Kjære UL, med de det måtte angå.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    Kjære UL, med de det måtte angå.

    Kjære UL, og de dette måtte angå rundt de ulike fraksjonene.

    Først vil jeg si at jeg til tider har støtte deres sak veldig, positive ultrasholdninger er noe alle trenger. Men:

    Etter å ha lest en rekke usympatiske innlegg med håpløs argumentasjon og fingerpeking uten å fremlegge bevis, fra dere i disse miljøene må jeg si at til tross for at KFL v/styret holder døren åpen for dere, så begynner dørene til oss å andre å lukke seg (min er i alle fall stengt). Tålmodigheten med dere er snart slutt.

    Dette korstoget dere har startet, der weapon of choice er faenskap, vil få konsekvenser for dere. At dere ikke en gang det siste året, har klart å fremstått som voksne og dannede mennesker begynner å bli urovekkende. Ønsker dere egentlig å finne en løsning?

    Mulig dere ikke bryr dere, men om dere noen gang har ambisjoner og ønsker om igjen å stå på feltet, samt å bli ønsket velkommen av oss andre må kursen dere har valgt, legges om. Det er ikke sånn at vi tar i mot dere for enhver pris.

    Per dags dato skader denne faenskapen deres bare KFL. Jeg bryr meg veldig om KFL og da ser vel dere selv også hvem som blir ulven her?

    Håper vi igjen kan stå sammen å støtte LSK, men sånn som det er nå, så er det ikke så farlig om dere er der eller ikke.

    PS: muligens meningene mine kan moderere seg noe, men har akkurat nå sittet å lest side opp og side ned men håpløse forsøk fra deres side på å sverte styremedlemmer og KFL som org. Det blir man pissed av.
    Seriegull 2016!!!
  • MobBoss
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 900

    #2
    Kjære General
    Kan du sende meg de navnene på PM eller her slik at jeg kan finne ut om de hører til UL.
    Såvidt jeg kan se så har alle fra UL forholdt seg rolige på dette forumet den siste tiden. Med forbehold om at jeg tar noe feil.

    Invicta

    Ingen er større en klubben

    Kommentar

    • Fuglegutt
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2008
      • 863

      #3
      Må bare si at jeg stiller meg 100 % bak innlegget til general.. Som sagt , DET er til å bli pissed av...
      På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #4
        Jeg synes undergrupperinger har gjort mye bra med tanke på rekruttering av nye folk og oppmøte på bortekamper pluss det at de bevisst eller ubesvisst hadde en internkonkuranse seg imellom som gjorde at stemninga nådde nye høyder.
        Bråket på kamper osv har vært helt håpløst, truslene noen av dere har kommet med og måten dere har jobbet for at dette skal løse seg er flaut for en som har støttet dere.
        KFL dreit seg ut ved å ikke sette sterkere krav til dere fra første stund, men da dere ikke hadde gått sammen å planlagt en dritt før møtet som var på tirsdag så synes jeg faktisk dere bæsja skikkelig på spaden, og på leggen min for nå kan vi bare glemme det.

        Kommentar

        • skotten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 1794

          #5
          Opprinnelig skrevet av CocaJerry
          Jeg synes undergrupperinger har gjort mye bra med tanke på rekruttering av nye folk og oppmøte på bortekamper pluss det at de bevisst eller ubesvisst hadde en internkonkuranse seg imellom som gjorde at stemninga nådde nye høyder.
          Bråket på kamper osv har vært helt håpløst, truslene noen av dere har kommet med og måten dere har jobbet for at dette skal løse seg er flaut for en som har støttet dere.
          KFL dreit seg ut ved å ikke sette sterkere krav til dere fra første stund, men da dere ikke hadde gått sammen å planlagt en dritt før møtet som var på tirsdag så synes jeg faktisk dere bæsja skikkelig på spaden, og på leggen min for nå kan vi bare glemme det.
          Dialoglinjen er prøvd ved flere anledninger, jmfr. styrets uttalelser på tirsdag, men en hver enighet er brutt gang på gang. Noe videre grunnlag for dialog er det da vurdert til ikke å være. Forøvrig syns jeg det er veldig bra det du skriver, og i en ideell verden skulle jeg vrengt tommelen i været sporenstreks. Er også enig i at KFL burde ha stilt strengere krav tidligere, men det er det lite å få gjort med nå. Vi må se fremover, og ta utgangspunkt fra der vi står nå.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎