Møte mellom Henning Berg og fansen om spillestil mv.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1251

    Spørsmål Møte mellom Henning Berg og fansen om spillestil mv.

    Leste svarene fra henning Berg på lsk.no
    Syntes det hadde hvert meget inntresant med et møte med Berg i LSK hallen hvor han bruker laget og forklarer hvordan LSK vil fremstå.
    Er dette noe KFL vil ta tak i.
    En lørdag hvor alle kan komme og høre på henning.
    Ref til siste svar i dagens spørre time på LSK WEB

    Fra nettmøte med Henning Berg på lsk.no 14. januar:
    Spørsmål:
    Kunne du sagt noe kort om din formasjon, grunntanker i spillet offensivt og defensivt og spillefilosofi mv?

    Hennings svar:
    Kort veit jeg ikke om jeg klarer. Det er noe som jeg gjerne deler supportere også. Jeg tar gjerne en seanse hvor vi innkaller til en samling med supportere hvor jeg kan vise en times tid hvordan LSK skal spille. Hvordan vi tenker og hvor vi vil. At vi finner en tid før seriestart ville vært hyggelig. Hadde en sånn greie i Lyn, og det var meget positivt. Det gjør jeg gjerne.
    Last edited by RSP; 13.01.2009, 16:30. Begrunnelse: Limt inn fra nettmøtet med Henning Berg.
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    #2
    Opprinnelig skrevet av glasgow
    Er dette noe KFL vil ta tak i.
    Det er vi nødt til!
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • detvarvondtdet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 398

      #3
      Blir det fulgt opp av representant fra kfl? Fint om noen sentralt i kfl tar tak i dette å gir en tilbakemelding på kfl.no/forumet om hva som skjer.. Sånn at det ikke sklir ut i ingenting
      "Dere kan sitere meg på dette:
      Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
      Fjøra

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Petter Ø sitter i styret, så jeg regner med at han tar det videre, ja. Uansett skal jeg mase på ham, for dette høres spennende ut!

        Kommentar

        • HotpantsSS
          Medlem
          Bøffel
          • Feb 2008
          • 37

          #5
          Tenk så gøy det hadde vært med en skikkelig supporterweekend før sesongstart. F.eks:
          Hatt det møtet i LSK-hallen som trådstarter skisserer på fredagskvelden, treningskamp i hallen på lørdagen, på kvelden kunne f.eks trener(ne) og noen av spillerne stille på Martins til en spørsmålsrunde eller lignende. Utenom dette så kan jo KFL lage et opplegg for oss supportere, med quiz og diverse greier. Selve innholdet i denne supporterweekenden kan jo være noe helt annet, men noe a la det jeg skisserer her syns ihvertfall jeg hadde vært utrolig gøy

          Kommentar

          • kinstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2007
            • 406

            #6
            Opprinnelig skrevet av HotpantsSS
            Tenk så gøy det hadde vært med en skikkelig supporterweekend før sesongstart. F.eks:
            Hatt det møtet i LSK-hallen som trådstarter skisserer på fredagskvelden, treningskamp i hallen på lørdagen, på kvelden kunne f.eks trener(ne) og noen av spillerne stille på Martins til en spørsmålsrunde eller lignende. Utenom dette så kan jo KFL lage et opplegg for oss supportere, med quiz og diverse greier. Selve innholdet i denne supporterweekenden kan jo være noe helt annet, men noe a la det jeg skisserer her syns ihvertfall jeg hadde vært utrolig gøy

            Selv om dette høres flott ut for oss supportere, så vil nok en hel helg være overkill. Spillerene er mennesker med følelser de og, og de har da nok fotball i livet dems fra før av. Jeg vil heller at de skal få hvilen og overskuddet de trenger enn at de skal glede meg fordi det passer meg slik.
            ________
            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

            Kommentar

            • HotpantsSS
              Medlem
              Bøffel
              • Feb 2008
              • 37

              #7
              Opprinnelig skrevet av kinstad
              Selv om dette høres flott ut for oss supportere, så vil nok en hel helg være overkill. Spillerene er mennesker med følelser de og, og de har da nok fotball i livet dems fra før av. Jeg vil heller at de skal få hvilen og overskuddet de trenger enn at de skal glede meg fordi det passer meg slik.
              Jeg har da aldri nevnt noe om at spillerne skal være tilgjengelige hele helga. Det jeg "krever" av spillerne i mitt forslag er at de har en trening på fredagen hvor kanskje trenerne er tilgjengelige for supporterne etter treninga. På lørdagen blir det en treningskamp de uansett skulle ha spilt, og etter kampen kommer f.eks et par av spillerne på Martins hvor supporterne kan stille dem diverse spørsmål og lignende. Utenom dette kan jo KFL arrangere diverse supporteraktiviteter f.eks på lørdagen og kickoff-party om kvelden. Eller noe sånn.

              Kommentar

              • aguado
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2006
                • 448

                #8
                Opprinnelig skrevet av kinstad
                Selv om dette høres flott ut for oss supportere, så vil nok en hel helg være overkill. Spillerene er mennesker med følelser de og, og de har da nok fotball i livet dems fra før av. Jeg vil heller at de skal få hvilen og overskuddet de trenger enn at de skal glede meg fordi det passer meg slik.
                Er sikkert noen av de 30 spillerne våre som ikke skal spille a-lagskamper uansett...

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  #9
                  Dro opp denne igjen. Blir det noe møte? Jobbes det med noe, tror det er mange som har lyst til at dette skal skje.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                    Dro opp denne igjen. Blir det noe møte? Jobbes det med noe, tror det er mange som har lyst til at dette skal skje.
                    Styret jobber med saken og det blir nærmere sesongstart
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    Working...