for oss alle å tilgi. Han er klubbens sorte får, velkommen hjem Andre.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Lurer på om alle her inne tør virkelig å si mot Bjarmann og Berg når de argumenterer hvorfor de absolutt skal ha med Bergdølmo.

              Jeg har ingen problemer med det så lenge Berg sier dette er bra for klubben så skal jeg støtte oppunder det.

              Gleder meg til å se reaksjonene i kveld hvor mange storkjefta karer garantert kommer til å holde kjeft!

              Kommentar

              • ChriZza
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 4265

                #8
                Er ikke sikkert alle de "storkjefta" får møtt opp en gang. Å annonsere et slikt møte på dagen er faen meg talentløst!

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7055

                  #9
                  Dette er alle forumtøffitrynetfolkenes mulighet til å se André Bergdølmo i øynene og gjenta alt forumet har rent over av de siste ukene. Jeg regner med å se et overfylt Martins. Speak now or forever hold your peace.

                  Jeg ønsker Hennings to assistenter velkomne, uansett hvem sistemann er.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7055

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av petter
                    Og KFL har vært klar over det, siden Jan Jensen kommenterer det, hvorfor kunne ikke de ha annonsert det i det minste. Pokker assa, er ikke alle som klarer å hive seg rundt samme dag som ting blir annonsert. Men det er vel det som er meningen.
                    Meningen er helt sikkert å introdusere trenerteamet for 2009 for fansen. Og de aller fleste klarer å hive seg rundt hvis det er viktig nok. Regner med å se deg på Martins i kveld.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • ChriZza
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 4265

                      #11
                      Er ikke bare bare for alle å hive seg rundt. Fotballsesongen er liksom ferdig og folk har faktisk et liv utenom.

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Møtet er såpass seint på kvelden at det ikke skulle være noe problem.

                        Unga sover, kjerringa har ramla ned i sofaen, jobb telefonen slås av - da blir det møte og en øl i samma slengen.

                        LSK og Bergdølmo har nok en plan for unnskyldning eller en forklaring.

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          #13
                          Vel og bra, men det viser som sagt hvor mye de frykter dette, siden det ikke blir annonsert. Ellers så er både KFL og LSK veldig flinke til å annonsere møter og gatherings og gud veit hva, men her er det helt stille, ikke en eneste artikkel, ikke et eneste ord et jævla sted. Som tobarnsfar så må ting planlegges, og det er bare å hive seg rundt. Hva med de som ikke bor i nærheten?

                          Nei, dette er med overlegg, og det tror jeg alle er klar over. Feiginger!

                          Petter

                          Kommentar

                          • RSP
                            Moderator
                            • Aug 2004
                            • 10498

                            #14
                            Om enn på kort varsel; fint av klubben å invitere til et slikt møte med fansen - som overhodet ikke er noen selvfølge. André Bergdølmo er selvsagt kjent med sin status hos fansen, og fortjener respekt for å stille opp her.

                            Kommentar

                            • ChriZza
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 4265

                              #15
                              Hva med de som jobber på kevlden da, er ikke bare bare å få skifta vakt, må gå ann å tenke litt lenger enn til nesa si slik at folk får planlagt litt istedenfor å hive seg rundt i siste øyeblikk.

                              Er sikker på at dette er gjort helt bevisst. Utrolig feigt er det!

                              Kommentar

                              • Fugla- patriot83
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2005
                                • 1241

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av christoffer
                                Når Bjarman tilgir, må det være mulig for oss alle å tilgi. Han er klubbens sorte får, velkommen hjem Andre.

                                Hvordan kan det ha seg at en sympatisk spiller som Pål Strand blir skjøvet ut i kulda, mens en sviker som Judas blir ønsket velkommen inn i klubben igjen?

                                Faen!

                                Men nå hadde hverken Bjarmann eller Berg noe med Strand-saken, men ledelsen er vel med på avgjørelsen om å ansette Bergomi.

                                Han må nok ut med en forklaring på Martin's ikveld. Regner med RBK-overgangen blir tatt opp, Judas forklarer seg i en fem minutters tid og så er det meste glemt i morgen.

                                Tidenes klubbsvik - over på fem minutter... Tenk at det skal ende slik...

                                Jeg må innrømme at jeg ikke liker tanken på å få den rotta tilbake... Selv Vidar Riseth er ti tusen ganger mer fugl enn Bergomi/judas/rotta.
                                Last edited by Fugla- patriot83; 05.11.2008, 08:55.
                                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                                Kommentar

                                • Ketil Cantona
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6813

                                  #17
                                  Jobber man kvelden - javel da får man rapport fra kompisen.

                                  Feigt av klubben eller ikke? De stiller i hvertfall opp og lar oss få en versjon og lar de få en versjon.

                                  Feighet eller ikke Petter - regner med at du klarer å få kjerringa til å se etter barna og du dukker opp... Skal faen ikke skrike her i månedsvis og ikke dukke opp.

                                  Når de først skal ansette Bergdølmo syntes jeg det er en ålreit måte. Tror nok vi får et annet syn på saken etter i kveld.

                                  Kommentar

                                  • CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                                    Møt opp si din mening
                                    All ros til lsk som faktisk leier martins for å gjøre dette for oss supportere. Men igjen bergdølmo blir presentert så la oss holde diskusjonen på ett saklig nivå på martins.

                                    MØT OPP!

                                    Starter 20.00(???)
                                    Jeg som håpa på at vi hadde fått nok dritt for i år, men neida

                                    Hvis de skal ha ros fordi at de bruker penger på å leie Martins for dette, så lurer jeg på hva de egentlig skulle fått for å ha ansatt Judas.

                                    Blir vel ett opplysningsmøte der LSK og KFL forteller at han er ansatt, og at det ikke er lov å hate judas muntlig eller skriftlig på Åråsen.


                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Dette er alle forumtøffitrynetfolkenes mulighet til å se André Bergdølmo i øynene og gjenta alt forumet har rent over av de siste ukene. Jeg regner med å se et overfylt Martins. Speak now or forever hold your peace.

                                    Jeg ønsker Hennings to assistenter velkomne, uansett hvem sistemann er.
                                    Hvis jeg kommer inn så er jeg der.

                                    Kommentar

                                    • Kanarifugl84
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2007
                                      • 2319

                                      #19
                                      Selvfølgelig er det en mening bak at møtet annonseres samme dag som det faktisk skal holdes. De som tror noe annet, er fryktelig fryktelig naive. Som det tidligere har blitt sagt i tråden, feigt. Skikkelig feigt.

                                      Men blir spennende å se hva slags møte det legges opp til.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13272

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av petter
                                        Det er forferdelig feigt å komme drassende med noe slikt samme dag i avisa, og ikke tørre å annonsere det noe sted. Selvsagt er det i utgangspunktet bra av LSK å ta det på Martins, men det viser hvor mye de frykter dette siden det ikke blir annonsert et jævla sted.

                                        Petter
                                        Med all respekt - jeg synes det er langt, meterlangt fra feigt å møte supporterne på Martins for å presentere Bergdølmo. En pressekonferanse på Åråsen ville vært feigt.

                                        Kort frist er også fornuftig for alle parter: LSK slipper trolig organiserte protestaksjoner både før og under møtet, og vi slipper å gå bananas i flere dager før møtet både her og andre steder. Om møtet og agenda var varslet flere dager på forhånd ville vel denne saken blitt hypa og herpetisert av aviser og media i vanlig stil, noe som ville gjort dette enda vanskeligere.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎