Treningskamper vinteren 08/09

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #41
    Opprinnelig skrevet av Bekkis
    Kommer sesongkortinnehavere gratis inn?
    Nei ,,,, det koster 100 for voksen og det er gratis for barn og pensjonister .

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      #42
      Opprinnelig skrevet av okb
      Jeg la opp som speaker for noen år siden så tar det helt med ro ;-) Vil tro at Grøna eller Bjørne tar jobben.

      mvh
      Ole Kristian
      Hvem som helst utenom Grønlund,,,,han er talentløs på speaker jobben.....

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        #43
        Opprinnelig skrevet av okb
        Jeg kan svare på denne.

        LSK.NO har ikke skrinlagt å vise kampene, men de vises i samarbeid med TV2 Sumo. Vi får opp vår egen player på dette snart, men vi klarte det ikke til den første kampen.

        mvh
        Ole Kristian
        Betyr dette at vi må betale for å se kampen på LSK.no også?

        Kommentar

        • okb
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 2377

          #44
          Opprinnelig skrevet av ChriZza
          Betyr dette at vi må betale for å se kampen på LSK.no også?
          Det har hele tiden vært slik at man må betale for denne tjenesten. LSK har verken midler eller løsninger for å kunne vise livekamper fra hallen med det tekniske apparatet som trengs. Slike ting er kostbare, og det er ikke der hovedfokuset er om dagen.

          LSK og TV2 samarbeider om å vise treningskampene fra LSK-hallen.

          mvh
          Ole Kristian
          Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

          Kommentar

          • Bekkis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 441

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Nei ,,,, det koster 100 for voksen og det er gratis for barn og pensjonister .
            Dette er fullstendig nakent! Snakk om å skvise supportere for hva det er verdt.

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #46
              Opprinnelig skrevet av Bekkis
              Dette er fullstendig nakent! Snakk om å skvise supportere for hva det er verdt.
              Slutt å grin. Penga går til klubben vi elsker, og 100 spenn har alle råd til!

              Jeg spurte tidligere i tråden om man MÅ på Shopen for å kjøpe billetter, eller om man kan kjøpe i døra?? Noen som veit??

              Kommentar

              • Simeone
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2008
                • 761

                #47
                Opprinnelig skrevet av Bekkis
                Dette er fullstendig nakent! Snakk om å skvise supportere for hva det er verdt.
                I utgangspunktet enig med deg. Men sånn som situasjonen er nå synes jeg det er ok at klubben tar en hundrelapp i inngang.
                100 kr er en fornuftig sum.
                Kidsa som har lite penger kommer jo inn gratis også.

                Håper LSK klarer å tjene noen penger i løpet av vinteren på disse kampene da.
                Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                para gritarle a la FIFA:
                ¡Que ellos son el gran ladrón!

                Kommentar

                • Bekkis
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 441

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Simeone
                  I utgangspunktet enig med deg. Men sånn som situasjonen er nå synes jeg det er ok at klubben tar en hundrelapp i inngang.
                  100 kr er en fornuftig sum.
                  Kidsa som har lite penger kommer jo inn gratis også.

                  Håper LSK klarer å tjene noen penger i løpet av vinteren på disse kampene da.
                  Forstår situasjonen til LSK. men synes det skurrer at jeg har betalt en god slump penger for et sesongkort, men må betale 100 kr for en treningskamp. Ikke det at det er så mye penger, kun prinsippet. Føler jeg bruker nok penger på LSK, bor i trondheim og pendler hjem for å se kampene. selvom jeg syntes det er feil å ta betalt av sesongkortinnehavere, så kommer jeg på denne kampen også...
                  Hvis det er for å hente inn ekstra penger i en vanskelig tid, kall en spade for en spade og si hva det gjelder.

                  Kommentar

                  • Serbern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 5496

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av veiron

                    Jeg spurte tidligere i tråden om man MÅ på Shopen for å kjøpe billetter, eller om man kan kjøpe i døra?? Noen som veit??
                    Hvis jeg skjønte sms`en riktig så får du kjøpt både på shoppen og ved inngangen, men kjøper du på shoppen får KFL 30 av de 100 kronene i provisjon.

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Simeone
                      Håper LSK klarer å tjene noen penger i løpet av vinteren på disse kampene da.
                      Og jeg håper at flest mulig tar med seg flest mulig venner og kjente på kampen lørdag, og de kommende treningskampene. Det er viktig at vi støtter både laget og klubben nå. Vi har store og tunge oppgaver foran oss, og absolutt alle kan bidra - hver på sin måte
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av okb
                        Det har hele tiden vært slik at man må betale for denne tjenesten. LSK har verken midler eller løsninger for å kunne vise livekamper fra hallen med det tekniske apparatet som trengs. Slike ting er kostbare, og det er ikke der hovedfokuset er om dagen.

                        LSK og TV2 samarbeider om å vise treningskampene fra LSK-hallen.

                        mvh
                        Ole Kristian
                        Men om man velger å se via LSK og ikke TV2s egne sider, hvem går pengene til ?
                        Greit å vite om LSK tjener noe på det, hvis ikke kan man jo like gjerne se kampen på TV2.
                        (Eller irl, som jeg selv foretrekker.)

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Bekkis
                          Forstår situasjonen til LSK. men synes det skurrer at jeg har betalt en god slump penger for et sesongkort, men må betale 100 kr for en treningskamp. Ikke det at det er så mye penger, kun prinsippet. Føler jeg bruker nok penger på LSK, bor i trondheim og pendler hjem for å se kampene. selvom jeg syntes det er feil å ta betalt av sesongkortinnehavere, så kommer jeg på denne kampen også...
                          Hvis det er for å hente inn ekstra penger i en vanskelig tid, kall en spade for en spade og si hva det gjelder.
                          For et komplett oppgulp! Ditt sesongkort er et produkt som gir deg adgangsrett til å se LSK's hjemmekamper i Tippeligaen. Det visste du da du kjøpte kortet, og en forventning om noe som helst annet enn komplett ubegrunnet.

                          Du snakker om prinsipper; er det rett prinsipp å forvente gratisvarer i tillegg når du kjøper sesongkortet? Forventer du å få med en shot på kjøpet fordi du kjøper en pils fordi du bruker så mye penger på pils i utgangspunktet?

                          Hvis noe er feil her er det forventningen, ikke LSK. Administrasjonen/Arrangementskomiteen gjør riktignok mye rart, men her gjør de alt rett.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #53
                            Å betale en rimelig sum for kampene synes jeg både er rett og rimelig. Men om LSK begynner å "melke" folk slik de gjorde under FCK kampen blir det nekt.

                            Kommentar

                            • Bekkis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 441

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              For et komplett oppgulp! Ditt sesongkort er et produkt som gir deg adgangsrett til å se LSK's hjemmekamper i Tippeligaen. Det visste du da du kjøpte kortet, og en forventning om noe som helst annet enn komplett ubegrunnet.

                              Du snakker om prinsipper; er det rett prinsipp å forvente gratisvarer i tillegg når du kjøper sesongkortet? Forventer du å få med en shot på kjøpet fordi du kjøper en pils fordi du bruker så mye penger på pils i utgangspunktet?

                              Hvis noe er feil her er det forventningen, ikke LSK. Administrasjonen/Arrangementskomiteen gjør riktignok mye rart, men her gjør de alt rett.
                              Forventningen var at avtalen var den samme som i fjor... Da sesongkortinnehavere kom gratis inn... Så det er ingen ubegrunnet forventning.
                              Men det var ikke det samme som ifjor, det burde jeg ha lest meg opp på.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                #55
                                Avtalen du viser til var ikke en avtale - det var ren godvilje fra klubbens side. Hadde fri inngang til treningskampene vært en del av sesongkortavtalen ville det vært både spesifisert i vilkår og det ville vært reklamert for.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #56
                                  Faens mas. Jeg var en av de store kritikerne til prisene i fjor, men i år spilles kampene på gunstige tidspunkter og i tillegg er klubben i økonomiske problemer. 100 kr er en finfin pris! I tillegg er det veldig hyggelig for rekrutteringa at barn får komme inn gratis.

                                  På toppen av det hele viste LSK stor forståelse for at Nybergsund-kampen ble spilt på et dust tidspunkt og hadde fri inngang.

                                  Synes LSK har lært av fjoråret og priset treningskampene veldig riktig i år. Bra!

                                  Kommentar

                                  Working...