RIISE

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 873

    RIISE

    Er det noen her som vet om LSK og klubben til Riise har blitt enig om noen overgangsum enda?
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    #2
    Jeg venter også utålmodig på endelig avklaring her. Det så ikke ut til å skulle bli så vanskelig. Flere meldinger gikk ut på at Riise hadde et tak på én mill i kontrakten sin. Fjørtoft sa vel både at han regna med at det ville gå greit og at "vi har et par måneder på oss for å bli enige" (snart gått en måned).

    Mens vi venter får vi glede oss over rapporter (fra nicket "Aafkmyra", tidligere "Kråmyra", på VGD) om at Riise viser bra takter når han trener med Aalesund (skal ha barnedåp der oppe):

    "I dag var Bjørn Helge Riise og trente med Aafk,det var litt uventa.Jeg hadde ikke forventa og se han trene med Aafk, Bjørn som er på vei til Lillestrøm.Hadde imponert voldsomt på Color line stadion,og det kan se ut som Lillestrøm har kjøpt en ny god sunnmøring.

    Ongen til Bjørn skal døpes i Ålesund kirke på lørdag, så det var nok derfor han trente med Aafk.Det var iallefall bra at det ser ut som Aafk, og Riise famillien er i ferd med og bli venner igjen.Ingen er kjent med at dem er uvenner, og Aafk har mye og takke Riise famillien for.

    Og med dem fotball ferdighetene som Riise vister i dag,hadde nok Riise grunn til og være missfornøyd med spille tida i Aafk"

    gilbert

    uten ansvar for tegnsetting, rettskriving eller bruk av "og" i dette sitatet (Per Egil Hegge ville brutt ut i krampegråt; sjøl synes jeg det viktigste er hva folk skriver, ikke hvordan, selv om jeg prøver å holde orden på mine egne ord og bokstaver)

    Kommentar

    • CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

      #3
      Håper virkelig det ikke blir noe rot med denne guttens overgang til Lillestrøm. Han må på plass så raskt som mulig. Blir nervøs av denne ventinga.

      Kommentar

      • Canaria
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2004
        • 73

        #4
        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
        Håper virkelig det ikke blir noe rot med denne guttens overgang til Lillestrøm. Han må på plass så raskt som mulig. Blir nervøs av denne ventinga.
        og her er rotet du ikke ønsket deg...
        Fra NRK.no
        Uklart om Riise-overgang
        Bjørn Helge Riise sin overgang fra Belgia til Lillestrøm er fortsatt i det blå.


        Kommentar

        • sten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 873

          #5
          RIISE

          Standard liege har vistnok satt opp prisen.Jan Åge skal til Belgia til uka å prøve å sluttføre forhandlingene.Får virkelig håpe dette går i orden.Så lenge Riise og LSK er enige om hans personlige kontrakt får jeg da virkelig håpe at klubbene blir enig

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Ikke veldig overraskende at disse forhandlinegene trekker litt ut. Det er sikkert mye taktikk fra begge parter, og det er ofte den som holder ut lengst som "vinner".
            Jeg har fortsatt full tiltro til at dette ordner seg.

            mvh
            perta
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • Sem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2005
              • 1626

              #7
              Får håpe du har rett!!!! Vil se yngste Riise i svart og gult!!!!

              Kommentar

              • Do'h
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 1891

                #8
                Opprinnelig skrevet av Sem
                Får håpe du har rett!!!! Vil se yngste Riise i svart og gult!!!!
                Vil se eldste i svart og GULT
                LSK FOR GULL 2006

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7055

                  #9
                  Men John Arne blir nok litt i dyreste laget for oss

                  Ingen nyheter i slike sammenhenger er ofte dårlige nyheter. Får håpe Fjøra får handelen i boks når han drar til Belgia. Uansett uproft av Standard Liege å sette opp en fra før avtalt pris. Klovner.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎