Kanari-TV nr.5: LSK - Odd Grenland 30/01/09

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Kanari-TV nr.5: LSK - Odd Grenland 30/01/09

    Kanari-TV nr. 5 fra treningskampen mellom LSK og Odd Grenland i LSK-Hallen 30/01/09

    BORKED

    LSK - Odd Grenland 2-1 LSK-Hallen 30. Januar 2009Intervju med Henning Berg. Foto og redigering: Marius Lauritsen Intervju: Ronnie Hallén

    I have this condition.
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2506

    #2
    Jeg har et stort behov for å gi mer enn tommel opp, etter å ha dummet meg ut mot Ham-Kam.
    Da jeg møtte Rønnern før den kampen, sa jeg at det var den første treningskampen jeg skulle se i år, og spurte om han hadde fått med seg Nybergsund-kampen.
    - Ja, jeg var reporter for Kanari-TV.
    (Dette var etter at jeg hadde satt tommel opp på Kanari-TV-innlegget i nyhetstråden, så jeg visste det godt.)
    Etter en kort, pinlig, stillhet, gjorde jeg det enda verre ved å skryte av innslaget. Rosen var oppriktig ment, men det ble bare patetisk.

    Det var den skamrødmende bakgrunnen for dette innlegget. Nå til saken:

    Veldig bra, gutter! Mer Kanari-TV.
    Flott kvalitet på lyd og bilder, og litt annerledes, og mer interessante, spørsmål enn vi vanligvis får på rikskanalene.

    NB NB: Dette er ikke kritikk av LSK-TV, som jeg også synes er veldig bra for tiden. Mer av begge deler.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Opprinnelig skrevet av ulfpulf
      Veldig bra, gutter! Mer Kanari-TV.
      Flott kvalitet på lyd og bilder, og litt annerledes, og mer interessante, spørsmål enn vi vanligvis får på rikskanalene.

      NB NB: Dette er ikke kritikk av LSK-TV, som jeg også synes er veldig bra for tiden. Mer av begge deler.
      Kanari-TV er på alle måter i en startfase. Selv om det er et "comeback" er alle som er involvert i dette nå helt nye på dette. Så når det er sagt så er vi veldig takknemlig for alle tilbakemeldinger og ikke alle trenger å være like hyggelige som Ulf, fyr løs med det folk synes er mindre bra også. Vi er veldig ydmyke...

      Personlig har jeg fått meg et par aha-opplevelser i forhold til den veldig behagelige jobben som skribent. Mens man som skribent kan rusle inn, stille 70 mongospørsmål og generelt småprate seg frem til spørsmålene, må de være mye mer presise "live".

      Det jeg har lært av de to første rundene er at forberedelser er gull og det må jeg rett og slett lære meg.

      I tillegg må Fritz eller noen andre hoste opp en "kloss" til mikrofonen. Så regner jeg med et comeback fra Petter i løpet av sesongen også. Han er gull foran kameraet.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎