Bilder treningskamp LSK-Molde 28/02

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • audun
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 255

    Bildegalleri Bilder treningskamp LSK-Molde 28/02

    Her kommer bildene fra lørdagens treningskamp. Ble jo en fin siste halvdel av andre omgang, så det reddet denne bildeserien.

    Var bare meg som var fotograf på denne kampen.

    Spoiler:













































    Kreativ Kanaris - Fotograf
    www.audunbraastad.com
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #2
    Opprinnelig skrevet av audun
    Her kommer bildene fra lørdagens treningskamp. Ble jo en fin siste halvdel av andre omgang, så det reddet denne bildeserien.

    Var bare meg som var fotograf på denne kampen.
    Glimrende bilder. Liker spesielt at du har fått med Forren.

    Fy faan som han ser jævlig ut. Ser ut som om noen har lagt en pose råtten rødkål på huet hans!

    Forren er en ny favoritt å mobbe fra felt O. Ragnvald Soma med mopp på huet og Lasse Olsen med rånerteppet blekner i forhold. Forren må ha eliteseriens værste sveis!
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Herlige 29-åringer:
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #4
        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Glimrende bilder. Liker spesielt at du har fått med Forren.

        Fy faan som han ser jævlig ut. Ser ut som om noen har lagt en pose råtten rødkål på huet hans!

        Forren er en ny favoritt å mobbe fra felt O. Ragnvald Soma med mopp på huet og Lasse Olsen med rånerteppet blekner i forhold. Forren må ha eliteseriens værste sveis!
        Minnet meg litt om Rudi Völler. Pluss på med en bart så topper han Førsund.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #5
          Fototeamet til KFL er rett og slett ekstremt bra. Seb, Petter, Audun og Stefan (det er vel disse som utgjør teamet per dags dato?) leverer gang på gang og utgjør en veldig sterk kvartett. I tillegg har man dyktige fotografer som Glenn og Anders som har bidratt tidligere, da spesielt Glenn som leverte bilder av toppklasse i en årrekke. Med så mange gode fotografer får man mulighet til å dekke både tribune og kamp fra flere vinkler, gi enkelte fotografer spesialoppdrag etc. Fantastisk.

          Når det gjelder foto utklasser KFLs team hvem det måtte være. Andre supporterklubber, klubbene selv, lokalaviser, riksdekkende aviser, TV-kanaler osv.

          Veldig bra!!!

          Kommentar

          • kba
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Oct 2007
            • 11

            #6
            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Glimrende bilder. Liker spesielt at du har fått med Forren.

            Fy faan som han ser jævlig ut. Ser ut som om noen har lagt en pose råtten rødkål på huet hans!

            Forren er en ny favoritt å mobbe fra felt O. Ragnvald Soma med mopp på huet og Lasse Olsen med rånerteppet blekner i forhold. Forren må ha eliteseriens værste sveis!
            Det forsvinner nok ganske fort, han vedda på at han ikke skulle tape EN hodeduell mot kovac i en treningskamp de hadde mot odd for en liten tid tilbake, kan jo se på hue hans hvordan det veddemålet gikk....
            Hjertet mitt er gult! Fugla til vi DØR!!

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              #7
              Opprinnelig skrevet av KFL41
              Minnet meg litt om Rudi Völler.
              Rudi Völlers hår så i det minste ut som hår, Forren ser ut som han har en velbrukt mopp på huet.

              Han burde få äresmedlemskap i Tåpelig Hodeplagg Kanaris.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13272

                #8
                Pass dere litt nå. Husker godt hvordan husmorslarva gikk her inne etter Eriksens oppoljede fotosession i det kulørte magasinet "Våt Dåbukk", og se: Hvem sitter i garderoben nå! I mine øyne er Forrens bulgarske Jitterburgdanserinnesveis et tydelig signal om overgang til østlandsområdet. Jeg biter negler og andre snurrepiperier.

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av reka
                  Pass dere litt nå. Husker godt hvordan husmorslarva gikk her inne etter Eriksens oppoljede fotosession i det kulørte magasinet "Våt Dåbukk", og se: Hvem sitter i garderoben nå! I mine øyne er Forrens bulgarske Jitterburgdanserinnesveis et tydelig signal om overgang til østlandsområdet. Jeg biter negler og andre snurrepiperier.
                  Jeg er på ingen måte negativ. Jeg konstaterer bare at han ser ut som en dass. Om Forren skulle bli LSK-spiller en gang i fremtiden, så skulle jeg önsket ham velkommen med et årsforbruk av öst-europeisk hårfarge og hårspray. Ja til flere kultspillere!
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  Working...