Treninga lørdag 28. mai

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    Treninga lørdag 28. mai

    I alt 20 mann (alle untatt Müller, Misund, Vidarsson) deltok på treninga på Åråsen i dag, som Rösler ledet aleine. Gunnar Halle er alt i Tromsø og spiller returkamp etter cup-finalen mot TIL i 1986. Sasa og Pål trente pasninger og løping sammen, for seg sjøl. Harald Hauge deltok for fullt, som sist lørdag, men står likevel omtalt som "usikker" i media, og ser ifølge RB heller ikke ut til å starte for LSK2 mot Frigg på mandag. Han spares vel fortsatt litt etter skade og operasjon.

    De 11 som ser ut til å starte er de samme som slo bydelslaget søndag, med Pål Steffen inn på laget, og i omtrent samme formasjon. Anders Rambekk skyves fram og tar plassen til Desmond, en rolle han har spilt én gang tidligere i en treningskamp. Rösler brukte naturlig nok mye tid på denne rollen på dagens trening, men som vanlig med Rösler og til forskjell fra AEs lørdagstreninger i de åra jeg fulgte dem, er det mye "fokus" også på motstanderens lag og enkeltspillere, som Rösler opplagt har studert nøye.

    gilbert
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 718

    #2
    Cool - gleder meg allerede - tror på seier i Tromsø i morgen selv om vi bare har seier på 3 av 18 forsøk eller noe ? ikke inkl. cupen i fjor.

    Ser at Essediri fortsatt er skadet også - er vel greit for oss det da
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎