Jan Kjell Larsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joppe
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Dec 2003
    • 173

    Jan Kjell Larsen

    Keeperen fra Haugesund er fortsatt aktuell:



    LSK er i ferd med å knytte til seg noen av de beste talentene i Norge.
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Denne spilleren trur jeg vi ser i gult og sort iløpet av 06 sesongen. Håper Fjøra får overtalt han til å komme når sesongen er over og da kommer han gratis(trur kontrakten går ut etter inneværende sesong). Da kan Haugesund angre at de ikke takket ja til tilbudet. Han er i følge Halvar Thoresen en av landets 5 beste keepere.

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      Jan Kjell - kult navn forresten - er etter min mening den spilleren vi bør satse hardest på å knytte til oss nå. Synes stallen ellers begynner å se veldig bra ut, og utviklingspotensialet i den er STORT.

      Mvh
      perta
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6075

        #4
        Keeperplassen må fylles av en eller annen etter sessongen. Utenom keeperplassen synes jeg ikke vi trenger noen, om vi får bergomi, selv om det er fler jeg gjerne vil ha.

        Kommentar

        • blue
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2004
          • 1429

          #5
          1.januar 2006 er både Müller, Reitmaier og Misund borte. Da står vi igjen med Eirik Jansen. Det sier seg selv at det er utrolig viktig for oss å sikre oss Jan Kjell Larsen etter denne sesongen.

          Men; selv om vi klarer å sikre oss Larsen, har vi fortsatt ingen keeper med erfaring fra høyeste nivå. Og dét kan bli en utfordring...
          Ved sesongstart i april 2006 kommer vi isåfall til å ha tidenes yngste keeperduo i Tippeligaen, med Larsen på 22 år, og Jansen på 21 år.
          Fugla 4 Life!

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Jan Kjell ble skadet på dagens trening og spiller ikke U-landskampen i morgen.

            mvh
            perta

            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • bøllefrø
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2004
              • 462

              #7
              Opprinnelig skrevet av blue
              1.januar 2006 er både Müller, Reitmaier og Misund borte. Da står vi igjen med Eirik Jansen. Det sier seg selv at det er utrolig viktig for oss å sikre oss Jan Kjell Larsen etter denne sesongen.

              Men; selv om vi klarer å sikre oss Larsen, har vi fortsatt ingen keeper med erfaring fra høyeste nivå. Og dét kan bli en utfordring...
              Ved sesongstart i april 2006 kommer vi isåfall til å ha tidenes yngste keeperduo i Tippeligaen, med Larsen på 22 år, og Jansen på 21 år.
              Ser den at han ikke har stor erfaring i Tippeligaen, men han har spilt på U-landslaget, og det er nok minst like høyt nivå der som i TL. Å spille mot lag som f.eks. Italia, med masse spisser som daglig spiller fast i Serie A (eller La Lige for densaksskyld) og samtidig få bevist klasse, sier sitt. Misund eller de andre har alsri vært i nærheten av det. Sånn jeg ser det virker Jan Kjell som det største talentet siden Espen Johnsen, og det lover jo godt.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4376

                #8
                [quote="bøllefrø"]
                Opprinnelig skrevet av blue
                1.januar 2006 er både Müller, Reitmaier og Misund borte
                Tvilsomt.
                ..................

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3177

                  #9
                  Misund har kontrakt ut 2006. Reitmaier har bare kontrakt ut 3. juli i år. Hittil har Rösler og Fjørtoft signalisert at de vil beholde Müller, men han vil primært tilbake til tysk (topp)fotball, og bruker Fugla som utstillingsvindu. Såvidt jeg veit har vel Jansen bare kontrakt ut dette året (?), og hva klubben vil gjøre er uvisst. Hvis vi signer Jan Kjell Larsen for neste år, er det uvisst hva både klubben og Jansen vil ønske å gjøre.

                  Jeg synes det er helt riktig at vi prøver oss på Larsen. Müller er grei nok, men ikke noe "must", og det vil være usikkert om han vil forlenge helt til han evt blir nødt til å innse at det ikke kommer tyske tilbud. Misund er ikke god nok som førstekeeper for et topplag (men jeg ser ham gjerne som keepertrener etter Kjell Lier). Jansen er fortsatt for uerfaren, selv om han kan være en framtidig førstekeeper. Jeg tror en keepertrio av Larsen, Misund og Jansen kunne være OK. Sannsynligvis vil Jansen da fort få spille en del kamper (i konkurranse med Misund om å være andrekeeper) neste år. Muligheten for at Larsen blir solgt etter ett år eller to er også til stede, hvis han er/blir så god som det ryktes ("framtidig landslagskeeper"; Espen Johnsen er ikke den fantomkeeperen han ble spådd å bli for et par år siden).

                  gilbert

                  Kommentar

                  • blue
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2004
                    • 1429

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av gilbert
                    Misund har kontrakt ut 2006. Reitmaier har bare kontrakt ut 3. juli i år. Hittil har Rösler og Fjørtoft signalisert at de vil beholde Müller, men han vil primært tilbake til tysk (topp)fotball, og bruker Fugla som utstillingsvindu. Såvidt jeg veit har vel Jansen bare kontrakt ut dette året (?), og hva klubben vil gjøre er uvisst. Hvis vi signer Jan Kjell Larsen for neste år, er det uvisst hva både klubben og Jansen vil ønske å gjøre.

                    Jeg synes det er helt riktig at vi prøver oss på Larsen. Müller er grei nok, men ikke noe "must", og det vil være usikkert om han vil forlenge helt til han evt blir nødt til å innse at det ikke kommer tyske tilbud. Misund er ikke god nok som førstekeeper for et topplag (men jeg ser ham gjerne som keepertrener etter Kjell Lier). Jansen er fortsatt for uerfaren, selv om han kan være en framtidig førstekeeper. Jeg tror en keepertrio av Larsen, Misund og Jansen kunne være OK. Sannsynligvis vil Jansen da fort få spille en del kamper (i konkurranse med Misund om å være andrekeeper) neste år. Muligheten for at Larsen blir solgt etter ett år eller to er også til stede, hvis han er/blir så god som det ryktes ("framtidig landslagskeeper"; Espen Johnsen er ikke den fantomkeeperen han ble spådd å bli for et par år siden).

                    gilbert
                    Jeg trodde Misund bare fikk en ett-årskontrakt ifjor, og ble litt skuffet over at han skal være hos oss ut 2006-sesongen. Jeg synes ikke Misund er en god keeper lenger, og han skaper ikke trygghet i bakerste rekke.

                    Drømmesituasjonen for oss neste år, må jo være å skaffe oss Larsen, i tillegg til at vi forlenger kontrakten med Müller ett år. Da har vi 2 gode keepere i stallen, og trenger ikke være bekymret for skader. Misund og Jansen deler da på rollen som 3.keeper i 2006, og Jansen overtar Müller sin plass som 2.keeper i 2007.
                    Fugla 4 Life!

                    Kommentar

                    • Mannschaft Rösler
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2003
                      • 247

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                      Jan Kjell - kult navn forresten -....
                      Mvh
                      perta
                      Nesten like kult som Kåre Jahn, men bare nesten.
                      Vakke han keeper også a?

                      Kommentar

                      • Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2600

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av blue
                        Jansen overtar Müller sin plass som 2.keeper i 2007.
                        ...og du tror Müller aksepterer å være 2. keeper på Lillestrøm i en sesong?
                        Ferdigskåra

                        Kommentar

                        • blue
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2004
                          • 1429

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kimito
                          Opprinnelig skrevet av blue
                          Jansen overtar Müller sin plass som 2.keeper i 2007.
                          ...og du tror Müller aksepterer å være 2. keeper på Lillestrøm i en sesong?
                          Müller har to alternativer slik jeg ser det:
                          1) gå til en tysk klubb etter denne sesongen.
                          2) skrive ny kontrakt med LSK.

                          Hvis ingen tyske klubber viser interesse, kommer han til å bli i LSK og kjempe med Larsen om plassen som 1.keeper!
                          Fugla 4 Life!

                          Kommentar

                          • CocaJerry
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2532

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av blue
                            Opprinnelig skrevet av Kimito
                            Opprinnelig skrevet av blue
                            Jansen overtar Müller sin plass som 2.keeper i 2007.
                            ...og du tror Müller aksepterer å være 2. keeper på Lillestrøm i en sesong?
                            Müller har to alternativer slik jeg ser det:
                            1) gå til en tysk klubb etter denne sesongen.
                            2) skrive ny kontrakt med LSK.

                            Hvis ingen tyske klubber viser interesse, kommer han til å bli i LSK og kjempe med Larsen om plassen som 1.keeper!
                            Akkurat som du veit hva som er/blir alternativene hans. :lol: Dette er noe han og agenten som han bruker garantert vurderer etter sesongen.

                            Umulig å spå hvor han ender opp etter denne sesongen. Tviler ihvertfall sterkt på at han gidder å være 2 keeper i Norge året han fyller 28 år.

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #15
                              Alternativ 3) Gå til en annen klubb etter denne sesongen. Müller er god nok til at det vil finnes interesserte tror nå jeg.
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • blue
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2004
                                • 1429

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                                Opprinnelig skrevet av blue
                                Opprinnelig skrevet av Kimito
                                Opprinnelig skrevet av blue
                                Jansen overtar Müller sin plass som 2.keeper i 2007.
                                ...og du tror Müller aksepterer å være 2. keeper på Lillestrøm i en sesong?
                                Müller har to alternativer slik jeg ser det:
                                1) gå til en tysk klubb etter denne sesongen.
                                2) skrive ny kontrakt med LSK.

                                Hvis ingen tyske klubber viser interesse, kommer han til å bli i LSK og kjempe med Larsen om plassen som 1.keeper!
                                Akkurat som du veit hva som er/blir alternativene hans. :lol: Dette er noe han og agenten som han bruker garantert vurderer etter sesongen.

                                Umulig å spå hvor han ender opp etter denne sesongen. Tviler ihvertfall sterkt på at han gidder å være 2 keeper i Norge året han fyller 28 år.
                                Poenget mitt var at enten så blir han i Lillestrøm, eller så går han til en annen klubb. Om klubben er tysk eller ikke, er jo i og for seg uinteressant for LSK. Müller vil selvfølgelig ikke ta for gitt at han er andrekeeper dersom Larsen kommer til klubben, og jeg tror han vil kjempe om å få stå i mål.
                                Fugla 4 Life!

                                Kommentar

                                • CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

                                  #17
                                  Lyn snuser på Larsen
                                  Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!


                                  uff :x

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #18
                                    Poenget mitt var at enten så blir han i Lillestrøm, eller så går han til en annen klubb. [/quote]

                                    Hehehehe, bra sagt :lol:
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • Kimito
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 2600

                                      #19
                                      Ikke så veldig...det gjaldt Müller...
                                      Ferdigskåra

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #20
                                        Hvis Lyn begynner å snuse på Jan Kjell bør Fjøra våkne kjapt. Ali al Habsi har signert for Bolton så nå skjer det ting. Skal sende en mail til fjøra slik at han kan få brukt overtalelse teften sin litt! Norges beste keeper om 2 år i LSK.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎