Grodås/Landslaget

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    Grodås/Landslaget

    Frode er en levende legende for meg, som husker han godt fra min første tid på Åråsen.

    Var greit nok å slippe han for tre kamper, men nå når han skal fortsette ut kvalikken så syns jeg at han heller burde konsentrere seg om LSK spesielt mtp sesongen i fjor, og at dette må snues. Greit, han er ikke livsviktig men han er en sinnsykt god keepertrener, og merker jeg blir litt skuffet når han gjør som han gjør.

    Hva syns dere?
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Hadde klart vært best å ha han for oss selv, men hvis alternativet er å miste han håper jeg klubben går langt i å beholde han. Har kun hørt lovord om hans trenerferdigheter.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • Boudewijn
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jul 2007
      • 207

      #3
      Jeg er enig i at det kan være uheldig at han bruker en del tid på landslaget. Men jeg tror også at jobben kan gjøre ham til en enda bedre keepertrener. Det kan også gjøre at potensielle keeperstjerner ønsker seg til LSK.
      Byråkratkanaris

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        Utvilsomt positivt for LSK å infiltrere landslaget med Grodås, samtidig som vi får masse goodwill i NFF og fotballnorge generellt.

        At Otto og Andrè mister treningstid med Frode er selvsagt ikke positivt, men jeg kan ikke se at keepertrenerjobben for landslaget tar veldig mye tid.
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • gamle-perta
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2004
          • 2418

          #5
          Opprinnelig skrevet av superbøffel
          At Otto og Andrè mister treningstid med Frode er selvsagt ikke positivt, men jeg kan ikke se at keepertrenerjobben for landslaget tar veldig mye tid.
          André er jo som regel med U-landslaget, og Otto kommer seg sikkert inn i den finske landslagstroppen igjen (er tredjemålvakt/hjemmeværende reserve nå). Dermed er de stort sett borte alle tre, samtidig
          Mvh
          Gammer´n (Per T)

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎