Hvor havner LSK i år?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fuglen-Mads
    Medlem
    Bøffel
    • May 2005
    • 32

    Hvor havner LSK i år?

    Hva har dere tro på i år da FUGLER? Blir det en 7.plass i år også eller vil vi faktisk klare å klatre lengre opp 05/06 =) Jeg selv har faktisk tro på en plass blant dem 4 beste. Men hva mener dere ?`Etter kampen i går, ikke noe overbevisende fotball til tider. Men dem viste hvertfal at dem faktisk har noe å gi, og ikke minst slår et av topplagene i eliteserien. Jeg elsker lillestrøm og håper på dems beste denne sesongen! STÅ PÅ ALLE FUGLER :wink:
    ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!
  • CocaJerry
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2532

    #2
    Mange oss tippa før sesongen starta i denne tråden ,så jeg svarer deg der :wink: .

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      #3
      Re: Hvor havner LSK i år?

      Opprinnelig skrevet av Fuglen-Mads
      ...latre lengre opp 05/06 =) ...
      vant med premier league(cm?)?

      Kommentar

      • Fuglen-Mads
        Medlem
        Bøffel
        • May 2005
        • 32

        #4
        Hehe! Har vel sitti noen timer forand pcen og spilt CM ja :P Kan vel tørre å si det. Men du skjønte hva jeg mente, så er vel ikke noe å kverulere på? :P
        ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Nei, mener ikke å kverulere, kjenner meg igjen jeg syntes bare det var litt artig. Fort gjort når man ikke bare følger med på tippeligaen, noe jeg tviler på at noen her gjør.

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #6
            Når du spør dagen etter at vi slo enga så kan ikke svaret bli noe annet enn at vi selvfølgelig tar gull!!!
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • Fuglen-Mads
              Medlem
              Bøffel
              • May 2005
              • 32

              #7
              Etter kampen i går er jeg jo selvfølgelig enig. Men nå tenker jeg hva jeg har trodd før seriestart jeg da Jeg så ikke den forrige posten på hva folka mente, derfor jeg kasta opp en ny. Men jeg har hatt tro på 4. plass i hele år. Og etter i går tror jeg bare mere og mere på at denne sesongen blir fallend i tårer under siste seriekamp Åååå elsker LSK
              ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎