LSK - vIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gorken
    Administrator
    • May 2006
    • 1483

    Kreativ Kanaris LSK - vIF

    Stemningsvideo fra gårsdagens kamp. Nå også i HD!

    BORKED

    Stemningsvideo fra kampen mot vålerenga på Åråsen stadion sesongen 2009.



    Dessverre er det kun video fra 2. omgang, da noen hadde tukla med kameraet og dermed ødelagt opptaket fra første omgang.
    Last edited by Håkon Henriksen; 16.04.2009, 13:19.
    I have this condition.
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    #2
    Flott video. Bra jobba!
    Men kjenner at jeg blir litt irritert når jeg ser på Bolly der (se fra 4:29) han pisser på han vif fyren og skal ned til linja for å legge inn eller noe, men så sklir han. Diadora brenn!:twisted:

    Kommentar

    • Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

      #3
      Jææævla viktig at samkjøringa nå mellom SS og Notar blir en "trend" - og ikke noe vi bare gjør i storkampene.
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

      Kommentar

      • LSK N/B
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 830

        #4
        Hva skjer med flagginga, var ikke det satsningsområde i år? Er vel ikke et eneste flagg på feltet utenom de 10 sekunder etter målet. Skuffende.

        Trenger vel 10-20 stk til på O så kommer det til å bli veldig bra.
        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

        Nei til NFF!

        Kommentar

        • Skinke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2007
          • 3914

          #5
          i 1.omgang synes jeg det faktisk var helt ok med flagging. i 2.omgang ble det helt borte. Men stor fremgang fra viking synes nå jeg. Fremdeles en lang vei å gå.....
          Daukjøtt Felt C

          Kommentar

          • Raskolnikov
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 1452

            #6
            Tribunegruppa kan takke seg selv for lite flagging når man ikke vil ha egne flaggsanger. Satsingen på flagg i år er nærmest definisjonen på tomme ord.

            Burde forresten vært obligatorisk innlevering av medlemsskap for de som gikk 10 minutter før slutt fra feltet.
            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

            Kommentar

            • Fugla- patriot83
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2005
              • 1241

              #7
              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
              Tribunegruppa kan takke seg selv for lite flagging når man ikke vil ha egne flaggsanger. Satsingen på flagg i år er nærmest definisjonen på tomme ord.
              Tribunegruppa kan takke seg sjæl?? Hva faen er dette for no', 'a!!? Har det i KFL blitt sagt at man ikke skal ha egne flaggsanger?! Engasjer deg selv og møt opp på møter og kom med forslag, da!! Fy faen...

              Og det samme gjelder Tullebukk og andre som tar tomler opp her.
              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

              Kommentar

              • Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

                #8
                Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                Tribunegruppa kan takke seg selv for lite flagging når man ikke vil ha egne flaggsanger. Satsingen på flagg i år er nærmest definisjonen på tomme ord.
                Opprinnelig skrevet av Referat fra forrige tribunemøte
                flagg sang blir det ikke noe av i første omgang, vi setter heller ut masse flagg rundt forsanger stolene, og jobber med og få igang flagging der først. små steg osv.
                Det er ikke blitt funnet noen optimal flaggesang og akkurat som TIFO så gjør man ikke ting halvveis.

                Kanskje hvis DU engasjerte deg og var på det møtet kunne det vært du som kom på en genial løsning.
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1452

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                  Tribunegruppa kan takke seg sjæl?? Hva faen er dette for no', 'a!!? Har det i KFL blitt sagt at man ikke skal ha egne flaggsanger?! Engasjer deg selv og møt opp på møter og kom med forslag, da!! Fy faen...
                  Ja, det har blitt sagt fra KFL at man ikke skal ha flaggsanger:

                  Opprinnelig skrevet av iL
                  • flagg sang blir det ikke noe av i første omgang, vi setter heller ut masse flagg rundt forsanger stolene, og jobber med og få igang flagging der først. små steg osv.
                  Siden du lurer på hva dette er for noe er skal jeg lempe det inn i kjeften din med teskje. Det er en kritisk kommenter til en avgjørelse jeg, som ønsker flagg, er uenig i. Men huffameg, å være kritisk er selvfølgelig uhørt.

                  Du skriver komme med forslag som om det ville vært et spennende nytt forslag å foreslå flaggsanger. Det er det ikke. Sier seg selv at folka i tribunegruppa er såpass interessert i tribunekultur at de er fullt klart over muligheten.
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1452

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
                    Det er ikke blitt funnet noen optimal flaggesang og akkurat som TIFO så gjør man ikke ting halvveis.
                    Det sto ingenting i referatet fra møtet om at det var fordi man ikke hadde funnet en optimal sang, kun den mildt sagt vage begrunnelsen om å ta små steg av gangen. Hvorfor egner ikke f.eks Rivers of Babylon eller Endelig er ventetida over seg som flaggsang?
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • Andersen
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2009
                      • 350

                      #11
                      Etter å ha sett videoen ser jeg at KFL fortsatt har mye og gå på. Men! Det er virkelig ikke så ille som enkelte skal ha det til. En må ha det i bakhodet at vi ligger under 2-0 og kampen ikke har gått vår vei. Dette BØR ikke ha noe å si for stemningen, men det har det.

                      Samtidig så hadde vi trengt en slik mentalitet som det er rundt forsangerfeltene over HELE feltet.

                      Dette kan vi bare løse på en måte, ved at alle støtter klubben med hjertet og ikke fordi dem MÅ!

                      -Andersen

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                        Det sto ingenting i referatet fra møtet om at det var fordi man ikke hadde funnet en optimal sang, kun den mildt sagt vage begrunnelsen om å ta små steg av gangen. Hvorfor egner ikke f.eks Rivers of Babylon eller Endelig er ventetida over seg som flaggsang?
                        Rolig nå gutter, begge har gode poenger.

                        Ingenting som er spikret, men vi vet jo alle om de mildt sagt forskjellige holdningene til flagging på feltet. Ved å spikre en fast flaggsang så "risikerer" vi flagging uansett hva som skjer på banen og det er vel ikke ønskelig, ikke med en gang i alle fall.

                        Tanken bak var vel å skape en større aksept for flaggbruk ved å ta babysteg samt skape "lommer" som flagghatere skyr som pesten. På den måten gir vi dem anledning og tid til å finne seg andre plasseringer på feltet.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • Andersen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2009
                          • 350

                          #13
                          Hvorfor står flagghaterne på feltet egentlig?
                          Er nok av andre plasser på stadion det IKKE flagges.

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #14
                            Raskolnikov, Tullebukk og Andersen, flagga dere?

                            Flagginga var bra i første omgang. Dabba av utover i andre omgang. Det hadde vi nok kunne sett dersom ikke en idiot hadde tukla med kameraet under første omgang.
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Andersen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2009
                              • 350

                              #15
                              Jeg flagga så lenge jeg hadde flagg! Det vil si under hele toget.

                              Siden jeg sto i forsangerfeltet på felt A prøvde jeg og bidra til at stemningen skulle bli best mulig rundt oss, og hadde derfor ikke krefter til å flagge i tillegg. Ville antakligvis ha truffet flere folk i hodet med flagget om jeg skulle flagget.

                              Kommentar

                              • Raskolnikov
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 1452

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                                Raskolnikov, Tullebukk og Andersen, flagga dere?
                                Nei, det var ingen ledige flagg der jeg sto. Ellers hadde jeg helt sikkert flagget i går, men aller helst skulle jeg ønske at det var massiv flagging til noen flaggsanger enkelte ganger i kampen i stedet for noen flagg hist og pist nå og da. Erfaringen min fra tidligere er at man da ikke får annet enn kjeft om man er oppe med flagget, selv om det nok er litt avhengig av hvor man står.

                                Jeg ser poenget med at flagghaterne sikkert hadde steilet over egne flaggsanger, men synes det er synd at det er deres mening som får veie tyngst. I dette ene konkrete tilfellet skulle jeg ønske at hensynet til en levende tribunekultur hadde vært det viktigste. Der jeg sto, ved Rønnern, fungerte forresten skjerfsangen veldig bra, hvordan var det på resten av feltet?
                                Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                Kommentar

                                • Andersen
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2009
                                  • 350

                                  #17
                                  Rundt forsangerfeltet på felt A så det ut som den skjerfsangen fungerte rimelig bra. Nå skal det sies at det var førstegang jeg hadde hørt den(om vi ikke prøvde den borte mot Stabæk?), så da gjaldt dette sikkert flere andre på feltet og.. Men bra tiltak, tror denne kan fungere med tiden!

                                  Kommentar

                                  • King_Raymond
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 4987

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern

                                    Tanken bak var vel å skape en større aksept for flaggbruk ved å ta babysteg samt skape "lommer" som flagghatere skyr som pesten. På den måten gir vi dem anledning og tid til å finne seg andre plasseringer på feltet.
                                    Høres ut som noe som en gjeng unge gutter prøvde seg på i 2006/2007 på Felt C
                                    Ultras Felt C Lillestrøm

                                    Kommentar

                                    • Syngende Fugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2008
                                      • 415

                                      #19
                                      skjerfsangen fungerte vel helt greit rundt stolen på a i starten, men var mange som ga seg litt for fort der..
                                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner! - Send KANARI TIFO til 2401 (30,-)

                                      Kommentar

                                      • BennyLem
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 2902

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Andersen
                                        Hvorfor står flagghaterne på feltet egentlig?
                                        Er nok av andre plasser på stadion det IKKE flagges.
                                        For å svare for meg selv og MWF, avdeling SS Felt O: Vi går på fotballkamp primært for fotballens skyld. Synging og hopping er selvsagt utelukkende positivt, da dette ikke ødelegger fotballopplevelsen. Flagging derimot, kan gjøre dette, hvis man ikke flagger klokt.

                                        Flagging var, sammen med en god del andre uheldige ting, grunnen til at vi begynte å vurdere vår avgang fra KFL i 2006. "Flagghaterne" i MWF tok konsekvensen av dette og flyttet permanent over på SS Felt O i fjor.

                                        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                        Høres ut som noe som en gjeng unge gutter prøvde seg på i 2006/2007 på Felt C
                                        Og jammen har ikke en rekke enkeltindivider diltet etter oss over på SS...
                                        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎