Real Murcia-Lillestrøm, 11. februar kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #61
    Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
    Syns det andre målet ser utrolig klønete ut , men skal vel ikke kritisere LIM , ryktene svirrer om at han hadde en god kamp i går.

    Er ikke keeper selv og det er sikkert en ekkel situasjon , men herregud hvor merkelig det ser ut!!

    Forøvrig enig med CFD , herlig å se Dosso setter fart med lange klyv. Virket som han hadde god teknikk, blir spennende å følge han fremover!!
    Syntes LIM er veldig passiv ved det første målet og utrolig klønete ved det andre.. Han har vel litt lite kamptrening for tiden, så at han er litt rusten er vel ikke annet å regne med. Men passiv har jeg ikke sett Andre Hansen være i de kampene han har spilt.. Riktignok dårlige utspill, men offensiv til tusen.
    De to nykommerne har jo hver sin sjanse på klippet og kun uflaks hindrer mål, regner med at vi kommer til å få mye glede av de begge!

    Kommentar

    • sigurdsen
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 1818

      #62
      Opprinnelig skrevet av Fuglegutt
      Syns det andre målet ser utrolig klønete ut , men skal vel ikke kritisere LIM , ryktene svirrer om at han hadde en god kamp i går.

      Er ikke keeper selv og det er sikkert en ekkel situasjon , men herregud hvor merkelig det ser ut!!!

      Forøvrig enig med CFD , herlig å se Dosso setter fart med lange klyv. Virket som han hadde god teknikk, blir spennende å følge han fremover!!
      ekkel situasjon, ja! men skal du være tippeliga keeper må du klare å ta slike baller. Den spretter helt sikkert litt rart og sånn, men det betyr bare at han vurderte feil. En nesten keepertabbe i mine øøyne. Første målet så ser han ut som en liten kylling som er ute å danser.

      Kommentar

      • RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

        #63
        Moderatormelding:
        Har flyttet noen innlegg til tråden "Opprydning på gang i stallen", hvor de passer bedre.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎