Winsnes til Stabæk??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #21
    Har ikke noe imot om johan blir, vil heller ikke savne han hvis han drar...... trur Riise tar plassen hans og Søgård blir en "Super innbytter" for riise..... Midtbane F.V.: Strand:::::Koren::::Wherman:::Riise::::

    Kommentar

    • Galla
      Medlem
      Hoffnarr
      • Apr 2004
      • 42

      #22
      Herregud for ett patetisk innlegg av deg matti. Støtt spillera istedenfor og slenge dritt. Winsnes blør for fugla. Men har desverre litt manglende kvaliteter, tror han ville gjort det bra i stabæk. Kanskje også bedre i en backrolle.

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #23
        Til hælvette hvor off topic dere blir nå da.

        Diskuter om at Winsnes "skal til stabæk"
        Ikke om hvor latterlige den og den er.
        Sånt gjør man PM.
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #24
          Johan Petter Winsnes er en dårlig fotballspiller. Jeg håper LSK selger han, og gjerne til Stabæk.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #25
            Jeg er heller ikke noen stor tilhenger av JPW, men syns han gjorde en god kamp mot Cuba på Høyre Back...

            -
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • *LILLESTRØM SK*
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 166

              #26
              Litt grotesk beskrivelse av Winsnes, men det er akuratt ingen hemmlighet at han er rent stallfyll. Kvitter man seg med Winsnes får mindre utgifter i form av lønn og kanskje an av den yngre garde får sjangsen.

              Løp og kjøp stabukk!
              Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

              Kommentar

              • claytonz
                Medlem
                Bøffel
                • Sep 2004
                • 36

                #27
                Synes ikke JPW er noen dårlig spiller, men ikke god nok for et lag som skal kjempe i toppen. Hørte noen Sandefjordrykter, og det tror jeg kan være rette klubben for ham...

                Kommentar

                • @ringo
                  -Stabæk-supporter-
                  Bøffelpromp
                  • Jun 2005
                  • 14

                  #28
                  Hepp,

                  Takk for info. Dere har vel egentlig bekreftet inntrykket vi har på andre siden av byen. JPW er og blir en squadplayer, men får likevel en del spilletid. Høyresiden vår kryr ikke akkurat av alternativer for øyeblikket, så å utvide stallbredden er sikkert ikke en dum ting...

                  Så får vi se om dette er en handel det blir noe av, eller om det bare er tomme rykter. Uansett lykke til med resten av sesongen...!!! (Et av sesongens høydepunktet sålangt... Mifsuds mål mot Enga! TUSEN TAKK!!)

                  @ringo

                  Kommentar

                  • Skiba
                    Juniormedlem
                    Bøffelpromp
                    • Jun 2005
                    • 13

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av *LILLESTRØM SK*
                    Litt grotesk beskrivelse av Winsnes, men det er akuratt ingen hemmlighet at han er rent stallfyll. Kvitter man seg med Winsnes får mindre utgifter i form av lønn og kanskje an av den yngre garde får sjangsen.

                    Løp og kjøp stabukk!
                    Må si meg ganske enig her. Sikkert ikke så mye som kan spares inn, men i forhold til prstasjonene mener jeg det er verdt det.

                    Til nå har kanskje ikke troppen hatt noe bedre alternativ på høyrekant og som høyreback hvis Anderson skulle bli skada. På den andre siden så har jo heller ikke talenter fått mulighet til å slippe til.

                    Skal talentene utvikle seg bør de få spilletid. i stedet for at winsnes kommer inn på slutten av kampene kunne noen unge talenter fått prøvd seg.

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎