Landslagskanaris

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Serbern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 5496

    Norge leder 2-1 borte mot Serbia i u21-kvalikken til pause. Hansen har ikke hatt mye å gjøre, men var noe feilplassert syns jeg ved Serbias scoring.

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      Serbia snudde 0-2 til 3-2. Hansen burde kanskje tatt det første målet, men de to andre var han sjanseløs på. Mål nummer to var ett sykt bra skudd fra ca 25 meter, mens mål nummer 3 var ett skudd som skiftet retning, og Hansen var utspillt. Ellers hadde han ett par gode redninger i andre omgang, og var tidlig ute på noen farlige kontringer.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3177

        Opprinnelig skrevet av Cruz
        I følge lsk.no (http://www.lsk.no/?did=9118492 - også referert i nyhetstråden) ble faktisk Tokstad byttet ut etter 40 minutter. Det står imidlertid ingenting i den saken om en eventuell skade. Lukter at Tokstad kanskje ikke var helt på høyden.
        Som referert i nyhetstråden vant Norge den neste kampen, mot Andorra, med 5-0. Stian Ringstad spilte hele kampen, og skårte det siste målet - med hælen. I oppslaget på lsk.no om denne kampen gjøres det klart at Tokstad ble tatt av etter 40 minutter mot Kazakstan fordi han ble stygt stempla og en ikke tok noen sjanser. Han var derfor ikke klar mot Andorra, men håpet å være klar mot Belgia onsdag 18. november. I den kampen, som Norge vant 4-2, spilte derimot verken Tokstad eller Ringstad (i følge www.fotball.no).

        gilbert

        Kommentar

        • Fridtjof
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2005
          • 2120

          (VG Nett) - Jeg er allerede blitt nervøs, sier Ingrid Ryland (20) etter dagens overraskende landslagsuttak i fotball. Debutanten fra Arna-Bjørnar var Eli Landsems bombe i hennes andre tropp som sjef.


          Marita Skammelsrud Lund og Lene Sorløkken er tatt ut til kvinnelandslagets kamper mot Kina og England, medio januar.
          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            http://www.vg.no/sport/fotball/kvinn...p?artid=583247

            Marita Skammelsrud Lund og Lene Sorløkken er tatt ut til kvinnelandslagets kamper mot Kina og England, medio januar.
            Ehh....... Og så??? mulig du bryr seg om LSK Kvinner FK, men det trenger ærlig talt og ikke å bli lagt ut hvem av jentene som blir tatt ut på landslaget.

            Kommentar

            • Fridtjof
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2005
              • 2120

              Hvorfor ikke? Bla en side tilbake, så ser du at det står at Otto hadde blitt tatt ut på det finske landslaget.
              Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

              Kommentar

              • 10.09.50
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2005
                • 1410

                Opprinnelig skrevet av Emil B
                Ehh....... Og så??? mulig du bryr seg om LSK Kvinner FK, men det trenger ærlig talt og ikke å bli lagt ut hvem av jentene som blir tatt ut på landslaget.
                Kjære Emil B, er du helt sikker på at du bør gjøre deg til den fremste talsmannen for strengere relevanskriterier på forumet? I så fall har jeg et forslag til noe du kan drive med i romjula: Gå gjennom dine 4264 meldinger på forumet og sjekk om samtlige inneholder noe som "ærlig talt trenger å bli lagt ut".

                Kommentar

                • Bolsen3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 1061

                  Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                  Kjære Emil B, er du helt sikker på at du bør gjøre deg til den fremste talsmannen for strengere relevanskriterier på forumet? I så fall har jeg et forslag til noe du kan drive med i romjula: Gå gjennom dine 4264 meldinger på forumet og sjekk om samtlige inneholder noe som "ærlig talt trenger å bli lagt ut".
                  Jeg mener det er en veldig relevant diskusjon. Hvis alle disse "nøkkeltrådene" skal oversvømmes med info om damelaget, så tror jeg mange mister mye av lysten til å bla gjennom alle disse.

                  Jeg synes det er veldig bra at LSK har et kvinnelag på øverste nivå, men bør infoen rundt damelaget komme i samme åndedrag som herrelaget? En egen tråd eller avdeling hadde vært mer passende synes jeg.

                  Kommentar

                  • KEBABavSVIN
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2007
                    • 594

                    I og med at kvinne***ball ikke har noe med fotball å gjøre, foreslår jeg at tråden legges til "Backstage" eller "Testforum".
                    Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                    Kommentar

                    • Jesse Livermore
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Nov 2009
                      • 93

                      Haha! Genialt! Har savnet noen slike morsomheter angående damefotball her inne.

                      Kommentar

                      • ragnarrock
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 937

                        er det ikke slik at det ikke er noe som heter "lillestrøm sports klubb damer fotball klubb" før etter nyttår uansett? la oss drøye denne diskusjonen til da.. og ønske oss at de får et bedre navn til jul.

                        Synes forrøvrig at de er helt greit med små notiser om samtlige som tilhører sportsklubbens fotball satsning som komme rpå landslagen. mann, dame, junior, utlending, its all good.

                        men, jeg missliker sterkt at det blkir lange diskusjoner med usakelige inlegg pågrunn av en liten notis som er ment vel.
                        Derfor beklager jeg mitt eget inlegg og håper at ingen tar hensyn til noe av det jeg har skrevet.
                        *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                        -RagnarRock-

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3177

                          G19-landslaget på La Manga

                          Norges G19-landslag har spilt tre landskamper på La Manga, og vant de to første med sifrene 2-1 mot både Tyskland (rangert som nr 2 i Europa) og Portugal.

                          I den første kampen, mot Tyskland, spilte både Stian Ringstad (venstre back), Ruben Gabrielsen (høyre back) og Kristoffer Tokstad (sentral midtbane) hele kampen. Stian hadde forarbeidet og målgivende til Norges utlikningsmål (1-1, ved Flamur Kastrati).



                          I den andre kampen, mot Portugal, spilte Stian (venstre back) hele kampen, Kristoffer spilte (sentral midtbane) siste halvtimen og hadde målgivende til Norges seiersmål på overtid, mens Ruben fikk spille høyreving (?) (i 4-3-3) de siste femten minuttene.



                          I den siste kampen, mot Polen, kom nedturen med tap 1-3, som gjorde at Norge ikke vant turneringa, men ble nr 2 etter Polen. Her spilte Kristoffer Tokstad hele kampen (som høyre indreløper), mens Ruben Gabrielsen fikk spille høyre back den siste halvtimen.



                          gilbert
                          Last edited by gilbert; 09.02.2010, 20:30. Begrunnelse: Oppdatering etter tredje og siste kamp, mot Polen

                          Kommentar

                          • iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

                            Er det et tankekors at vi ikke fikk med en eneste spiller til landslaget på dagens uttak?

                            Kanarifugla flyr høyt i år!

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5096

                              Opprinnelig skrevet av iL
                              Er det et tankekors at vi ikke fikk med en eneste spiller til landslaget på dagens uttak?

                              http://fotball.aftenposten.no/landsl...icle169163.ece
                              Hvem i så fall skulle det være? Realistisk sett var det vel bare Tarik som var aktuell, selv om begge våre midtstoppere er bedre enn Kjetil Wæhler.

                              Kommentar

                              • Mauer
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2007
                                • 270

                                Opprinnelig skrevet av iL
                                Er det et tankekors at vi ikke fikk med en eneste spiller til landslaget på dagens uttak?

                                http://fotball.aftenposten.no/landsl...icle169163.ece
                                Hva så om vi ikke har med spillere? Gjør ikke meg noe som helst! Berg kan jobbe med hele stallen og få bra med trening i landslagspausen og spillerne får en liten hvileperiode fra kamp, i tillegg så er det ofte at spillere har blitt skadet på landslaget/dratt halvt skada på landslagssamlinger, dette slipper vi nå!

                                Kommentar

                                • iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

                                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                  Hvem i så fall skulle det være? Realistisk sett var det vel bare Tarik som var aktuell, selv om begge våre midtstoppere er bedre enn Kjetil Wæhler.
                                  Jeg tenkte litt mer åpent enn hva jeg skrev ser jeg.

                                  Vi har veldig mange bra spillere, men veldig få bra norske spillere. Når Tarik drar, har vi ingen som er i nærheten av landslagsplass, med mindre enn 4-5 midstoppere blir skada.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13244

                                    Dette har vel litt med hva slags spillertyper Drillo onsker seg, samt hvilke klubber han følger tettest. Tarik spiller jo ikke akkurat drillofotball eller har medlemsskap i Søplas Venner..

                                    Kommentar

                                    • BennyLem
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2902

                                      Opprinnelig skrevet av iL
                                      Jeg tenkte litt mer åpent enn hva jeg skrev ser jeg.

                                      Vi har veldig mange bra spillere, men veldig få bra norske spillere. Når Tarik drar, har vi ingen som er i nærheten av landslagsplass, med mindre enn 4-5 midstoppere blir skada.
                                      Ringen og Tokstad er på yngre lag, og kan på sikt ta steget. Spesielt Ringen.

                                      Disse gutta bør ha en stor fremtid, håper klubben tilbyr bedre matching enn 3. div.
                                      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                      Kommentar

                                      • Geirfugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2006
                                        • 561

                                        Hadde Lars Kr. Eriksen spilt på høyreback ville han vært med, er min påstand - men det er riktig å bruke ham på venstre, altså!

                                        (O.T. i 1986 hadde vi seks LSK-spillere på banen i en offisiell landskamp, tror jeg. Håberg, Kråka, Vaadal, Smedås, Richardsen og Osvold? OL-kva,tror jeg)

                                        Kommentar

                                        • Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

                                          Bjerkeland, ikke Kråka.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎