Og Wehrman gir seg ikke...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Og Wehrman gir seg ikke...

    Noen som så NRK sporten nå?? Nå sto Wehrman der med kjeftesmella si igjen og sprer dritt om Erlandsen og Grønlund.
    Faen jeg blir sur på sånne folk! Han tjener minst 700.000 i året og så holder han på sånn?? Hva med å la beina snakke og kjempe videre isteden for å åpne den stygge kjeften din Kasey??
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #2
    På tv2 sa nå Erlandsen at "de ikke akkuratt er uvillig til å la Kasey gå".

    Like greit det! Umotiverte slappfisker som lager dårlig stemning har ikke LSK bruk for!

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #3
      bare å kjippe han ut av klubben så sparer vi lønnsutgiftene hans for det er ikke akkurat småpenger
      ..................

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #4
        Og vips så var vi kvitt eu-kvote-problemet vårt!

        Litt synd er det jo å miste en såpass bra kar som Kasey, men på den annen side er det veldig økonomisk ålræjt å "miste" en snau million i lønnsutgifter..

        Blir spennende å se hvor lang tid det tar før han eventuelt forsvinner! Noen som allerede tør tippe hvor og når??
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • Mingus
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Mar 2004
          • 193

          #5
          Jeg kommer ikke til å savne han. Bort me'n og inn med en ny spiss! Det er vel anvendte penger!! Dette kan vel bety enda større økonomisk handlefrihet i jakten på forsterkninger? Tør vi håpe på både kantspiller og spiss?

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            kASEY

            Han er og blir en bråkemaker. Han er sikkert en god spiller, men med større kjeft en noen annen så må han tenke på noen ting.
            Hvem vil ha en bråkmaker på laget?(bortsett fra vif og runar normann)
            Hvem kjøper en spiller som ikke har spilt på 1 1/2 år snart.
            Kjøp inn Bråthen istede, siden dere sparer mange penger på å lønne denne dritsekken!!!!

            Kommentar

            • Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

              #7
              Det er synd at det skulle ende slik, men vi trenger ikke slike spilere med "primadonna" nykker i LSK....

              Men Lykketil videre alikevell Kasey...

              .
              Håkon Henriksen
              -
              Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
              -
              ALT FOR FUGLA

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                #8
                bort med faenskapet , vi trenger ikke noe internt bråk nå for å ødelegge for oss . gi bort det som er overflødig :-)
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • S.Holtvedt
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Mar 2004
                  • 19

                  #9
                  Mista helt respekten for Kasey Whermann.

                  Spillere kommer og går, Lillestrøm Sportsklubb består.

                  Kommentar

                  • Joppe
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Dec 2003
                    • 173

                    #10
                    Enig med alle andre inne her. Bedre både for Kasey sjøl og klubben at han forsvinner...Det kan skje ganske fort, etter uttalelsene til Arne. Egentlig kan han vel havne hvor som helst...

                    INGEN SPILLERE ER VIKTIGERE ENN KLUBBEN DE SPILLER FOR!!!

                    Kommentar

                    • Busk
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jan 2004
                      • 134

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av andee
                      Litt synd er det jo å miste en såpass bra kar som Kasey
                      Ærlig talt! Det synes jeg ikke er noe trist i det hele tatt. Han har vært en vits helt siden han kom til Lillestrøm. Ryk og reis!!
                      www.koren-robert.com

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3174

                        #12
                        Situasjonen på SMB:

                        Koren (med sitt store men foreløpig litt uforløste potensiale) og Søgård (med gamle og nye ferdigheter solid demonstrert hittil i år) er for tida selvskrevne midt på. Ved skader eller formsvikt kan Gylfi ta over for Espen, David for Robbie.

                        David kan vel egentlig ta over for hvem som helst på midtbanen, også for Espen, og som kantspiller. David er en av SJU venstrebeinte spillere i A-stallen (de andre er Kippe, Shane, Thorud, Strand, Tom, Soltvedt). Han kan dermed spille begge kanter: Min erfaring er at venstrebeinte spillere langt lettere kan ta høyrekanten enn omvendt.

                        Også Tom og JP kan spille SMB, selv om det ikke er ideelt. Og jeg er fortsatt usikker på om Grønlund og Erlandsen begge er feilsitert eller om de kjøpte inn Orjinta dels pga skade på Wehrman. Selv tror jeg det blir lenge til Orjinta kan spille midtstopper i LSKs system, og at han, hvis han ikke skal framstå som en feilinvestering og/eller gå sur, bør brukes sentralt eller som spiss (!) før han setter ut PSA eller Kippe.

                        Wehrman har vist glimt i fjor og på trening(skamper) av hva han kan få til, både med pasninger og skudd. Men bare glimtvis. Han virker fortsatt litt treg i bevegelsene (?). Jeg hadde håp om at han ville vise seg fram i år slik Erlandsen opplagt håpet da vi hadde alt styret med å få ham hit forrige vinter. Men alt i alt kan jeg absolutt unnvære en spiller som ikke har tålmodighet og vett til å la spillet snakke for seg heller enn kjeften.

                        Innsparte lønnsutgifter kan iogforseg komme godt med, men jeg tror klubben likevel ville ha forsøkt å skaffe en ny spiss og en ny høyrekant etter 1. juli, avhengig av hva som er å få tak i og hvordan høyresida fungerer når f.eks. Berget er tilbake.

                        All medieomtalen av LSKs "storsatsing" er noe overdrevet, når en ser på at Bjarmann, Halle, Sigurdsson, Belsvik, Dadason og Rösler er de som er erstatta av Shane, Chris, Robbie og Aggag. Samt Soltvedt og noen unggutter, hvorav tre nå er bortleide. Lønnsutgiftene er nok økt noe ifht i fjor, men innkjøpene beløper seg ikke til mange mill, og sammenlikna med hva en del andre klubber har investert/sløst bort de siste åra, er dette peanuts.

                        gilbert

                        Kommentar

                        • Busk
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Jan 2004
                          • 134

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                          Situasjonen på SMB:

                          David er en av SJU venstrebeinte spillere i A-stallen (de andre er Kippe, Shane, Thorud, Strand, Tom, Soltvedt).

                          gilbert
                          Er Kippe venstrebeint da? Tror han er like bra med begge bein. Han bruker høyre når han klinker til på frispark gjør han ikke? Men jeg så at han tok straffa mot enga i fjor med venstre.
                          www.koren-robert.com

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Busk
                            Opprinnelig skrevet av gilbert
                            Situasjonen på SMB:

                            David er en av SJU venstrebeinte spillere i A-stallen (de andre er Kippe, Shane, Thorud, Strand, Tom, Soltvedt).

                            gilbert
                            Er Kippe venstrebeint da? Tror han er like bra med begge bein. Han bruker høyre når han klinker til på frispark gjør han ikke? Men jeg så at han tok straffa mot enga i fjor med venstre.
                            Kippe er da venstrebeint! Ingen tvil om det.

                            Kommentar

                            • Anders_Bakken
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 542

                              #15
                              Tipper Wehrman havner i FFK...

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4376

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                                Tipper Wehrman havner i FFK...
                                ikke no dårlig tips det mister bakken 8)

                                tenkte på det samme, siden jeg regner med at han ikke er særlig lysten på 1.divisjonsspill (moss) .. og knut torbjørn eggen kjenner vel whermann? mener å huske at eggen henta han til moss, hvis jeg ikke surrer nå
                                ..................

                                Kommentar

                                • andee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2004
                                  • 1191

                                  #17
                                  Veit ikke om Busken mente meg eller Kase da han ba noen ryke og reise oppå her, men..
                                  Sjokkerende kar av en usympatisk art. Du ber meg dra til helvete?
                                  Slapp av! Jeg drar dit snart :P
                                  Jeg står fortsatt for at jeg syns det er trist å miste en såpass bra kar som det Kase er, han har blitt dårlig behandla av Sportsklubben lenge, og at det ikke kom et ordentlig utbrudd før nå burde han nesten få premie for. Da resten av gutta fikk dra til Spania før påske, måtte en nesten klar Wehrman måtte bli hjemme pga økonomiske årsaker. Likevel valgte Sportsklubben å ta med seg Bjarmann m.fl rundt laget som i utgangspunktet ikke hadde noe med det sportslige i gjøre. Dette fordi det var greit å ha med noen "handy men" rundt laget som f.eks. kunne kjøre gutta tpå sjukehuset hvis det skulle skje no', fikk Kase høre av Grønlund og Arne E - yeah, sure..

                                  Ønsker hvert fall Kase alt godt, enten han skulle ende opp hos Fredrikstad, Vålerenga eller et helt annet sted!
                                  TS05 - Felt C

                                  Kommentar

                                  • Kimito
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 2600

                                    #18
                                    Hmm...det virker som alle er oppsatt av å hugge hodet av Kasey. Vel, jeg undrer meg nå litt over om denne saken, som de fleste saker, har to sider.

                                    For all del, Kasey har kanskje ikke opptrått veldig elegant i denne saken, men bare å angripe han uten at vi vet alt om denne saken synes jeg er i overkant.

                                    I et innlegg tidligere har jeg stilt spørsmål om AEs pedagogiske evner. Han er god til å dra mye ut av spillere som passer inn i hans kriger/oppofrende/militære lederstil. Spillere som er annerledes og kanskje ikke laget av blind tro og stein har han ikke sansen for og de får han da heller ikke noe ut av. Mitt største generelle ankepunkt ovenfor AE er at han er utrolig endimensjonal. Evnene hans til konstruktiv forandring i løpet av kamper og mellom kamper eksisterer ikke.

                                    At han heller ikke bidrar noe til klubben utenfor trenergjerningen hva angår media hjelper heller ikke inntrykket mitt av mannen.

                                    Beklager alle som liker AE, men jeg begynner å gå skikkelig lei!
                                    Ferdigskåra

                                    Kommentar

                                    • Busk
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jan 2004
                                      • 134

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av andee
                                      Veit ikke om Busken mente meg eller Kase da han ba noen ryke og reise oppå her, men..
                                      Det var Kasey jeg mente ja.
                                      www.koren-robert.com

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av andee
                                        Sjokkerende kar av en usympatisk art. Du ber meg dra til helvete?
                                        Slapp av! Jeg drar dit snart :P
                                        onkl p represent? dirty dirty
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎