Tom Lund og hans rolle ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 718

    Tom Lund og hans rolle ?

    Sitter og tenker litt ! noen som vet noe om hvilken rolle Tom Lund fyller om dagen.
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    #2
    For en som ikke får rb i posten om morgenen er det ikke så greit å holde styr på dette, men jeg tror jeg har forstått situasjonen:

    Saken er vel den at Per Berg ikke ønsket å være alene som investor. Han er selvfølgelig den som sitter på pengene, men han ville ha med seg Tom Lund inn i klubben da han valgte å returnere til LSK. Jeg har forstått det slik at Tommy egentlig skulle gå inn med noen penger også, men så vidt jeg vet har det uteblitt. Arild uttalte at han hadde tatt noen råd fra Tommy i vinter, så slike jeg ser det er han vel ikke stort annet enn et ikon for klubben som gir råd og tips når det trengs.

    Mulig jeg er helt på jordet her, det får jeg i så fall høre i morra... :lol:

    Kommentar

    • Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 718

      #3
      Det var det jeg trodde også - men alltid greit å få ting bekreftet.
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

      Kommentar

      • Per Arne
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2347

        #4
        Han sitter bl.a. i det sportslige utvalget, sammen med Fjøra, Uwe, Halle sikkert (?) og Per Berg (?), og han har vært med og analysert motstandere.. Uwe hender spør han om råd/tips (uten at han nødvendigvis følger de, som han sa på medlemsmøtet)..
        Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

        Kommentar

        • Latvijan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 360

          #5
          Jobber han ikke som mimiker, utenfor Åråsen på kampdager!?
          Tror det er han som poserer som statue...

          Tror nok disse gutta er inne på noe:

          -Saken er vel den at Per Berg ikke ønsket å være alene som investor. Han er selvfølgelig den som sitter på pengene, men han ville ha med seg Tom Lund inn i klubben da han valgte å returnere til LSK. Jeg har forstått det slik at Tommy egentlig skulle gå inn med noen penger også, men så vidt jeg vet har det uteblitt. Arild uttalte at han hadde tatt noen råd fra Tommy i vinter, så slike jeg ser det er han vel ikke stort annet enn et ikon for klubben som gir råd og tips når det trengs.

          -Han sitter bl.a. i det sportslige utvalget, sammen med Fjøra, Uwe, Halle sikkert (?) og Per Berg (?), og han har vært med og analysert motstandere.. Uwe hender spør han om råd/tips (uten at han nødvendigvis følger de, som han sa på medlemsmøtet)..

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎