Spillere i dårlig form

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Spillere i dårlig form

    Jeg blir sikkert stemplet som super-pessimist igjen. Men det er skremmende å se formutviklingen til mange av spillerne våre de siste 10-12 dagene.

    * Kippe er ikke i kampform. Nesten farlig å ha ham på banen. Nølende og usikker. Velger dessuten å slå langt alt for mange ganger.
    * Stoffe, var formspilleren med stor F. Ble rundingsbøye i andre omgang mot Strømmen.
    * Shane, har mistet alt det gode han hadde for 14 dager siden.
    * Kasey ser ut som det er Erlandsen som er blitt hans trener igjen. Gir opp uten å gå skikkelig til i duellene, velger alt for vanskelig løsninger, mange upresise pasninger.
    * Arild, virker helt uinnspirert.

    Dette er bare noen, kunne tatt flere. Problemene er også store på kanten. Hverken JP, Sasa eller nødløsningen Søgaard er i nærheten av tooppformen. Hvorfor ikke prøve Myklebust på kanten??

    mvh
    perta - som håper på et under av Koren og Mifsud mot pEnga
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Ja pessismist merket får man fort, ihvertfall etter 2 kamper. Men saken er ikke vanskelig å se, spillerne må skjerpe seg før neste match :!: Super positiv ovenfor Mifsud, virker som om han er den eneste som kjører for fult gir :wink:

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #3
      Er vel litt pessimist selv om dagen, men kanskje ikke så mye som Perta....

      Sant nok er en del spiller tilsynelatende ute av form, men dette kunne også fort sett annerledes ut. Derfor tror jeg at det også endrer seg raskt.

      Mot Brann hadde vi i følge sjansestatistikkene mange målsjanser, og 6-2 er vel noe av den mest effektive fotballen så langt i sesongen. Med en annen keeper hadde vi ikke sluppet inn Somas mål og vi hadde hengt med mye lenger. Vi hadde kanskje tapt, men ikke med slike sifre. Da hadde ingen vært så bekymret tror jeg....

      Da ville også Strømmen-kampen i dag, bare vært en parentes på vei mot søndagens store kamp mot VIF.

      Så ting endrer seg fort og plutselig er alle gutta med samme form og fightervilje som det Mifsud viser om dagen.

      PS: Håper jeg sier det samme mandag...
      Bølerkanaris

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎