NSA - Gullfoto 2008

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    NSA - Gullfoto 2008

    Da er det bare å gratulere Sebastian Ramsland med 1.plass og en 3.plass i årets gullfoto!

    1.plass: Sebastian med bilde:


    3.plass med:


    Gratulerer sebr!

    Desverre så hadde ikke fuglatifo noe bidrag pga kommunikasjonssvikt.
    Daukjøtt Felt C
  • gj
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3359

    #2
    Jeg kan ikke se at det ligger noe som bekrefter dette på fotballsupporter.no, men jeg tar det for gitt at det er riktig.

    Dette er fantastisk! Gratulerer, Sebastian, dette er superfortjent! Regner med at du nå ikke syns jeg maste for mye når jeg gjentatte ganger tipset deg om å sende inn påmelding

    Du har vist en utrolig utvikling siden du begynte å ta bilder for KFL. Du leverer bilder med spennende og alternative vinklinger, som 1. plassen er et eksempel på. Samtidig leverer du de bildene som leserne forventer å få se.

    Jeg tror noen av de viktigste egenskapene du har som fotograf, er at du er sulten og jakter på det "ekstra". Det enorme pågangsmotet, arbeidsviljen og den fotointeressen du har, gjør at du blir premiert med å få de gode bildene. Nå høster du fortjent ros.

    Jeg håper at prisene (!) gir deg (og resten av fototeamet) en boost med motivasjon og inspirasjon til å stå på videre. Og for deg personlig, også i forhold til studiene =)
    Last edited by gj; 28.02.2009, 06:14.

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      #3
      Opprinnelig skrevet av gj
      Jeg kan ikke se at det ligger noe som bekrefter dette på fotballsupporter.no, men jeg tar det for gitt at det er riktig.
      Enkel forklaring, nsa er på sitt årlige supporterseminar denne helgen.. Prisene ble delt ut i går kvelden på puben sammen med mange andre gullgreier.

      Mer om supporterseminaret finner dere her: http://www.fotballsupporter.no/
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Gratulasjoner til undertegnede mottas også

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13272

          #5
          Jeg som hadde pynta deg opp og alt. ER penere her:

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #6
            Kommentarer fra både prisvinner Sebastian Ramsland, og juryformannen for Gullfotoet:

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              #7
              Skål for Sebastian!
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • Seb.R
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 4159

                #8
                Tusen takk for alle gratulasjoner!
                www.sebastianramsland.com
                www.twitter.com/sebramsland

                Kommentar

                • Fuglegutt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2008
                  • 863

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Seb.R
                  Tusen takk for alle gratulasjoner!

                  Skulle da bare mangle, det er en flott prestasjon!!!
                  På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Jeg som hadde pynta deg opp og alt.
                    Bildet er flott i den opprinnelige versjonen. Gratulerer så mye.

                    Undertegnede synes alikevel Rekas nytolkning er noe av det beste. Alt i alt, overalt.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • audun
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2005
                      • 255

                      #11
                      Gratulerer Sebastian! Jeg bare digger det bildet som kom på 3.plass! Syns det viser spenningen som var i den kampen på en utrolig bra måte.

                      Det at du vant 1. og 3.plass inspirerer oss andre fotografer til å gi alt for å få bra bilder i sesongen som kommer
                      Kreativ Kanaris - Fotograf
                      www.audunbraastad.com

                      Kommentar

                      • iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

                        #12
                        All ære til Sebastian! Du har hatt sykt mange bra bilder, og gleder meg til fortsettelsen.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7056

                          #13
                          Dette var gledelig! Gratulerer så mye til Sebastian. Bildene til fotogruppa er noe av det jeg gleder meg aller mest til etter en kamp på Åråsen, og jeg synes dere viser en kreativitet som ikke står tilbake for mange innenfor sportsfotojournalistikken. Ære være dere for det, og gratulerer!
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Superstefan
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 2180

                            #14
                            I sterk missunelse over denne premieringen har jeg tatt opp kampen med Seb's uttrolige kvalitet (gang på gang) og invistert i ett 70-200 f.2.8 IS så jeg forhopentligvis klarer og holde følge med seb til dette året Audun får Kreativ-Kanaris rabatt og vurderer og ta over mitt 70-200 f.4L linse.

                            Alt for at dere i i Kanari-fansen skal få mest mest mulig best bilder.

                            Sebastian du er en utrolig fotograf og fortjente prisen så utrolig mye.Gratulerer.

                            En liten morsom historie fra NSA seminaret som jeg Skinke,Petter Ø og tildels Frode Tai var på i helgen der denne prisen ble utdelt var at jeg fikk forespørel om jeg kunne ta noen bilder av utdelelsen av prisene.Da vi ikke vant gullbrusset som Petter hadde hørt av sikre kilder at vi skulle vinne :P (Gulost hehe) så ble jeg skuffet for jeg hadde ikke hørt at vi hadde sendt inn noen bilder til årets foto.

                            Da jeg sto og skulle ta bilder så ble Sebastian ropt opp på 3 plass og jeg ble litt forfjamset (siden jeg trodde vi ikke ha sendt inn noen) så jeg gikk for og hente premien. Jeg ble veldig glad på KFL og Sebastian sine vegne men samtidig ble jeg litt skuffet siden jeg syntes Sebastian er så sinsykt flink så jeg syntes Seb fortjente nr.1 så var veldig spent på hvem som var bedre.

                            Da jeg sto klar og skulle ta bildet av 1 plassen så ble Sebastian ropt opp igjen og da slo det meg at såklart var det bare Sebastian som var bedre en Sebastian. Han er nr 1 i Norge å fortjente denne så veldig mye.

                            Med andre ord ble det ikke noen bilder av den kåringen men flotte premier.Vi feiret lenge og mye den kvelden
                            Fotograf Kreativ Kanaris

                            KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              #15
                              Hedersplass på lokalet er gitt
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              Working...