Nosa Emanuel Igiebor klar for LSK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #21
    Flirer litt av Tullerud på TV2 sporten i kveld.

    Förste mann til mölla får skrive kontrakt, slik er det. Skal Iggy vente flere måneder med å avklare sin fotballframtid fordi Enga ikke får finger ut av räva? Skal en klubb kunne hente en spiller på prövespill, ha spilleren der i flere måneder uten å bestemme seg og likevel ikke regne med at andre klubber kan hente han? Det er ikke uten grunn at det er noe som heter kontrakter og noe som heter prövespill, tross alt!

    Kall meg gjärne kald men så kynisk er fotballverdenen blitt.

    Om Söpla IF virkelig er så naive kan de skylde seg selv.

    Heldigvis for Iggy meldte LSK seg på banen. Kanskje LSK hindret Iggy å väre prövespiller i Söpla i 2012. Eller hadde dere klart å bestemme dere innen den tid, Tullerud?

    Latterlig! Tullerud, du er en tåpe!

    Kommentar

    • Stan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 1075

      #22
      Noen som veit hvilket draktnummer han er blitt tildelt?

      Kommentar

      • fugla4ever
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Jul 2005
        • 212

        #23
        31 var nummeret på drakten han bar på tv2 sporten.

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          #24
          Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
          Flirer litt av Tullerud på TV2 sporten i kveld.

          Förste mann til mölla får skrive kontrakt, slik er det. Skal Iggy vente flere måneder med å avklare sin fotballframtid fordi Enga ikke får finger ut av räva? Skal en klubb kunne hente en spiller på prövespill, ha spilleren der i flere måneder uten å bestemme seg og likevel ikke regne med at andre klubber kan hente han? Det er ikke uten grunn at det er noe som heter kontrakter og noe som heter prövespill, tross alt!

          Kall meg gjärne kald men så kynisk er fotballverdenen blitt.

          Om Söpla IF virkelig er så naive kan de skylde seg selv.

          Heldigvis for Iggy meldte LSK seg på banen. Kanskje LSK hindret Iggy å väre prövespiller i Söpla i 2012. Eller hadde dere klart å bestemme dere innen den tid, Tullerud?

          Latterlig! Tullerud, du er en tåpe!
          Snakk om å kaste stein i glasshus a.... Han må jo være dum i hue!
          Men Iggy må jo være en jævla god spiller siden de lager så jævlig mye styr ut av dette... eller?!!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13272

            #25
            I følge Skrullerud ville de ikke hente ham hvis han ikke var "vesentlig bedre" enn noen av de alternativene de hadde i stallen - noe de til slutt mente han var, men da var det for sent. Skrullerud & co ville mao. ikke lagd dette bråket om dette ikke var en meget attraktiv spiller. Min gjetning er at det sportlige apparatet i VIF ville ha ham, mens Martine var skeptisk og derfor drøyde avgjørelsen - det skal åpenbart bare være en balltriller i midtbaneleddet hos VIF.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #26
              Opprinnelig skrevet av reka
              I følge Skrullerud ville de ikke hente ham hvis han ikke var "vesentlig bedre" enn noen av de alternativene de hadde i stallen - noe de til slutt mente han var, men da var det for sent. Skrullerud & co ville mao. ikke lagd dette bråket om dette ikke var en meget attraktiv spiller. Min gjetning er at det sportlige apparatet i VIF ville ha ham, mens Martine var skeptisk og derfor drøyde avgjørelsen - det skal åpenbart bare være en balltriller i midtbaneleddet hos VIF.
              De hadde vel fokus på å bli kvitt nordlendingen...
              Uansett er dette helt bak mål av vif, han hadde hvert der i 1 mnd... Uten at de hadde fått ut fingern. Akkurat like dumt som at vi skulle skylde på vif for at de har "rappet" mos, mas og miss...!

              Kommentar

              • kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

                #27
                søpla trodde vel de hadde en "vanntett, gentlemanns agreement" her :lol:

                Kommentar

                • morten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2156

                  #28
                  For å si det enkelt da vif:

                  Du spanderer en del drinker på en utrolig støgg dame som tror hun er fin.Hun drøyer og drøyer men vil bare ha flere drinker.

                  Plutselig kommer den strøkne,lekre,deilige dama og ser deg inn i øynene og sier:Jeg er drit kåt! Skal vi pule?

                  Hva gjør du da?
                  Badekar
                  http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                  Kommentar

                  • lillestroom
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1020

                    #29
                    Er det bare jeg som sliter med å se forskjell på våre afrikanere?:???:

                    Kommentar

                    • sk-kanaris
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • May 2007
                      • 240

                      #30
                      Enig med første mann til mølla, vi har jo missa noen vi også f.eks sappara men det var vel litt med økonomi i den histrorien også..
                      /Ståle

                      http://youtu.be/wIQDoYUcwDg

                      Kommentar

                      • tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

                        #31
                        Søppla hva gjorde dere med Carew ,,,,Lsk hadde innkalt til pressekonferanse kl 2000 for og presangtere han....KL 1930 var han klar for dere...Snakk om å kaste stein i glasshus jævla AMØBER.:twisted:

                        Kommentar

                        • Raskolnikov
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1452

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av emanem
                          Eller 4 mål på 31 kamper.
                          Hvis det var samme kilde som innlegget over ditt så kan det vel hende at Iggy ikke spilte alle kampene for Warri Wolves. Tviler f.eks på at han pendlet mellom Valle og Nigeria den måneden tomsingene hadde han på prøvespill.
                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                          Kommentar

                          • mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            ...Snakk om å kaste stein i glasshus jævla AMØBER.:twisted:
                            Ssshh...det ver da voldsom språkbruk.

                            Interne stridigheter og generell kvalm stemning i bydelslaget gjør det sikkert vanskelig for involverte og rette ytterligere kritikk innad. Smerten må ha utløp i en eller annen retning og LSK er jo et generelt yndet mål for skittkasting her på berget.

                            Dessuten er det jo godt for en gangs skyld å være årsaken og ikke opphavet til litt barnslig sutring. Dette i lys av HB's nylige uttalelser om Skeid og Diadora avtaler.
                            Fugla mot nye høyder

                            Kommentar

                            • CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av morten
                              Du spanderer en del drinker på en utrolig støgg dame som tror hun er fin.Hun drøyer og drøyer men vil bare ha flere drinker.

                              Plutselig kommer den strøkne,lekre,deilige dama og ser deg inn i øynene og sier:Jeg er drit kåt! Skal vi pule?

                              Hva gjør du da?
                              Vil du ha en historien jeg forteller guttene eller vil du ha den historien jeg forteller til jentene? Det er ganske godt sprik mellom dem

                              Uansett så er det artig å se VIF ønsker spilleren. Man skulle tro at dette var et kvalitetstegn alene siden de er godt besatt i denne lagdelen ,men etter at man ser på innkjøpene deres de siste årene så er ikke dette alene nok til at jeg skal ønske spilleren.

                              Men dette virker uansett som en spennende spiller. Jeg tenker HB ser det samme som vi ser angående manglende i spillerstallen.
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                              Kommentar

                              • Odinster
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Aug 2008
                                • 160

                                #35
                                Man må jo bare le av TV2, og journalistikken (eller mangelen på sådan) de fører.
                                Dette er jo bare enda en ikke-sak de blåser ut av proposjoner. Agurknytt. Er det bare rookies som nettopp har tyti ut av Volda som prøver å imponere sin nye arbeidsgiver der?

                                Mine anstrengte følelser for bydelslaget til side, har jeg full forståelse for frustrasjonen deres når ledelsen ikke klarer å slenge en kontrakt på bordet tidsnok. Som mooph påpeker er det vel bare søplas måte å blåse ut litt damp på i en overopphetet situasjon, og TV2 kastet seg hodestups inn.

                                Mener de at de burde fått lov til å sette Iggy på flyet til Nigeria på sin regning, bare for at LSK skulle bruke penger på å fly han tilbake igjen?
                                Gutten fikk to kontraktstilbud og kunne velge. Jeg regner med at den økonomiske situasjonen i LSK tilsier at det ikke var snakk om å overby søpla, slik som skjedde mellom LSK og RBK i Sappara-saken. Er det umoralsk å opplyse spillere om at de faktisk har andre alternativer? Tvert imot.

                                Han avslo bydelslaget og takket ja til Lillestrøm. Enkelt og greit. Den valgfriheten bør være en menneskerett.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Odinster
                                  er det vel bare søplas måte å blåse ut litt damp på i en overopphetet situasjon, og TV2 kastet seg hodestups inn.
                                  TVbrann2 kaster seg sjelden raskere og mer hodestups inn i saker enn når de har kasten til å kaste skitt foran vifta og dreie den retning Lillestrøm.
                                  Skulle tro at vestlendinger viste bedre om skiftende vindretninger osv...
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • Rabbi
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Mar 2004
                                    • 78

                                    #37
                                    Imponerende sutring av Skrullerud. Dette er jo værre enn Bruun-Hansen, Nannskog, Bohinen og Snublarsson til sammen!

                                    Husker dere Bruun-Hansen sutret etter at han nigerianeren på lyn vraket brann for en italiensk klubb i siste liten? "Jammen, du sa jo at du likte brann!" Barneskolen om igjen ass.

                                    Latterlig Skrullerud! Søpla tar tilbake sutretronen fra stabæk...

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7055

                                      #38
                                      Herlig, det TV2-intervjuet med Skrullerud. Mannen som har handlet inn spillere for titalls av John Fredriksens blodstenkede millioner prater om moral og etikk, der altså.

                                      På den annen side, vår mann sier det jo som det er: "Lillistrom gave me more love."

                                      My man! Måtte du servere et hattrick av målgivende pasninger i Tromsø på lørdag.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3195

                                        #39
                                        Igiebor Nosakhro

                                        I følge dagens RB og all kampreferatene i forskjellige media har vår nye midtbanespiller egentlig navnet "Igiebor Nosakhro". Såvidt jeg kan fastslå etter litt googling må Igiebor likevel være etternavnet hans i Nigeria. Med eller uten Emanuel sies det intet om. Uansett blir vel spørsmålet bare om han mest får tilnavnet "Nosa" eller om "Iggy" slår best an. Hva han sjøl foretrekker kan også være greit å vite.

                                        gilbert

                                        Kommentar

                                        • hoyt
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2004
                                          • 2850

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                                          I følge dagens RB og all kampreferatene i forskjellige media har vår nye midtbanespiller egentlig navnet "Igiebor Nosakhro". Såvidt jeg kan fastslå etter litt googling må Igiebor likevel være etternavnet hans i Nigeria. Med eller uten Emanuel sies det intet om. Uansett blir vel spørsmålet bare om han mest får tilnavnet "Nosa" eller om "Iggy" slår best an. Hva han sjøl foretrekker kan også være greit å vite.

                                          gilbert
                                          Han brukte Nosa på drakta, så da er det vel greit å følge i det sporet.
                                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                          - Nosa

                                          Kommentar

                                          Working...