LSK – Tromsø tirsdag 24. februar kl. 15.00 i LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    Synes ikke resultatet er var så værst, tatt i betraktning hvilke spillere vi mønstrer. Må le litt når jeg ser Nettavisen presenterer overskriften "Tromsø lekte med LSK". Fikk dessverre ikke sett kampen, så jeg kan ikke si all verden om hvordan vi presterte, men det er tross alt antagelig bare Dosso og Pedersen som kommer til å starte mot Stabæk i serieåpningen, muligens også Hansen. Tromsø er et lag jeg tror vil kjempe godt oppe på øvre halvdel i år og synes derfor ikke et 1-3 resultat hvor vi også stilte med to 16-åringer er så ille. Man skal heller ikke kimse av at over 300 tok veien til hallen på en tirsdag klokka 1500, ikke det beste tidspunktet for å fylle hallen for å si det mildt.
    Tipper at tilskuertallet nok er ca 500 med barn og de som gikk gratis inn.

    Kommentar

    • Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

      Opprinnelig skrevet av ragnarrock
      fikk ikke sett kampen og tv2sumo + mitt nettverk fungerer ikke så bra sammen akkurat nå.. men skjønner jeg det rett at det ikke ble foretatt noen bytter?

      var meningen at vi skulle teste unggutter så kunne man vel kastet på Tokstad og Omofujano også? var poenget å være et utstillingsvindu for å prøve å bli kvitt litt stallfyll kunne kanskje viktor kommet innpå? synes han har virket ganske sulten iår, hadde han klart å snu kampen hadde det nok vært litt enklere å bli kvitt han... rart å spille 44min uten å bytte ut en eneste spiller når man allerede ligger under såpass mye synes jeg..

      gleder meg til å høre Bergs visomdsord rundt hele saken

      MEN, glad for å høre at Sletti og Gabrielsen virket såpass friske!
      Tokstad og Viktor kom inn, men sistnevnte fikk vel bare ca 15 min...
      Tokstad gikk inn på vingen og Bolly ble da flyttet opp i angrep.
      Ingen av disse utmerket seg noe særlig!

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        Opprinnelig skrevet av Emil B
        Hvorfor bruker Berg Jooooooon på backen? Han vet jo at han suger der. Hadde vært bedre å tatt Søgård ned på backen, Kiko inn sentralt, Joooooon på venstrekant og Karim på høyrekant. Er ingen vits i å bruke spillere der de åpenbart ikke fungerer.
        Helt enig i at JML er bedre som ving.. Men Espen Søgård er vel akkurat like dårlig på backen som JML... Så det hjelper lite å sette han ned der om man skal unngå å bruke spillere på plasser de ikke fungerer på!

        Kommentar

        • Canário
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1471

          Fikk bare sett 1. omgang, men det var tydeligvis der det meste skjedde. I den var ikke JML god. Flere ganger lå han feilplassert med mye rom bak seg, og han har heller ikke farta til å rette det opp. Det meste av TILs angrepsspill kom nettopp på høyresida. Å rushe ut når også Bolly var langt oppe i banen er farlig. Forsvaret fikk ikke mye hjelp av verken en litt daff Bolly eller Karim, men hadde forventet mer av en spiller som "skal" framstå som den tryggeste i en backrekke der Pedersen og Gabrielsen spiller midtstoppere og Slettli back. Gabrielsen kom godt fra det, og kommer til å bli god i fortsettelsen. Pedersen spilte ikke mye bedre ved siden av, men med større rutine unngikk han å være involvert i baklengsmålene. Dosso og Edwin er spennede spilletyper. Begge vil avstedkomme mye panikk blant norske forsvarere i år.

          Kommentar

          • CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Tror bettingselskapene bør undersøke om Joooooon har spilt store summer på TIL i denne matchen.

            Beklageligvis gjør neppe slik innsats at alternative kjøpere kommer på banen.
            Oddsen på Bet365 gikk iallefall ned fra 3.5 til 2.75 den siste tiden før kampen for Tromsø seier ved fulltid. Så det er trolig at det er noen som har spilt ganske kraftig på Tromsø. Jeg vet uansett endel personer som har spilt på TIL blandt mine kamerater etter råd fra meg. De cashet inn over 4000kr totalt sett.
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              Opprinnelig skrevet av Canário
              Fikk bare sett 1. omgang, men det var tydeligvis der det meste skjedde. I den var ikke JML god. Flere ganger lå han feilplassert med mye rom bak seg, og han har heller ikke farta til å rette det opp. Det meste av TILs angrepsspill kom nettopp på høyresida. Å rushe ut når også Bolly var langt oppe i banen er farlig. Forsvaret fikk ikke mye hjelp av verken en litt daff Bolly eller Karim, men hadde forventet mer av en spiller som "skal" framstå som den tryggeste i en backrekke der Pedersen og Gabrielsen spiller midtstoppere og Slettli back. Gabrielsen kom godt fra det, og kommer til å bli god i fortsettelsen. Pedersen spilte ikke mye bedre ved siden av, men med større rutine unngikk han å være involvert i baklengsmålene. Dosso og Edwin er spennede spilletyper. Begge vil avstedkomme mye panikk blant norske forsvarere i år.
              Tokstad kom jo inn i den perioden LSK neste ikke hadde ballen... Ett par kontringer og nesten sjanser er vel det eneste! Men han hadde ett løp hjemover på en TIL kontring som det luktet svidd av, er det en som holder sprintfart hele veien til "mål" så er det vel han.. Han oser autoritet og burde absolutt få prøve seg sentral igjen snart.
              Viktor fikk så liten tid, og det er jo dumt både med tanke på salg og for å se om han holder mål... Men han er som vanlig god med ball og gjør seg spillbar, men rotet bort den ene fine sjansen han var på vei til å få..!
              Så begge var lite involvert, men ikke så rart med tanke på at resten av laget mer eller mindre hadde gitt opp på den tiden!

              Kommentar

              • Arind
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2006
                • 459

                .....et B preget men forsåvidt ungt og spennende lag, som ikke var mye til match for samene. Poenget var selvsagt å utvikle spillerne og resultatet forsåvidt uvesentlig. Folk på feil plass gidder jeg ikke si no mer om, det er kommentert og vurdert helt bra av mange andre her.

                Noterer litt lett smilende at TV2 er det samme......man nøyer seg med å si at Tromsø vinner fortjent og trekker fram to TIL spillere med fornyet tillit. Ikke mye til nyansert og informativ jorunalistikk fra den kanten.....
                Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  Opprinnelig skrevet av Canário
                  F Pedersen spilte ikke mye bedre ved siden av, men med større rutine unngikk han å være involvert i baklengsmålene.
                  Syntes han var sov ved både 1-0 og 3-1 målet. Var litt i sin egen verden.

                  Kommentar

                  • aguado
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 448

                    Opprinnelig skrevet av Arind
                    Noterer litt lett smilende at TV2 er det samme......man nøyer seg med å si at Tromsø vinner fortjent og trekker fram to TIL spillere med fornyet tillit. Ikke mye til nyansert og informativ jorunalistikk fra den kanten.
                    Hvor dyptpløyende og gravende journalistikk forventer du egentlig etter en b-preget treningskamp?

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      Opprinnelig skrevet av jalapenos
                      Hvor dyptpløyende og gravende journalistikk forventer du egentlig etter en b-preget treningskamp?
                      At de får med seg (og klarer å nevne) at LSK faktisk er b-preget? Jeg tror det ville stått i overskriften og gjentatte ganger i teksten hvis Brann hadde blitt slått med bare to førstelagsspillere på laget. I ikke-saken om "kampfiksing" (se rubin kazan-tråden) som opprinnelig var et skudd i blinde fra speiderbladet "Tips" presterte de jo å ta seg tid til å intervjue både Bjarmann og Riseth om saken for å få mer kjøtt på beinet. Et bein som i hovedsak skyldtes Rubins annonsering av hockeybytter før kampen og dertil økende innsats på LSK seier.
                      Last edited by reka; 25.02.2009, 12:34.

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3404

                        Å ta hundre kroner for å se denne kampen var en skandale. Selv femti hadde vært femti for mye. Når det er sagt, så gjorde jeg meg et par tanker etter denne affæren.

                        Hansen: Styrer laget bra bakifra. Putt en mikrofon på han og, NRK Radio vil neppe trenge å bruke penger på en kommentator.

                        Sletteli: Spennende med en 16 år gammel høyreback. Klarte seg bra i et forsvar som hadde store problemer.

                        SP: Fikk ikke noe bra inntrykk av han. Som veteranen bak der burde han kanskje stått mer frem, men kunne ikke ta han på noe spesielt.

                        Ruben: En herlig kroppsfinte i forkant av målet, og ikke spesielt dårlig. Bar litt preg av en litt dårlig start, og jeg håper han ikke må i aksjon så altfor mange ganger i årets sesong. Blir spennende å se om han hever seg i løpet av året.

                        JML: Slet mye, og har vel ikke noe å legge til som ingen andre har sagt.

                        Karim: Slet litt med plasseringen, men hadde flere bra innlegg. En kamp midt på treet, og jeg regner med at karim viser seg ifra en annen side når han får sjansen i løpet av sesongen.

                        Dosso: Også helt grei. God med ballen i beina, men holdt til tider kanskje litt lenge på den.

                        Espen: Kriget ganske bra som han pleier, men ikke så mye mer å trekke frem.

                        Bolly: En stor skuffelse for meg. Et par bra involveringer i første omgang, men overlot hele det defensive arbeidet til JML, og da går det som det gikk.

                        Edwin: Spennende spiller med fart, men fikk ikke til mest han heller.

                        Gundersen: Overrasket i hvertfall meg med innsats og scoring. Gjorde mer av seg enn jeg hadde forventet, og var i så måte en positiv intreden.

                        Laget: Bar preg av å være et B-lag som ikke var samspilt, og som tilskuer var kampen i så måte verdiløs. Var greit å få se et par av de nye i aksjon, men ikke mer.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • Slakter Fjes
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 288

                          Opprinnelig skrevet av MortenA
                          Sletteli: Spennende med en 16 år gammel høyreback. Klarte seg bra i et forsvar som hadde store problemer.
                          Enig. Fikk ikke enorme utfordringer på sin høyreside, men mestret rollen sin bra. Jeg, for min del, var mest imponert over 16-åringens tilslag på ballen, og hans evne til å slå både lange og presise baller, også under press.
                          "And I never thought this life was possible.
                          You're the yellow bird that I've been waiting for."
                          Bright Eyes - Poison Oak

                          Kommentar

                          • Brutus
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jun 2004
                            • 86

                            Det er snart seriestart, og trenerne rundt omkring trimmer førsteelverne sine i lenge planlagte treningskamper mot gode motstandere. Med ett unntak: Henning Berg, som uten å varsle TIL på forhånd stiller med et rent B-lag, noe som selvsagt fører til en parodisk fotballkamp. TIL hadde hatt mye mer utbytte av å spille hjemme mot Tromsdalen eller Alta, og taper tid og penger på en meningsløs tur til Lillestrøm. Den arrogansen Berg og LSK viste i forbindelse med denne treningskampen vil bli husket.
                            DIXI

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              1. laget vårt var jo gannet så voldsomt at ingen kunne stille. Dessuten fikk jo til-hengerne som var der en fin opplevelse istedet for å se laget sitt bli slaktet. Er sikker på at oddkupongen din gikk inn også. Forventer at du viser oss dyp takknemlighet og evig ærbødighet for denne gavepakken.
                              Last edited by reka; 28.02.2009, 11:16.

                              Kommentar

                              • dennis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 872

                                Opprinnelig skrevet av Brutus
                                Det er snart seriestart, og trenerne rundt omkring trimmer førsteelverne sine i lenge planlagte treningskamper mot gode motstandere. Med ett unntak: Henning Berg, som uten å varsle TIL på forhånd stiller med et rent B-lag, noe som selvsagt fører til en parodisk fotballkamp. TIL hadde hatt mye mer utbytte av å spille hjemme mot Tromsdalen eller Alta, og taper tid og penger på en meningsløs tur til Lillestrøm. Den arrogansen Berg og LSK viste i forbindelse med denne treningskampen vil bli husket.

                                når skal unggutta få mulighet til å vise seg frem for en plass i 11"ern??
                                Dette er gutta som jobber og jobber for å kanskje skaffe seg en av plassene så er 100% enig med Berg om laget han tok ut.
                                2-3mnd så er dette glemt

                                Kommentar

                                • Brutus
                                  Medlem
                                  Møteplager
                                  • Jun 2004
                                  • 86

                                  Bet365 nekter å ta imot veddemål på dagens treningskamp (LSK-Molde) på grunn av det laget LSK stilte mot TIL. Det forteller vel at det ikke bare er TIL som reagerer på Henning Bergs laguttak. Dette var ulikt LSK, men desto mer typisk for arrogansen til Berg. Og det vil IKKE bli glemt av oss TIL-supportere.
                                  DIXI

                                  Kommentar

                                  • dennis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2006
                                    • 872

                                    Opprinnelig skrevet av Brutus
                                    Bet365 nekter å ta imot veddemål på dagens treningskamp (LSK-Molde) på grunn av det laget LSK stilte mot TIL. Det forteller vel at det ikke bare er TIL som reagerer på Henning Bergs laguttak. Dette var ulikt LSK, men desto mer typisk for arrogansen til Berg. Og det vil IKKE bli glemt av oss TIL-supportere.
                                    Jeg personlig gir faen i hva dere nordlendinger tenker om dette.

                                    Kommentar

                                    • rælingen kanaris
                                      Kaptein Reketråler
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2005
                                      • 1445

                                      Opprinnelig skrevet av Brutus
                                      Bet365 nekter å ta imot veddemål på dagens treningskamp (LSK-Molde) på grunn av det laget LSK stilte mot TIL. Det forteller vel at det ikke bare er TIL som reagerer på Henning Bergs laguttak. Dette var ulikt LSK, men desto mer typisk for arrogansen til Berg. Og det vil IKKE bli glemt av oss TIL-supportere.
                                      ja, dette var jo en særs viktig fotballkamp, en stor og viktig kamp, som kommer til å bety mye for om tromsø klarer å holde seg i tippeligaen etter årets sesong...så skjønner veldig godt at dere synes det er forferdelig trist å se at lillestrøm ikke gir dere god nok matching, og skjønner godt viss dere legger oss evig for hat.....jada....
                                      Custodes
                                      I med og motgang

                                      Kommentar

                                      • Jan Banan
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 809

                                        Opprinnelig skrevet av Brutus
                                        Bet365 nekter å ta imot veddemål på dagens treningskamp (LSK-Molde) på grunn av det laget LSK stilte mot TIL. Det forteller vel at det ikke bare er TIL som reagerer på Henning Bergs laguttak. Dette var ulikt LSK, men desto mer typisk for arrogansen til Berg. Og det vil IKKE bli glemt av oss TIL-supportere.
                                        Vi har flere enn 11 spillere som trenger matching i motsetning til det bedritne sjøsamelaget du holder med. Pell ræva di tilbake til "nordens Paris" (for en vits), det føles jo så inderlig trist at dere ikke kommer til å glemme - huff og huff... (PS: Krokodilletårer)
                                        - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                        Stuart Baxter har forstått det.

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2756

                                          Når sant skal sies så syns jeg ikke det var veldig kult at vi stilte med B-laget i den kampen. Men Berg ba Høgmo om unnskyldning, og jeg skjønner ikke poenget med å komme hit og syte om det.
                                          "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                          Kommentar

                                          Working...