LSK - Nybergsund, LSK-hallen, tors. 15/1-08 kl. 14.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    Kamptråd LSK - Nybergsund, LSK-hallen, tors. 15/1-08 kl. 14.00

    Da er det klart for årets første treningskamp. Vi snakker gratis inngang og direkteoverføring på LSK.no, så denne bør mange klare å få med seg på et eller annet vis, til tross for et horribelt spilletidspunkt.

    Kampen vil nok gi noen svar og sikkert enda flere spørsmål, men det virker i alle fall som om svært mange spillere vil få sjansen til å vise seg fram. Er André Hansen framtidas Fuglakeeper? Vil Lars Kristian Eriksen forsterke backrekka? Er det virkelig sant at Pål Steffen er tilbake? Hvem faen skal spille venstreback i år? Er Riise tilbake for fullt? Er Bolly så god som vi håper? Overlever Legenden og råner'n nok et trenerskifte?

    Møt opp i LSK-hallen og støtt Sportsklubben i årets første kamp!

    Tommel opp: Jeg kommer!
    Tommel ned: Faen ta LSK, hvilken idiot satt opp kampen midt på dagen på en torsdag???
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

    #2
    Hansen
    Eriksen-Kippe-Riseth-Pedersen
    Bolly-Mouelhi-Søgård-Riise
    Myklebust-Occean.

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      #3
      Denne hadde vært spennede (fra høyre mot venstre): Hansen - Eriksen, Andresen, Kippe, Pedersen/Ringstad - Riise, Mouelhi, Bjarki, Bolly - Occean, Myklebust. Offensiv back og "defensiv" kant på høyresiden, defensiv back og offensiv kant på venstre bør kunne gi brukbare resultater. Søgård inn for Arnarson til pause, og Bjørkøy får sikkert også litt spilletid utover kampen, men er jo på sett og vis en versjon av Søgård og har mange av de samme styrkene og svakhetene. Er spent på hva Bolly og Bjarki kan prestere. Det samme dersom Ringstad får spille venstre back, som det virker som Berg har drillet han inn i.

      Kommentar

      • gutt94
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2007
        • 3271

        #4
        Blir kampen lagret på nettsidene eller er den kun dirkete sendt?
        KnutHSolberg

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Opprinnelig skrevet av Canário
          Denne hadde vært spennede (fra høyre mot venstre): Hansen - Eriksen, Andresen, Kippe, Pedersen/Ringstad - Riise, Mouelhi, Bjarki, Bolly - Occean, Myklebust.
          Ser fin ut den, men utfra treningene så tviler jeg på at vi får se Myklebust som spiss og Bjarki sentralt. Men vi får se. Synes Ringstad virker rimelig offensiv, men med pedersen er jeg enig. Tipper egentlig at venstresiden består av Midtun og Bolly eller Ringstad og Myklebust.

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            #6
            Opprinnelig skrevet av gutt94
            Blir kampen lagret på nettsidene eller er den kun dirkete sendt?

            Kommentar

            • gamle-perta
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2418

              #7
              - Resultatet ikke det viktigste

              - Mange skal få spilletid, resultatet er ikke det viktigste, sier Henning B.
              Les hele saken: http://lsk.no/?did=9102947
              Mvh
              Gammer´n (Per T)

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #8
                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Treningskampene LIVE på LSK-TV, GENIALT !!!
                Dette er et meget bra opplegg, STOOOR takk til dem som har ordna dette!
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3195

                  #9
                  RB i dag (foreløpig bare på papir) regner med at følgende lag starter, men at de aller fleste i stallen får spilletid i løpet av dagens kamp:

                  André Hansen
                  Lars Kristian Eriksen-Pål Steffen Andresen-Frode Kippe-Stian Ringstad
                  Bjørn Helge Riise-Khaled Mouelhi-John Anders Bjørkøy-Mathis Bolly
                  Arild Sundgot-Olivier Occean

                  En mulig og meget spennende første-11'er, bortsett fra at Otto nok er førstevalget i mål.

                  gilbert

                  Kommentar

                  • SAEDbeger
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2006
                    • 421

                    #10
                    gleder meg. høydaren på jobb i dag for å si det sånn

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3195

                      #11
                      Beklager å være den store gledesdreperen i dag, men lsk.no har akkurat lagt ut beskjed om hvordan man kan se kampen direkte, og det blir dessverre på TV2-Sumo til en pris av kr. 99.

                      Det utlovte opplegget med å se kampen direkte på lsk-tv blir ikke ferdig til denne kampen, men (forhåpentligvis) til neste treningskamp.

                      lsk.no lover imidlertid løpende oppdatering, som et (bitte)lite plaster på såret.



                      Ikke skyt budbringeren, jeg er minst like skuffa som alle dere andre tilsammen !

                      gilbert

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        #12
                        er det sunt å glede seg SÅ fælt til kamp?
                        spes når det er en treningskamp??

                        presterte å ta meg fri idag kun for å se kampen..

                        ooh, dette blir flott!
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • Hexaphim
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2006
                          • 2756

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Beklager å være den store gledesdreperen i dag, men lsk.no har akkurat lagt ut beskjed om hvordan man kan se kampen direkte, og det blir dessverre på TV2-Sumo til en pris av kr. 99.

                          Det utlovte opplegget med å se kampen direkte på lsk-tv blir ikke ferdig til denne kampen, men (forhåpentligvis) til neste treningskamp.

                          lsk.no lover imidlertid løpende oppdatering, som et (bitte)lite plaster på såret.



                          Ikke skyt budbringeren, jeg er minst like skuffa som alle dere andre tilsammen !

                          gilbert
                          Bittert, men så utsultet jeg er på fotball nå så lukker jeg øynene og betaler det som trengs for halvannen times underholdning på jobben.

                          Gleder meg til å se unggutta Bolly og Ringstad i aksjon!
                          Last edited by Hexaphim; 15.01.2009, 14:07. Begrunnelse: Ringstad, ikke Ringestad.
                          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                          Kommentar

                          • Rovfugl
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 3672

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                            Bittert, men så utsultet jeg er på fotball nå så lukker jeg øynene og betaler det som trengs for halvannen times underholdning på jobben.

                            Gleder meg til å se unggutta Bolly og Ringestad i aksjon!
                            er på jobb og har faen ikke visaen med meg, forbanna dritt, hadde gleda meg SÅÅÅÅ mye.
                            Ble skikkelig skuffa da jeg bladde opp på lsk.no for å se at det står tv2 sumo , og at LSK-TV ikke fikk dette i gang, SYND!
                            DØ FOR FUGLA!!!
                            http://www.fluefiskebloggen.no
                            LSK er min religion
                            Ujah er min gud

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              #15
                              faen!
                              sitter i nederland, og nettverket akkurat NU er kjempe crap.. så får ikke sett kampen ordentlig.. tenkte jeg skulle komme med litt oppdateringer her fortløpende, men det er jeg nå da sjangseløs til å få gjort, noen andre som kan ta på seg dette?
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Hyggelig hvis noen kan komme med et skikkelig referat/karakterbok spesiellt med tanke på de mindre kjente fjesene på banen i dag.
                                Last edited by Kjell.T.Ring; 15.01.2009, 14:26. Begrunnelse: leiv
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Mauer
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2007
                                  • 270

                                  #17
                                  Jeg tipser bare om at hvis man sender "gratis" til 1984 så får man 24 timer gratis med tv2 sumo gull ( altsa den beste hvor man får sett alle programmer ), jeg sitter å ser på kampen nå med den koden, det funker drit bra Du får en melding tilbake med en gang, og det står hvordan man kommer seg inn og får aktivert koden raskt og effektivt.

                                  Kommentar

                                  • superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Mauer
                                    Jeg tipser bare om at hvis man sender "gratis" til 1984 så får man 24 timer gratis med tv2 sumo gull ( altsa den beste hvor man får sett alle programmer ), jeg sitter å ser på kampen nå med den koden, det funker drit bra Du får en melding tilbake med en gang, og det står hvordan man kommer seg inn og får aktivert koden raskt og effektivt.
                                    Da regner jeg med at du holder live-oppdatering for oss som må jobbe?
                                    Enøyd i de blindes dal.

                                    Kommentar

                                    • Mauer
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2007
                                      • 270

                                      #19
                                      LSK har hatt ballen klart mest i hele 1. omgang og styrer spillet. Vi har hatt en del cornere uten at det har skjedd så mye på de. Nærmeste sjanse for LSK er myklebust på et skudd fra ca. 20 meter, det strøyk for øverig stanga. Ellers har sundgot hatt en bra sjanse på en heading. Gundersen heada nettopp over fra litt under ti meter, men han kom ikke ordentlig over ballen og heada rimelig høyt over. Nybergsund har for øverig hatt noen bra sjanser, men hansen har stoppa de greit.

                                      - LSK har spilt bra til tider, og vi har kommet mye rundt på kantene med både backer og kanter, men det mangler litt på avslutninger og presisjon.

                                      - Det er forholdsvis mange tilskuere i LSK-hallen idag til å være en torsdag klokka kvart på 3.

                                      - Kampen har jevna seg ut mer, og det bølger fram og tilbake. Det er forøvrig ikke så mange sjanser for øyeblikket.

                                      - Gjenstår 2-3 min av 1. omgang.

                                      - Nybergsund med en avslutning på volley fra 16 meteren mange meter over mål.

                                      - Det har vært en del slurv og feilpasninger hittil i kampen for LSK sin del.

                                      - Synes mouelhi har sett litt bleik ut i 1. omgangen med en del dårlige forsøk på noen crossballer.

                                      - 0-0, pause..
                                      Last edited by Mauer; 15.01.2009, 14:50.

                                      Kommentar

                                      • veiron
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6267

                                        #20
                                        Synes LSK har vist en del lovende angrepsspill. Men det mangler jo som vanlig presisjon i det siste og avgjørende trekket. Håper dette kommer seg!

                                        Kommentar

                                        Working...