Keeperproblem?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Keeperproblem?

    Velger å starte en ny tråd, siden dette ikke bare går på Brann-kampen men også alle andre kamper i tiden som kommer før Muller er på plass igjen.

    Misund er for dårlig til å spille på dette nivået. Sant nok var hele laget mot Brann dårlige, men en keeper skal gi utespillerne sikkerhet i bakre rekker. Misund bokser dårlig, og må ta ansvaret for målet til Soma. I tillegg har han jo en bevegelighet som gir terningkast 1.

    Misund var ansvarlig også i fjor mener nå jeg, for tapet mot VIF på Ullevål. Nå er det i ferd med å skje igjen. Vi har valget mellom å ta steget frem blant medaljekandidatene, eller ligge midt på tabellen. Da var Misund skyld i at vi datt av....

    Er det noen i det hele tatt som mener han er dyktig nok? Gi heller Jansen sjansen.

    Synd for Misund som jo er en bra fyr, men nok er nok!!
    Bølerkanaris
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 718

    #2
    Bra - enig med deg...........
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    • Hertis
      I karantene
      Forumonanist
      • May 2004
      • 173

      #3
      La Jansen få tillit de neste kampene, kan jo uansett ikke gjøre det dårligere enn Misund.

      Kommentar

      • Eirik
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Oct 2004
        • 154

        #4
        KUNNE IKKE VÆRT MER ENIG! MISUND VAR RÆVVA!!

        På tide å slippe til talentene! Håper Jansen står neste match!

        Kommentar

        • inZane
          Medlem
          Møteplager
          • Feb 2004
          • 77

          #5
          Jeg synes også det kunne vært spennende med Jansen, men jeg tror for min del at Per Magne tar en avstikker fra 17. maitoget i morgen for å stikke innom Åråsen med en sykemelding.

          Da vil NFF godta at vi henter inn pensjonisten fra Tyskland og så vil han mest sannsynlig stå mot VIF.

          Det er nå hva jeg tror....
          Mvh Christian
          inzane@bluezone.no

          Forza Fugla!!

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #6
            Opprinnelig skrevet av Hertis
            La Jansen få tillit de neste kampene, kan jo uansett ikke gjøre det dårligere enn Misund.
            Syns iallefall Jansen kunne stått når det var 5-1...
            Da er det helt ok å la en junior reserve prøve seg mener nå jeg.
            La han stå mot enga våger jeg ikke å tørre.
            La heller Müller stå med gipsa hånd enn å la Jansen eller Misund prøve seg.
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • Eirik
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Oct 2004
              • 154

              #7
              Det opplegget der, kopmmer jeg ikke på nok negative ord om.. Å hente inn en 41-åring fra Tyskland, fremfor å bruke en norsk 21-åring, er hårreisende. Det hemmer utviklingen av norsk fotball, og det hemmer helt klart synet på talentutviklingen i LSK. Jeg er enig med NøFF som ikke gir LSK dispensasjon til å hente inn en ny keeper. Om ikke Jansen er god nok, så har LSK fire junior-keepere. Om ikke noen av disse kan stå noen kamper, så mener jeg LSK har et problem med tanke på troen på yngre spillere. Jeg er sikker på at noen av disse keeperne, og ikke minst Jansen, er god nok for a-laget. Jansen for fugla!!

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                Jan sen burde vært byttet inn i pausen, en skaldale at misund som i dag var ræva fikk fortsette etter første omg.
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • Per Arne
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2347

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Eirik
                  Det opplegget der, kopmmer jeg ikke på nok negative ord om.. Å hente inn en 41-åring fra Tyskland, fremfor å bruke en norsk 21-åring, er hårreisende. Det hemmer utviklingen av norsk fotball, og det hemmer helt klart synet på talentutviklingen i LSK. Jeg er enig med NøFF som ikke gir LSK dispensasjon til å hente inn en ny keeper. Om ikke Jansen er god nok, så har LSK fire junior-keepere. Om ikke noen av disse kan stå noen kamper, så mener jeg LSK har et problem med tanke på troen på yngre spillere. Jeg er sikker på at noen av disse keeperne, og ikke minst Jansen, er god nok for a-laget. Jansen for fugla!!
                  Helt på linje med deg Eirik. Nå har Rösler sett Jansen i de to siste LSK2-kampene, hvor han har vist at han at han ikke er noen kylling, men en myndig munnbruker, har god selvtillit, og drar sågar fram matchvinneregenskaper. Hva som skal til for å fortjene en plass i første 11-er'n, veit jeg ikke, men i den situasjonen vi er i ser jeg bare én positiv, tillitsgivende, saklig, nyttig, riktig, tøff og ikke feig løsning på keeperplass: Eirik Jansen.
                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                  Kommentar

                  • Liakanari
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 181

                    #10
                    Synes så absolutt vi bør gi Jansen sjansen mot Søpla. Han kan liksom ikke gjøre det noe særlig mer dårlig enn Misund i går, så jeg håper han vokter målet hvis det står mellom han og Misund. Definitivt.

                    Kommentar

                    • Per Arne
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2347

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Liakanari
                      Synes så absolutt vi bør gi Jansen sjansen mot Søpla. Han kan liksom ikke gjøre det noe særlig mer dårlig enn Misund i går, så jeg håper han vokter målet hvis det står mellom han og Misund. Definitivt.
                      Men om Claus Reitmaier blir klar via disp. fra NFF?
                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7055

                        #12
                        Reitmeier er sikkert henta inn fordi Jansen ikke anses som klar for spill på dette nivået enda. Ellers nikker jeg i enighet til argumentene for Jansen, men til syvende og sist driter jeg i hvem av dem som står mot Enga, så lenge Misund ikke gjør det. Misund mot Iversen i luftduell? Grøss!!
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Liakanari
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • May 2004
                          • 181

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av gulost
                          Opprinnelig skrevet av Liakanari
                          Synes så absolutt vi bør gi Jansen sjansen mot Søpla. Han kan liksom ikke gjøre det noe særlig mer dårlig enn Misund i går, så jeg håper han vokter målet hvis det står mellom han og Misund. Definitivt.
                          Men om Claus Reitmaier blir klar via disp. fra NFF?
                          Vet ikke så mye om tyskeren, så jeg bør vel ikke uttale meg om han før jeg har sett han. Likevel synes jeg det er viktig å tenke på signalene dette sender til Jansen, selv om han muligens ikke er helt i eliteserieklasse enda. Hva om Jansen står en kjempekamp mot enga? Det får vi ikke svar på om vi ikke prøver.

                          Den som lever får se...

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #14
                            Keeperen som sto for Roma mot Lazio (ett av verdens heteste derbyer) var 19 år gammel, tror ikke det blir noe kjempe problem for Jansen å stå mot enga hvis det blir aktuelt. Spørsmålet er om han er god nok, og det for vi ikke funnet ut av før han har fått prøvd seg...
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4377

                              #15
                              Misund bør ikke stå mot enga! De er livsfarlige på dødballer og misund er eliteseriens dårligste i feltet. Hiv inn Jansen
                              ..................

                              Kommentar

                              • Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

                                #16
                                Enig med alle andre her inne, Misund var ræva!! Jeg mener at han gir Brann 3 gratismål pga dårlig boksing samt Somas enkle mål. Hvorfor prøver han itilegg å kjefte på dommer etter at han snubbler i egne ben. Har sagt det før og gjentar at vi trenger en bedre 2 keeper(ja jeg vet han har vært trofast og alt det der våset). Forbannet over svikten hjemmover på banen, kun 2 som får halvgodkjent(Koren og Mifsud)

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #17
                                  Jeg fulgte med på Jansen før brann kampen (treninga) og så dette,

                                  Han hadde noen fantastiske redninger

                                  Han hadde noen han burde tatt lett men slapp inn

                                  Han hadde noen det virket som han ikke gadd å slenge seg etter


                                  ----

                                  Jeg tror at han under kamp vil klare å ta det "lette" som han slapp inn på trening, og det han ikke "gadd" å slenge seg etter går han selvfølgelig etter i kamp...

                                  La oss kaste inn på Jansen, ser vi at det går dårlig får vi heller avgjøre om vi bytter keeper underveis...

                                  Kommentar

                                  • Per Arne
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2347

                                    #18
                                    Angående Jansen i mål... Er man virkelig så redd for at det skal gå til helvete, at man føler segnødt til å hente inn en veterankeeper fra Tyskland, men lar en skada misund stå istedenfor? Hadde jeg vært Jansen, hadde jeg vært rimelig utilfreds med den situasjonen! Lurer på hva de har gitt som forklaring.

                                    Det kan ha vært at PMM er høyere enn Jansen i spiller-hierarkiet (naturlig nok). På medlemsmøtet hvor Uwe og Fjøra deltok, snakket han (Uwe) om dette. Han fortalte spillerne at de nå, hver og én, startet med blanke ark overfor ham selv. Hvor Jansen er i dette hierarket kan man jo spørre seg om, men jeg håper nå vår gode hovedtrener tør å matche Jansen mot Strømmen, og så mot VIF.

                                    Per Arne
                                    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                    Kommentar

                                    • gamle-perta
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2004
                                      • 2418

                                      #19
                                      Noen som vet hva som har skjedd i dag? Er Misund blitt sykemeldt - har det gått en ny søknad til NØFF?

                                      mvh
                                      perta
                                      Mvh
                                      Gammer´n (Per T)

                                      Kommentar

                                      • blue
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2004
                                        • 1429

                                        #20
                                        Vi er alle tydeligvis enige om at Jansen bør få sjansen hvis det står mellom han og Misund. Det som er mer interessant er hvem som bør stå hvis vi får hentet inn Reitmeier.

                                        Jeg ser helt klart poenget med at Jansen bør få sjansen fordi han er ung, norsk og lovende. Alle må få sjansen en gang. Likevel er jeg skeptisk til å sette inn en spiller uten noen erfaring fra øverste nivå på Brann Stadion på selveste fotballens nasjonaldag, samt mot Vålerenga. Det er lett å være etterpåklok, og si at Jansen hadde sikkert ikke gjort det noe dårlige enn Misund i Bergen, men jeg støtter Rösler.

                                        Det jeg mener har blitt gjort feil, er at ikke Misund ble sykmeldt forrige uke, og Reitmeier ble hentet inn. Hvis Jansen skulle stå i mål mot Brann, var det helt meningsløst å bruke Misund mot Sander. Hvis Jansen står mot Strømmen, regner jeg med at han står mot Enga også.

                                        I såfall får han debutere mot våre to aller største rivaler, og da er det bare å krysse fingrene og ønske lykke til!
                                        Fugla 4 Life!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎