LSK – Molde lørdag 28/2 kl 1130 i LSK-Hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristiansen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 1332

    Kamptråd LSK – Molde lørdag 28/2 kl 1130 i LSK-Hallen

    Perfekt tidspunkt, her må vi bli mange.
    Kom og syng gutta frem til Seier!
    Tommel Opp = Jeg kommer!
    Tommel Ned = Kommer ikke.
  • Mauer
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 270

    #2
    Jeg prøver å tippe lagoppstillinga:

    Hansen
    Eriksen-Kippe-SP/Gabrielsen-Ringstad
    BHR-Kiko-Dosso-Mykle
    Occean-Legenden

    I og med at Kippe og PSA er skada blir vel midstopperplassen til enten SP eller Gabrielsen. Jeg veit ikke hvordan Bjørkøy ligger an i forhold til skaden han hadde, og derfor tror jeg på Dosso ved siden av Kiko. Det kan eventuellt hende Søgård tar den plassen istedenfor Dosso. Jeg ville gjerne sett Edwin en kamp til fra start. La oss si første omgang ved siden av Occean og andre omgang ved siden av Legenden.. Men jeg tror nok både Occean og Legenden starter, mens Edwin starter på benken. Tror Bolly starter på benken og kommer inn for enten Mykle eller en av spissa. Håper Tokstad for en del tid på banen i denne kampen også.

    Kommentar

    • liffen
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Jan 2008
      • 8

      #3
      Molde møter med så godt som skadefri tropp. Dette bør bli en fin gjennomkjøring for begge lag og med en slank Ocean og en Hoset i storform blir dette interesant.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13272

        #4
        Opprinnelig skrevet av liffen
        og med en slank Ocean og en Hoset i storform blir dette interesant.
        Du legger ikke noe mer i dette enn at det skal spilles fotball? Hoset var forøvrig nokså bleik i forrige kamp, han kunne trenge litt solid matching.

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Opprinnelig skrevet av liffen
          Molde møter med så godt som skadefri tropp. Dette bør bli en fin gjennomkjøring for begge lag og med en slank Ocean og en Hoset i storform blir dette interesant.
          Husker jeg ikke feil, så ble vi nærmest rundspilt av Molde på denne tiden i fjor. Vi vant riktignok 1-0, men det var kraftig mot spillets gang. Spesielt tempo- og pasningsmessig hang vi etter.
          Så får vi se om vi er bedre nå. Jeg er blant de som faktisk tror at Molde kan komme til å bite ganske godt i fra seg denne sesongen...
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          • Kristiansen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2007
            • 1332

            #6
            Tipper på noe alla dette...
            Hansen
            Eriksen-Kippe-SP-Ringstad
            BHR-Mykle-Dosso-Kiko
            Occean-Sungodt.

            Forresten, når er Otto forventa tilbake fra skade ?

            Kommentar

            • KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

              #7
              Opprinnelig skrevet av the fugla man
              Tipper på noe alla dette...
              Hansen
              Eriksen-Kippe-SP-Ringstad
              BHR-Mykle-Dosso-Kiko
              Occean-Sungodt.
              det er det laget jeg tror starter å, bare mykle på venstre kant å kiko i midten.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Noen som kjører fra/forbi Nerdrum som kan plukke opp en litt fyllesyk Rønner og bringe meg til machen?

                Mob: 977 14 998
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

                  #9
                  kampen går på tv2 sumo.
                  TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

                  Kommentar

                  • CFD
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2319

                    #10
                    Jeg håper virkelig at Berg stiller med et lag som er slagkraftig denne gangen. Vi trenger god Tippeligamatching og jeg mener Molde er et godt Tippeligalag. Hvis vi stiller toppet så regner jeg med LSK-seier og setter naturligvis penger på det. Forrige kampen mot Tromsø var en gullgruve og bare i forelesningsalen vår så ble det utbetalinger på over 10.000kr.

                    Laget som er satt opp virker lovende. Jeg ville nok prøvd å fått spilt inn noen yngre enn SP på stopperplass ,men han er nok 3.valget på stopperplass etter PSA og Riseth.
                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13272

                      #11
                      Håper vi kan levere en bra kamp offensivt. Har gårsdagens svært tamme forestilling mellom Stabæk og RBK i frisk minne, blir artig å se om vi levere en litt mer fartsfylt forestilling.

                      Kommentar

                      • heidar
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2004
                        • 2121

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av CFD
                        Laget som er satt opp virker lovende. Jeg ville nok prøvd å fått spilt inn noen yngre enn SP på stopperplass ,men han er nok 3.valget på stopperplass etter PSA og Riseth.
                        Yngre, hallo! Denne ungdomsfikseringa må stoppe snart. SP er et solid og godt alternativ. Du kan godt begrunne nærmere hvorfor du mener han ikke bør få sjansen til å prøve seg i en posisjon der det er godt mulig han skal spille senere i år.
                        En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                        Endelig er mørketida over.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av heidar
                          Yngre, hallo! Denne ungdomsfikseringa må stoppe snart. SP er et solid og godt alternativ. Du kan godt begrunne nærmere hvorfor du mener han ikke bør få sjansen til å prøve seg i en posisjon der det er godt mulig han skal spille senere i år.
                          Enig. Det har vært en generell motvilje til Steinar blant svært mange over lang tid, og det begynte alt lenge før han trakk på seg drakta. Dette er fullkomment latterlig, og totalt ufortjent og urettferdig. Pedersen var den ENESTE stabile spilleren i fjor(til og med Kiko begynte svakt), og vårt sikreste kort i forsvaret. Vi skal være glade at vi har slik en rutinert potetspiller i forsvaret, det er en enorm fordel med mye unge spillere og skadeplagede voksne i forsvaret. Kredd hvor kredd fortjenes, og Steinar skal ha kredd. Han har skillz, lizzm.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13272

                            #14
                            Uenig. SP var dårlig frem til sommerpausen, da tok han seg sammen og leverte til bestått ut sesongen. Skal ikke ta fra dere at han er en viktig brikke i dag, men ærlig talt: Han ble rundspilt på backplass i mange kamper ut over våren. I dag er han solid, og uvanen med å selge seg i taklingene er en saga blott.

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2121

                              #15
                              Jeg mener jo at SP er "bad kharma", han var jo her i 97 også.... Men han har ikke vist seg å være en svekkelse denne sesongen. Uansett bør man heller stille seg spørsmål ved 18-år-gamle spisser på venstreback om man skal starte med kritikken av vår forsvarslinje.

                              Og hvorfor denne hypen av Molde?? "Molde er et godt tippeligalag" Ærlig talt, dette er ikke 1995.
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #16
                                Ikke for å hoppe på SP, men han starta 2008-sesongen horribelt. Det gjorde forsåvidt alle andre enn Riseth, som tidvis var den eneste som skilte oss fra total utdriting. Pedersen skal alikevel ha sin kred da han etter den svake åpningen vår, tok seg sammen og leverte stabilt og trygt resten av sesongen. Det er mer enn man kan si om veldig mange andre.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2756

                                  #17
                                  Ifølge kommentatoren til TV2 skadet Andre Hansen seg (hånda?) under oppvarmingen og spiller ikke.
                                  "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                  Kommentar

                                  • CFD
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 2319

                                    #18
                                    Moldskred

                                    Gabrielsen - Pedersen - Kippe - Ringstad
                                    BHR - kiko - dosso - mykle
                                    Occeen - sundogt

                                    Hansen skadet på oppvarmning

                                    Irriterer meg at bet365 ikke lar meg spille på kampen
                                    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                                    Kommentar

                                    • Hexaphim
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 2756

                                      #19
                                      Med tanke på hvilket lag LSK stilte mot Tromsø er det ikke rart Bet365 ikke tar sjansen på å tillate spill på denne kampen.
                                      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                      Kommentar

                                      • Hexaphim
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2006
                                        • 2756

                                        #20
                                        Det der så da VELDIG ut som straffespark til Molde?
                                        "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎