Stabæk-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    #21
    Opprinnelig skrevet av PA
    Kan du dokumentere de duellene. jeg så han vant 2-3! Om Gilbert sin innsats er vært 7 poeng gleder jeg meg til Edwin kommer inn og spiller mer enn 4 min. Den gutten kommer til og få 10 hver runde han da.
    Gilbert treffer jo ikke på en pasning. ser han går opp i noen dueller, og det er i duell med Occean.
    Jeg er faen meg frista til å gi deg rødt kort for dette, men desverre finnes det ingen paragrafer som tar seg av idioti. Det du skriver her er totalt meningsløst, og vitner om at du enten ikke har sett kampen, eller ikke forstod hva du så på. Sundgot herjet i lufta i førsteomgang, og Risp fikk et mareritt av en debut for Stabæk. Arildo og metern var aldri i nærheten av å gå i veien for hverandre. Arildo distribuerte godt ut på kantene, og holdt på ballen så lenge som mulig for å kunne slå ut sent nok til at BHR og Mykle kom seg lenger frem i banen og dermed fikk enten bedre vinkling på innleggene sine eller noen meter ekstra på backene. Du prater bare tull!
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7055

      #22
      Opprinnelig skrevet av sigurdsen
      Dosso var virkelig dårlig. Det eneste han hadde i kampen var et par brukbare pasninger til spissene våre. Ellers mistet han ballen for ofte og ofte skumle steder så stabæk fikk rom og muligheter. Og å drive å kaste seg rundt som om han skulle blitt slått av mike tyson er utrolig toskete. Etter min mening, karakter 4.

      Ollie var brukbar, men fortsatt allt for treg.

      Og jeg synes ikke henning burde få så høy karakter, fordi han ikke tok noen grep iform av å bytte. burde satt inn edwin 15 min før og tatt ut Dosso i pausen.
      Dosso: Nei, jeg står på at den defensive jobben han og Kiko gjorde i går var hele grunnlaget for det poenget vi fikk med oss. Kamp på det jevne, men med visse unoter.

      Ollie er lettere i steget og mer på hugget enn jeg kan huske å ha sett ham i LSK før. Stresset opp Stabæk-forsvaret kampen gjennom og var god. Kommer til å putte mye i år.

      Henning: Se Gilberts superbe innlegg, som er 150 % to the point. Vi spilte borte mot forrige sesongs seriemestre, og kvelte dem helt i 70 av 90 minutter. Hennings strategiske inngang til kampen var etter mitt skjønn midt i blinken, og vi hadde uflaks + dommersatan som ikke vant kampen.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • Toro
        Medlem
        Hoffnarr
        • Jan 2007
        • 42

        #23
        Mykle

        Er ikke enig i at Myklbust er dagens mann, synes han gjorde mye bra i dag.
        Tøft at han nå tør å utfordre, men savner litt mer overblikk i spillet.

        Håper og tror han går mot en stor sesong

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #24
          Siden jeg ikke så kampen live, så tok jeg meg tid til å se den i opptak i går og Arild var meget god i denne kampen. Tapte knapt en duell og hadde stor prosent vellykkede pasninger/stusser.

          Desto mer overraskende var den solide kampen til Nordtveit. Hele forsvarsrekka, anført av Kippe var meget gode. Den svakeste var Eriksen, uten at det betyr at han spilte noen dårlig kamp.

          Dette var meget oppløftende dersom vi holder det nivået resten av sesongen.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • Blogger
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jul 2004
            • 104

            #25
            Et farvel til Espen Søgård

            Dossos inntredden og relativt sterke kamp mot Stabæk gjør vel at veien til laget for Espen Søgård er meget lang. Har vi sett Espen Søgård spille for LSK for siste gang ?

            Kommentar

            • superbøffel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 5611

              #26
              Opprinnelig skrevet av Blogger
              Dossos inntredden og relativt sterke kamp mot Stabæk gjør vel at veien til laget for Espen Søgård er meget lang. Har vi sett Espen Søgård spille for LSK for siste gang ?
              Nei, det har vi selvfølgelig ikke. For det første har Espen tatt opp kampen om en plass i elleveren, en plass han fort kan vinne tilbake. For det andre vil Dosso få en pause etter hver 3. kamp med sin kortsanking.
              Enøyd i de blindes dal.

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #27
                Har nå laget ferdig en online (googledocs) excel versjon av karakterbøkene til grusom og trigz.

                Dog får ikke vist dem frem pga av firewall på jobb hindrer meg litt

                Anyhow vil dere ha noen annen statestikk en

                *gjennomsnitt per spiller per karakterbok (sum av alle matcher / antall matcher per bok)
                *gjennomsnitt per spiller totalt (grusom+trigz / 2)

                Trigz/grusom: vil dere komme med bøker til alle LSK matcher? Har til nå bare satt opp seriekamper.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • Blogger
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jul 2004
                  • 104

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  For det andre vil Dosso få en pause etter hver 3. kamp med sin kortsanking.
                  Tror du ikke Bjørkøy står foran i køen ?

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Blogger
                    Tror du ikke Bjørkøy står foran i køen ?
                    Nei, det tror jeg faktisk ikke. Det eneste som er større på Bjørkøy enn Søgård er prislappen. Espen har vist seg som en bedre og bedre ballspiller, som også har en voldsom arbeidskapasitet og spiller med hjertet utenpå drakta. Bjørkøy har ikke vist den samme arbeidskapasiteten eller vinnerviljen, men innehar åpenbart kvaliteter med ball.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7055

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Nei, det tror jeg faktisk ikke. Det eneste som er større på Bjørkøy enn Søgård er prislappen. Espen har vist seg som en bedre og bedre ballspiller, som også har en voldsom arbeidskapasitet og spiller med hjertet utenpå drakta. Bjørkøy har ikke vist den samme arbeidskapasiteten eller vinnerviljen, men innehar åpenbart kvaliteter med ball.
                      Skulle jeg tippe ville jeg tro at Bjørkøy stiller foran Søgård i køen. Henning har jo etterlyst mer initiativ med ball fra de sentrale på midtbanen, og det er ikke Espens force. Samtidig tror jeg Bjørkøy har mer å tilføre i en "sittende" midtbaneduo, både med og uten ball.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #31
                        Moderatormelding:

                        Diskusjonen er i ferd med å skli litt ut. Jeg er også interessert i diskusjonen Espen/Bjørkøy, men den skal ikke tas her. Tilbake til tema, så slipper modd squad å dra frem kortene.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎