Fadderordning LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Spørsmål Fadderordning LSK

    LSK hadde for endel års siden en fadderordning for lokale klubber hvor A-lagsspillere stilte opp som "hjelpetrenere" til lag i yngre klasser ett par ganger i løpet av året og klubben inviterte disse lagene til match på Åråsen. Svartoggulkanarifugl/Petter Ø kan fortelle mer om dette, hans fadder var Bjarmann i Bjerke IL.

    Gjør klubben dette i dag? I så fall hvorfor ikke? Jeg kan ikke tenkte meg en bedre måte å rekruttere både supportere og nye toppspillere enn å være ute hos de lokale klubbene og skape relasjoner.

    Synspunkter?
    Enøyd i de blindes dal.
  • Petter Ø
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3008

    #2
    Tipper det er fordi ingen toppe suksessen Bjarmann hadde med oss og vår bronsemedalje i Hønefosscup.

    Var veldig gøy å ha Bjarmann med på noen treninger. Vi fikk også trene med LSK på gamle treningsfeltet en dag. Ikke rart jeg er stiv i beina som lærte å tøye ut av Stuart McManus
    Petter Ø - Kreativ Kanaris
    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

    Kommentar

    • LSK N/B
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 830

      #3
      Jeg er et LSK fan pga at Dennis Schiller var å trente oss i Nittedal i 89. Schiller trente meg i 3-4 treninger, og LSK har fått tilbake 20 år med hengivenhet. Ser ut som et godt bytte for sportsklubben.
      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

      Nei til NFF!

      Kommentar

      • superbøffel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 5611

        #4
        Opprinnelig skrevet av LSK N/B
        Jeg er et LSK fan pga at Dennis Schiller var å trente oss i Nittedal i 89. Schiller trente meg i 3-4 treninger, og LSK har fått tilbake 20 år med hengivenhet. Ser ut som et godt bytte for sportsklubben.
        My point exactly!

        Nå opplever klubben tilskuersvikt og mindre publikumsinteresse enn på lenge og det er på tide at administrasjonen våkner nå! Ikke når publikum har mistet interessen helt.

        Fadderordningen slik den var (beskrevet av LSK N/B og Petter Ø) koster klubben og spillerne utrolig lite, men gir klubben lokal støtte og anseelse i monn tilbake.

        Tid for handling! Få gutta ut på de lokale treningsfeltene!
        Enøyd i de blindes dal.

        Kommentar

        • gulf
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2005
          • 210

          #5
          Dette er/var et bra tiltak, som er vinn-vinn.

          Det er ikke mer enn et par-tre år siden Magnus Myklebust var med på trening med fotballaget til lillesøstern.

          Kommentar

          • Per Arne
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2347

            #6
            For et par-tre år sida var også Bjørn Helge Riise oppe hos Dal IL (min vakre moderklubb i grønt og svart) og trente et lag en kveld, som følge av en slags trekning Akershus Fotballkrets hadde. Det var naturlig nok stas å få så storfint besøk, men jeg tror om det først skal gjøres, skal det gjøres grundig og gjentas slik som fadderordningen var.

            Og i tillegg må man møte opp på lokale cupper/andre tilstelninger, hvor det virvler av unger fra de samme lokale laga (og noen utenbygdsfra). Det gjelder å vise seg ofte, eller mao: å bry seg om lokalmiljøet, eget omdømme og rekruttering.
            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

            Kommentar

            • fugla4ever
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Jul 2005
              • 212

              #7
              Jeg så han karim essidiri på trening for heming 94 (oslo vest-klubb) i dag, så tror denne ordningen fortsatt er.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎