Noen ting vi må bli bedre på:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #21
    Syng, klapp og hopp for fugla alle mann!!!

    Kommentar

    • lsk_lizzie
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2005
      • 48

      #22
      Det er teit å stå i feltet og se dumt på de som faktisk synger, hopper og så videre... Greit nok at de ikke synger, men da får de for f. ikke se dumt på oss...
      Det var noen jenter som stod foran oss her en kamp for ikke så lenge sia, LSK scorte, vi sang og det som var, og de stod der bare og så dumt på oss...
      Aldri om vi svikter klubben vår, for alltid LSK. Trofast til døden.

      Kommentar

      • VallerudKanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2004
        • 308

        #23
        Utfordringen ligger vel heller i å få alle som allerede er på feltet til å engasjere seg mer enn å bli "kvitt" dem. Feltet er stort og en mer jevn økning i antallet syngende og stabilt oppmøte må være arbeidsmålet...
        Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #24
          Opprinnelig skrevet av lsk_lizzie
          Det er teit å stå i feltet og se dumt på de som faktisk synger, hopper og så videre... Greit nok at de ikke synger, men da får de for f. ikke se dumt på oss...
          Det var noen jenter som stod foran oss her en kamp for ikke så lenge sia, LSK scorte, vi sang og det som var, og de stod der bare og så dumt på oss...
          Hvis det skjer så er det bare å peke på dem og så synge så høyt dere kan : "dere synger ikke mer, dere synger, dere synger, dere synger ikke mer", jeg backer dere :lol:

          Kommentar

          • King_Raymond
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 4987

            #25
            Opprinnelig skrevet av Franken
            Hva skal man si. Når jeg en sjelden gang er på Åråsen, pleier jeg ta med min bedre halvdel. Hun synger ikke. Hun hopper ikke. Men hun klapper ved scoring. Og hun elsker å være med på kamp! Oppleve det trøkket, og den stemningen som er på feltet!

            Som det ble nevnt, det er billigere å stå på feltet, enn å sitte andre plasser. Det er nok et godt argument. Selv synger jeg, så ingen fare med meg. Synes nesten det bør være plass til både de som synger, og de som ikke synger. For hadde det bare vært lov å stå for de som sang, ville det nok ikke blitt så fullt der....
            Da passer vel din bedre halvdel bedre på sittetribunen enn på feltet...
            Ultras Felt C Lillestrøm

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #26
              Opprinnelig skrevet av King_Raymond
              Opprinnelig skrevet av Franken
              Hva skal man si. Når jeg en sjelden gang er på Åråsen, pleier jeg ta med min bedre halvdel. Hun synger ikke. Hun hopper ikke. Men hun klapper ved scoring. Og hun elsker å være med på kamp! Oppleve det trøkket, og den stemningen som er på feltet!

              Som det ble nevnt, det er billigere å stå på feltet, enn å sitte andre plasser. Det er nok et godt argument. Selv synger jeg, så ingen fare med meg. Synes nesten det bør være plass til både de som synger, og de som ikke synger. For hadde det bare vært lov å stå for de som sang, ville det nok ikke blitt så fullt der....
              Da passer vel din bedre halvdel bedre på sittetribunen enn på feltet...
              Jeg vil at alle på feltet skal synge, men det der var for drøyt å si. Tenk deg nye tilskuere som ikke kan tekster som ikke har peliling på om de har lyst til å synge eller om de tørr eller osv.
              Skal man bare tvinge de ut av ståfeltet?, (nei for plutselig så synger de også.)

              MEN Franken, jeg synes virkelig du burde lære dama di noen sanger og rop. Skal ikke se bort ifra at hun har litt lyst til å synge, ihvertfall noen ganger.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎