Mer gult på tribunene???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bondekanari
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2004
    • 146

    Mer gult på tribunene???

    Så nettopp det siste innslaget fra Kanari-TV. Det fanger opp en del av den fantastiske stemningen som var på Åråsen og var meget godt å se.

    Syns også at KFL gjorde sin beste kamp på svært lenge!!

    Noe som imidlertid slo meg: Bør vi ikke få opp andelen gule klær på tribunen? Jeg syns dette var noe bedre tidligere. Mulig jeg tar feil, men syns flere og flere er kledd i helt ordinære farver.

    La oss skape virkelig GUL MAKT!!!
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    #2
    Sett ned prisen på supporter effekter :!:

    Kommentar

    • Lars
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6156

      #3
      Vi kan begynne å selge helt vanlige, gule t-skjorter for f.eks 50 kroner på stadion før kampene. Tror nok en del hadde kjøpt seg en slik t-skjorte for å bidra til å skape farge på stadion, samtidig som man kan vise hvilket lag man heier på. Helt ordinære, gule bomulls-t-skjorter kan da umulig koste veldig mye å produsere.

      Kommentar

      • Bondekanari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2004
        • 146

        #4
        Jeg husker at det ved noen anledninger tidligere har blitt solgt slike gule t-skjorter på kampene. Hvordan salget av disse gikk vet jeg ikke noe om.

        Det går også ann å oppfordre folk til å velge gult og svart når dem gjør seg klar til kamp.

        Velg en gul Felleskjøpet caps i stedet for den grønne på kampdager. Bruk ikke en rød og blå Norol caps når LSK møter Enga. Ta ikke på deg Real Madrids trøye når vi møter Ham-Kam.

        Prisene på supporter-utstyr kan ikke vi som vanlige supportere gjøre noe med sånn uten videre, men kreativiteten har vi da alle sammen.

        Kommentar

        • Kay
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 763

          #5
          Noe annet som er litt kjipt er at den eneste drakta som sansynligvis er stor nok til meg er keeperdrakta, det blir liksom ikke helt det samme.

          Den største drakta (XL) er 10cm for kort i armer og generelt på lengden. Trodde lsk spillerne var store staute karer jeg :P

          Kommentar

          • ketil
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 246

            #6
            Bodø/Glimt har jo sånne kjeledresser, kan kanskje spørre hvor de kjøper? Vi er jo endel så man kan kanskje ordne med rabatt. Så kan folk være kreative til krampa tar`em å male svarte ruter på beina og på brøstet.

            Kommentar

            • meg
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2004
              • 290

              #7
              Opprinnelig skrevet av ketil
              Bodø/Glimt har jo sånne kjeledresser, kan kanskje spørre hvor de kjøper? Vi er jo endel så man kan kanskje ordne med rabatt. Så kan folk være kreative til krampa tar`em å male svarte ruter på beina og på brøstet.
              Spar meg, greit med gule t-skjorter, men kjeledresser, den må du dra langt etter.
              Gul og svart
              Team Wenche Myhre

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                For 49,- kunne du fått trykket på noe kult også...

                tror en slik trøye kan skaffes for 15 +mva
                trykk kommer i tillegg

                -
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                • kulfugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 256

                  #9
                  Det som er så dumt, er at ofte, så bruker folk (også i kanarifansen) drakter til utenlandske lag. Vi er ikke på LSK-kamp for å heie på Rangers, Roma, Man Utd. eller hva det måtte være. Når vi er på LSK-kamp bør det være naturlig at det er klubbfargene man stiller opp i. om det er en drakt eller bomulls t-skjorte har vel ikke noe å si.

                  når det skal være sagt, er det ganske stive priser på supportereffekter... 650,- for en drakt er ganske mye :!:
                  Forza fugla!

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av kulfugl
                    Det som er så dumt, er at ofte, så bruker folk (også i kanarifansen) drakter til utenlandske lag. Vi er ikke på LSK-kamp for å heie på Rangers, Roma, Man Utd. eller hva det måtte være. Når vi er på LSK-kamp bør det være naturlig at det er klubbfargene man stiller opp i. om det er en drakt eller bomulls t-skjorte har vel ikke noe å si.

                    når det skal være sagt, er det ganske stive priser på supportereffekter... 650,- for en drakt er ganske mye :!:
                    Spørs hva du mener med ofte. Av de 1500 som pleier å være på feltet så er det ikke mange av de som har drakter fra andre lag enn Lsk på seg..
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Durin
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Apr 2005
                      • 94

                      #11
                      Var nede i shop'en i dag og kjøpte meg drakt.
                      Så da er hvertfall jeg gulere neste kamp!

                      Kommentar

                      • Fugla- patriot83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2005
                        • 1241

                        #12
                        Skulle egentlig bare si at det er godt å se at etter de nye LSK- klærne kom så har jeg sett flere som går med LSK- klær på fritiden! Dette er veldig bra!! Kle dere i stolthet!

                        Kle dere i sort og gult på kampdag! Vis hvilken klubb du støtter!
                        -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                        Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                        En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                        Kommentar

                        • Fuglen-Mads
                          Medlem
                          Bøffel
                          • May 2005
                          • 32

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                          Skulle egentlig bare si at det er godt å se at etter de nye LSK- klærne kom så har jeg sett flere som går med LSK- klær på fritiden! Dette er veldig bra!! Kle dere i stolthet!

                          Kle dere i sort og gult på kampdag! Vis hvilken klubb du støtter!
                          Hehe. Måtte vel faktisk bare svare på denne her.. SItter her på jobben med da SELVFØLGELIG LSK gennsern min Er stolt over mitt store hjerte "L S K" og det er det jeg brenner for... Syntes alle burde gjøre det samme =) Hender man får noen spydige kommentarer, men dem kommer jo mest fra enga fans :P Og da tar det jo ikke lange tiden før kommentarern kommer tilbake :wink: GOO FUGLA
                          ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!

                          Kommentar

                          • hthaug
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 421

                            #14
                            Det som slår meg mest med et par av de nye klæra er rett og slett mangelen på noe gult i det hele tatt som har gjort at jeg ikke har kjøpt meg en.

                            ikke så lett å se at en er fugla supporter når gensern er grå/svart.


                            Gule t-skjorter til 75, på stadion hadde virkelig gjort seg

                            Så savner jeg det lille "bil flagget" som plutselig ble borte i år.

                            Kommentar

                            • gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

                              #15
                              Det som slår meg mest med et par av de nye klæra er rett og slett mangelen på noe gult i det hele tatt som har gjort at jeg ikke har kjøpt meg en.
                              Skjønner at noen synes dette er merkelig, med tanke på tribunebruk. Men som hverdagsplagg - på jobben, på skolen, på tur, på kafè osv - så er de nye og mer nøytrale plaggene en fulltreffer, tror jeg.
                              Personlig har jeg kjøpt både hettegenser og et par andre plagg rett og slett fordi de ikke er så "glorete" som en del tidligere produkter.
                              Logoen er mindre, fargebruken er mer avdempet osv.
                              Har heller aldri sett så mange iført Fugla-produkter utenfor Åråsen som denne våren.
                              Og det er jammen på tide at vi synes på gata, ikke bare på tribunen.

                              mvh
                              perta
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                #16
                                Ganske overrasket over at såpass mange hadde kledd seg i gult mot enga, for det e sjelden det er så mye gult på tribunen vår som det var på søndag. Fortsett i den stilen der folkens!

                                Kommentar

                                • Fuglen-Mads
                                  Medlem
                                  Bøffel
                                  • May 2005
                                  • 32

                                  #17
                                  Gult er kuult vet du =) Så er det noe rart ? :wink: ELSKER LSK
                                  ÅÅÅÅååååååå vi er lillestrøm, Ohhh Ahh. Vi er lillestrøm, lillestrøm, vi er LILLESTRØM!!! :D GO FUGLA!

                                  Kommentar

                                  • Do'h
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 1891

                                    #18
                                    hvem enn av dere som styrer med klær og sånn.
                                    den "LSK (glidelås) 1917" genseren. Hadde ikke gått ann å lagd noen i Svart med Gule striper og gul skrift?
                                    LSK FOR GULL 2006

                                    Kommentar

                                    • Per Arne
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2347

                                      #19
                                      Norol-caps, ehhehe.

                                      Er det sånn at den kolleksjonen som kom nå, er de eneste nye for hele denne sesongen? Vil det ikke kommer mer i til andre halvdel av terminlista? Skulle ønske det var litt mer å velge mellom, men det er vel litt dyrt å få lagd, kanskje.
                                      Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                                      Kommentar

                                      • Tobben
                                        Jeg elsker å kjøre trikk
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2005
                                        • 1666

                                        #20
                                        Jeg hadde tenkt og kjøpe den nye drakta (den gamle er utslitt). Tror du ikke jeg fikk bakoversveis da jeg så hvor mye den kosta eller?!! 649kr for en fotballdrakt. Og jeg så att bortedrakta koster 399kr. Latterlig.

                                        Oppfordrer dem oss til å kle oss i rødt? Penger vokser ikke på trær og jeg tror det er en del som har styrt unna den nye drakta pga den sjokkerende prisen og heller kjøpt bortedrakta.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎