Bare halvfullt!!! LØP OG KJØP!!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    Bare halvfullt!!! LØP OG KJØP!!!!

    Det står med STOR skrift i rb idag at det bare har blitt solgt litt over 1000 billetter til kanarifeltet av 2500 mulige..... Hadde vært flaut hvis det ikke blir fullt på feltet idag!!!

    Få med dere venner og vennene til vennene deres og FYLL opp kanari feltet!!!!

  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    #2
    Re: Bare halvfullt!!! LØP OG KJØP!!!!

    Opprinnelig skrevet av Kanariz
    Det står med STOR skrift i rb idag at det bare har blitt solgt litt over 1000 billetter til kanarifeltet av 2500 mulige..... Hadde vært flaut hvis det ikke blir fullt på feltet idag!!!

    Få med dere venner og vennene til vennene deres og FYLL opp kanari feltet!!!!
    Jeg antar du har vært på en av de tre første hjemmekampene og vet det har vært respektabelt fullt på feltet vårt da. Hvorfor panikken tar deg i forkant av denne kampen skjønner jeg ikke helt - hvorfor tror du det blir mindre fullt i dag? Det folk imidlertid bør gjøre er å komme i god tid for å slippe LANGE køer foran billettlukene.
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

    Kommentar

    • Kølla Riisa
      Seniormedlem
      • Jun 2004
      • 1021

      #3
      Drit nå i RB da.
      Alle vet at det blir stinn brakke mot Enga, skjønner ikke hvorfor du stresser.

      Men selvfølgelig, ta med masse kjente og ikke minst nye folk.
      Dette er nok den beste dagen å rekruttere nye folk på kampene våre.¨
      Benytt anledningen folkens :o

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #4
        Jeg var på alle hjemme kampene i fjor og har vært på alle kampene i år..... Det har ikke vært fullt på kanarifeltet EN gang, I dag burde det/skal det være så tett at vi må stå to rekker på en rad sånn som det var mot rosenborg i 2002!

        Kommentar

        • Vegar Hjermundrud
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 423

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Jeg var på alle hjemme kampene i fjor og har vært på alle kampene i år..... Det har ikke vært fullt på kanarifeltet EN gang, I dag burde det/skal det være så tett at vi må stå to rekker på en rad sånn som det var mot rosenborg i 2002!
          Det er alltid plass til en ekstra - og dermed blir det aldri fullt... Ta det helt med ro. Ifølge "sikre" kilder er det solgt opp mot 1400 billetter på Kanari-Feltet, i tillegg kommer frikort fra UA. Kapasiteten er - svært optimistisk - anslått til 2600 og da er det mer enn fullt. Ta en valium, eller kanskje aller helst en pils, dette vil gå bra.
          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

          Kommentar

          • Do'h
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 1891

            #6
            Åja... Det var det som var et hælvette med enga kampen... Alle sto så tett at man ikke så noe...
            Hadde vi stått så vi hadde hatt god plass kunne vi fylt opp hele notartribunen :shock:
            LSK FOR GULL 2006

            Kommentar

            • KimFL
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1410

              #7
              Er det andre steder på Romerike man får kjøpt biletter, eller må man inn til Lillestrøm.....?

              Prøvde å få tak i bilett fra billservice eller noe sånt....men der var det utsolgt. Litt kjipt, når det var ganske mange ledige plasser på stadion i går.


              mvh
              KimFL

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                #8
                Opprinnelig skrevet av KimFL
                Er det andre steder på Romerike man får kjøpt biletter, eller må man inn til Lillestrøm.....?

                Prøvde å få tak i bilett fra billservice eller noe sånt....men der var det utsolgt. Litt kjipt, når det var ganske mange ledige plasser på stadion i går.


                mvh
                KimFL
                Man må inn til Lillestrøm. På store kamper begrenses salget på nett, av den enkle grunn at vi gjerne vil at Romerikinger skal få fortrinnsrett til å kjøpe seg billetter.

                Kommentar

                • KimFL
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2003
                  • 1410

                  #9
                  Man må inn til Lillestrøm. På store kamper begrenses salget på nett, av den enkle grunn at vi gjerne vil at Romerikinger skal få fortrinnsrett til å kjøpe seg billetter.
                  Er selvfølgelig helt enig i det argumentet. Men det burde vært mulig å få kjøpt biletter på f.eks kjøpesentrene rundt omkring også, f.eks Metro/Triaden, Strømmen Storsenter osv......

                  Men må jeg inn til Lillestrøm, så gjør jeg det.....men hvor i hel....ligger denne LSK-shoppen.....? På web-sidene står det bare at den ligger i Sportshuset, men for en som ikke veit hvor det er heller, blir det litt kjipt å bare kjøre rundt på måfå å leite......

                  Så hvis jeg får en liten retningsbeskrivelse, så skal jeg stikke innom der så fort som mulig å kjøpe bilett til neste hjemmekamp....


                  mvh
                  KimFL

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av KimFL

                    Så hvis jeg får en liten retningsbeskrivelse, så skal jeg stikke innom der så fort som mulig å kjøpe bilett til neste hjemmekamp....


                    mvh
                    KimFL
                    Finn telefonnummer og adresse til firmaer og personer. Søk etter tjenester, produkter, kontaktinformasjon, kart og veibeskrivelser og gatebilder.
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • KimFL
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1410

                      #11
                      Takker


                      KimFL

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #12
                        Jeg spør igjen hvorfor enga fikk så mange billetter. Igjen er ett helt felt på SS tribunen satt av til dem.

                        De hadde vi fint solgt ut selv.

                        Hoderystende at mostanderenes supportere priorites fremfor våre egne. Bare tenk på hva brann gjorde mot oss....
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Jeg snakka med Politiet før kampen starta. Det var vår egen sikkerthetssjef som hadde gitt dem lov til å sitte der (forbanna idiot).

                          Politiet hadde ikke fått beskjed om å stoppe de som gikk med VIF tøy/flagg, så dette er bare sikkerhetssjefen og LSK sin skyld.

                          Hvis planen til hobbysupporterne er å gjøre dette neste år så skal jeg sammen med andre folk sette meg på Romerikesblad tribunen også sørge for at det helvette som engang kommer til å skje på grunn av dette skjer med engang. Prøver noen å stoppe meg (feks ved at admin gir navnet mitt til politiet) så skal jeg sørge for at andre gjør dette for meg.


                          SÅ NÅ FÅR DU FAEN MEG VÅKNE OPP DIN MØKKA SIKKERHETSSJEF.

                          Kommentar

                          • sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Jeg spør igjen hvorfor enga fikk så mange billetter. Igjen er ett helt felt på SS tribunen satt av til dem.

                            De hadde vi fint solgt ut selv.

                            Hoderystende at mostanderenes supportere priorites fremfor våre egne. Bare tenk på hva brann gjorde mot oss....
                            Det feltet på SS som vendte mot Adidas var lagt ut til salg på internett, slik at LSK-supp fra andre steder enn Lillestrøm kunne kjøpe billetter uten å måtte reise inn til byen. Når det gjelder VIF på RB-tribunen, så var det bare blå mennesker i køen når lukene åpnet på søndag, romerikingene glimret med sitt fravær.
                            Det var dessverre ikke slik at vi hadde klart å selge ut disse billettene, det viser jo også tilskuertallet, det ble ikke fullt.

                            Vi får satse på at det kommer flere mennesker etterhvert som laget gjør det bra. Uansett, så er oppfordringen til alle :


                            KJØP SESONGKORT

                            Kommentar

                            • pal
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2004
                              • 422

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av petter
                              Det var dessverre ikke slik at vi hadde klart å selge ut disse billettene, det viser jo også tilskuertallet, det ble ikke fullt.
                              Som jeg poengterte i en annen tråd (men det hører vel mer hjemme her): Ivar Hoff satt i TV2s Fotballekstra halvannen time før kampen og proklamerte at LSK-VIF hadde vært utsolgt i 2-3 dager. Kan nok være en del som vurderte å ta turen, men som lot være p.g.a dette.
                              hilsen pål

                              Kommentar

                              • Mor_10
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Jun 2004
                                • 131

                                #16
                                Er også en del bedrifter som har sesongkort som motytelse for sponsing som ikke er/var i bruk.....
                                --------------------------------------------
                                Mor10

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎