Styremøte 16.03.09

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Styremøte 16.03.09



    Henger meg opp i denne:

    Familiebuss var en stor suksessc
    Jeg har hørt fra ei som var med bussen, at den absolutt ikke var en suksess; da det ikke var vert som hindra mange fulle folk å ta denne bussen.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Opprinnelig skrevet av iL
    http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=411

    Henger meg opp i denne:



    Jeg har hørt fra ei som var med bussen, at den absolutt ikke var en suksess; da det ikke var vert som hindra mange fulle folk å ta denne bussen.
    Var mange nye og ikke minst unge verter på bussene, ting blei veldig kaotisk.... Håper og tror at dem har lært til neste gang.....Tullebuks buss hadde den beste verten nemelig Tullebukk him self

    Kommentar

    • Skinke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2007
      • 3914

      #3
      Var dette til eller fra stabæk kjetil?
      Daukjøtt Felt C

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        #4
        Hjem var kaoset et faktum, men tipper dette også har noe å gjøre med at politiet ville ha bussene vekk kjappest mulig.

        Kommentar

        • marriell
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2008
          • 227

          #5
          som vert på familliebussen kan jeg ikke helt forstå hvor alle disse fulle menneskene skulle komme fra. JA, muligens på vei hjem igjen. Angående vertene så var dette nytt for mange av dem, lite hjalp det at logistikken på telenor arenaen var så dårlig. Det skal bli bedre fremover

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Det blei krøll med familie bussen da det ikke var vert der i starten, jeg prøvde å ta ansvaret for denne bussen men måtte løpe til buss nr 3 da hu som hadde denne ikke tørte dette aleine...Jeg tenkte faktisk ikke på at det var familiebussen og bare kasta på folk i starten (til jeg blei avløst) beklager hvis dette lagde problemer for noen......Må jo si at hele opplegget rundt bussene stinka....Det var alt for få plasser til busser der så bussene sperra trafikken, så vi måtte prioritere og få bussene fulle og avgårdefortest mulig....Gjorde ikke saken noe bedre at råholt og hadeland bussen stod på samme sted... Men vi lærer av dette og neste gang fungerer det...

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #7
              Opprinnelig skrevet av marriell
              som vert på familliebussen kan jeg ikke helt forstå hvor alle disse fulle menneskene skulle komme fra. JA, muligens på vei hjem igjen. Angående vertene så var dette nytt for mange av dem, lite hjalp det at logistikken på telenor arenaen var så dårlig. Det skal bli bedre fremover
              Kan tenkes at jeg dytta på noen i starten til du tok over,,, jeg tar skylda for dette .....Og som du sier ikke lett med så mange nye verter og en ting er jeg sikker på neste gang fungerer det...

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #8
                Opprinnelig skrevet av ChriZza
                Hjem var kaoset et faktum, men tipper dette også har noe å gjøre med at politiet ville ha bussene vekk kjappest mulig.
                Kaos ikke på bussen vi var på, eller var det nettopp det det var Vedder på at vi hadde den fuleste bussen på vei hjem,,,, sikker 130 stk inne på buss nr 3...

                Kommentar

                • marriell
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Dec 2008
                  • 227

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Det blei krøll med familie bussen da det ikke var vert der i starten, jeg prøvde å ta ansvaret for denne bussen men måtte løpe til buss nr 3 da hu som hadde denne ikke tørte dette aleine...Jeg tenkte faktisk ikke på at det var familiebussen og bare kasta på folk i starten (til jeg blei avløst) beklager hvis dette lagde problemer for noen......Må jo si at hele opplegget rundt bussene stinka....Det var alt for få plasser til busser der så bussene sperra trafikken, så vi måtte prioritere og få bussene fulle og avgårdefortest mulig....Gjorde ikke saken noe bedre at råholt og hadeland bussen stod på samme sted... Men vi lærer av dette og neste gang fungerer det...
                  Jeg tok en runde på bussen før jeg slapp på flere, å disse som da satt der så meget rolige ut. Neste gang får vi nok helt sikkert tatt ibruk alexkgate da det forhåpentligvis er mindre snø!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎