Den nye ungdomslinja

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    Den nye ungdomslinja

    Er veldig fornøyd med at LSK nå bevisst jakter unge spillere. Uwe har uttalt at han vil ha fire U-landslagsspillere i troppen: Med Myklebust, Riise og David er vi på god vei. Stemmer ryktene om at vi også snuser på Trond Olsen (21) fra Glimt, så kan dette bli komplett.
    Betryggende å se at vi tenker for lang tid framover, ikke minst når man ser på hvilke feil RævaBK gjorde da de kjørt alt for lenge med "gamlingene" på laget.
    Nå er situasjonen på vårt lag langt fra slik som den var i barteland, men likevel synes jeg vi tar riktige grep.


    mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Var jo snakk om at en tjekker skulloe bli neste mann, kanskje vi får 5? Men det er jo langt fra sikkert vi får olsen.

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #3
      Får håpe Rösler er villig til å gi dem tillit også. Å hente inn en 41-årig tysker når vi har gode Jansen var tvilsomt...

      Kommentar

      • Vegar Hjermundrud
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 423

        #4
        Opprinnelig skrevet av Guling
        Får håpe Rösler er villig til å gi dem tillit også. Å hente inn en 41-årig tysker når vi har gode Jansen var tvilsomt...
        Jeg har nevnt det før, men sier det gjerne(!) igjen. Det jeg så av Jansen på Strømmen stadion var ikke tilstrekkelig til å berolige noen. Jeg ser gjerne at han får noe mer pondus og autoritet hva med å bytte han inn i cupkampen mot Moss når vi leder 3-0 til pause?

        Vegar
        Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          #5
          Mulig Jansen har vært god før men da vi spillte imot Strømmen så synes jeg ikke han var bra noe særlig bra. Han virka veldig usikker og klønete.

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #6
            Opprinnelig skrevet av Guling
            Får håpe Rösler er villig til å gi dem tillit også. Å hente inn en 41-årig tysker når vi har gode Jansen var tvilsomt...
            Jeg er helt enig i det Rösler gjorde her. Å hive inn en ung spiller med 0 tippeliga-erfaring i en kamp mot vif eller brann blir for usikkert. I tillegg var det han viste mot Strømmen ikke bra nok, etter min mening...

            Kommentar

            • andee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 1191

              #7
              Jeg er i utgangspunktet enig med Vegard, CocaJerry og Bolsen3 i at det Jansen virka usikker og ikke holdt Tippeliga-nivå på Strømmen stadion, men i etterpåklokskapens navn kan man jo også muligens si at reaksjonsevnen til en 41-åring muligens kosta oss to poeng i Tromsø. Tviler sterkt på at en sådan heading ville ha passert Jansen, selv om det selvfølgelig er helt umulig å bevise! Alfheim byr på null trøkk fra tilskuerne - kanskje det er et sånt sted Jansen skal begynne og ta stegene sine mot Tippeligaen? Reitmaier har hatt en veldig enkel start på sin Lillestrøm-karriere, bortsett fra Iversens skudd og Yndestads heading, har han vel knapt hatt kvalifiserte avslutninger mot seg? Dette var selvsagt umulig å forutse, og jeg mener heller ikke Jansen skulle stått hjemme mot Vif, men at det skulle bli få målsjanser på Alfheim var vel noe de aller fleste spådde..
              TS05 - Felt C

              Kommentar

              • pal
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 422

                #8
                Opprinnelig skrevet av andee
                "När jag ha blivat fotbollsproffs ska jag köpa en lilla Diablo. En Lamborghini Diablo.
                Och på skyltplattan ska det stå "toys" - det är engelska, och betydar leksak"
                - En viss Malmö-spiller sommer'n 99...
                Hvem?
                hilsen pål

                Kommentar

                • andee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2004
                  • 1191

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av pal
                  Opprinnelig skrevet av andee
                  "När jag ha blivat fotbollsproffs ska jag köpa en lilla Diablo. En Lamborghini Diablo.
                  Och på skyltplattan ska det stå "toys" - det är engelska, och betydar leksak"
                  - En viss Malmö-spiller sommer'n 99...
                  Hvem?
                  En som er begavet med litt skarpere teknikk enn intellekt :wink:
                  Og som nylig blei bløff-linka til Real Madrid for en astronomisk svær pengehaug.
                  TS05 - Felt C

                  Kommentar

                  • KimFL
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1410

                    #10
                    Jeg er i utgangspunktet enig med Vegard, CocaJerry og Bolsen3 i at det Jansen virka usikker og ikke holdt Tippeliga-nivå på Strømmen stadion, men i etterpåklokskapens navn kan man jo også muligens si at reaksjonsevnen til en 41-åring muligens kosta oss to poeng i Tromsø. Tviler sterkt på at en sådan heading ville ha passert Jansen, selv om det selvfølgelig er helt umulig å bevise! Alfheim byr på null trøkk fra tilskuerne - kanskje det er et sånt sted Jansen skal begynne og ta stegene sine mot Tippeligaen? Reitmaier har hatt en veldig enkel start på sin Lillestrøm-karriere, bortsett fra Iversens skudd og Yndestads heading, har han vel knapt hatt kvalifiserte avslutninger mot seg? Dette var selvsagt umulig å forutse, og jeg mener heller ikke Jansen skulle stått hjemme mot Vif, men at det skulle bli få målsjanser på Alfheim var vel noe de aller fleste spådde..
                    Er enig i endel av det du skriver, men det blir litt feil å bare fokusere å redninger. En rutinert keeper er bedre til å dirigere et forsvar enn en som mangler rutine. Derfor vil det med stor sannsynlighet bli færre såkalte kvalifiserte målsjanser med en rutinert keeper.



                    mvh
                    KimFL

                    Kommentar

                    • bøllefrø
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2004
                      • 462

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av andee
                      Opprinnelig skrevet av pal
                      Opprinnelig skrevet av andee
                      "När jag ha blivat fotbollsproffs ska jag köpa en lilla Diablo. En Lamborghini Diablo.
                      Och på skyltplattan ska det stå "toys" - det är engelska, och betydar leksak"
                      - En viss Malmö-spiller sommer'n 99...
                      Hvem?
                      En som er begavet med litt skarpere teknikk enn intellekt :wink:
                      Og som nylig blei bløff-linka til Real Madrid for en astronomisk svær pengehaug.
                      hehe, og som sa at han kunne gjøre alt med en appelsin som carew kunne med en ball gitt

                      sånne talenter som zlatan ser jeg gjerne at vi plukker opp. Det blir det cash av ved videresalg.

                      Kommentar

                      • Trondeo
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3062

                        #12
                        Jeg syntes at det er bra at dem prøver å finne unge talenter, de holder ut flere år så er dem jo i bedre form mange av dem også

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎