LSK-VIF FAEN!!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan Banan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 809

    LSK-VIF FAEN!!!!

    Er det MULIG å spille så forbanna elendig som det her?!?!?!
    Dette var det mest bedritne jeg har sett på lenge, og det sier ikke så rent lite!! Spellera skulle jo for faen vært nødt til å betale tilbake billettpengene til tilskuerne! Drite seg så voldsom ut foran 12000 tilskuere BURDE være flaut, men jeg tror faktisk ikke de synes det. Er det nok bare det kommer en million inn på kontoen.

    Her må noko gjerast, som det heter. Dvs, spillere må ut, Arne må ut, og vi får begynne på scratch igjen. Denne sesongen har allerede gått til helvete med tanke på å klare medaljer osv.
    Dersom ikke det blir en helt annen fotball vi får se framover, så skal det bli spennende å se hvor sent i sesongen vi redder plassen i TL.

    At dommeren var ræva får så være, at Powell gikk ut tror jeg ikke spilte noen stor rolle, heller ikke at Baron måtte ut. (Noen som fikk med seg hvorfor?), noe må være grunnleggende feil når de presterer så forp.... elendig gang etter gang!

    Fy fa.. jeg er så lei... SÅ FORBANNA LEI!
    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

    Stuart Baxter har forstått det.
  • Busk
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Jan 2004
    • 134

    #2
    Re: LSK-VIF FAEN!!!!

    Opprinnelig skrevet av Jan Banan
    Er det MULIG å spille så forbanna elendig som det her?!?!?!
    Dette var det mest bedritne jeg har sett på lenge, og det sier ikke så rent lite!! Spellera skulle jo for faen vært nødt til å betale tilbake billettpengene til tilskuerne! Drite seg så voldsom ut foran 12000 tilskuere BURDE være flaut, men jeg tror faktisk ikke de synes det. Er det nok bare det kommer en million inn på kontoen.

    Her må noko gjerast, som det heter. Dvs, spillere må ut, Arne må ut, og vi får begynne på scratch igjen. Denne sesongen har allerede gått til helvete med tanke på å klare medaljer osv.
    Dersom ikke det blir en helt annen fotball vi får se framover, så skal det bli spennende å se hvor sent i sesongen vi redder plassen i TL.

    At dommeren var ræva får så være, at Powell gikk ut tror jeg ikke spilte noen stor rolle, heller ikke at Baron måtte ut. (Noen som fikk med seg hvorfor?), noe må være grunnleggende feil når de presterer så forp.... elendig gang etter gang!

    Fy fa.. jeg er så lei... SÅ FORBANNA LEI!
    Ja, vi spilte bedritent. At hele sesongen har gått til helvete er jeg ikke enig i. Det er 3 poeng til Royal League ( og et poeng til nedrykk) 6 poeng på 6 kamper er selvfølgelig langt under pari, men vi har ikke spilt dårlig fotball tidligere i år. Og vi spilte brukbart i dag også, helt til vi fikk et mål imot. Da er jeg interessert i å høre hvilke spillere du vil kvitte deg med. Her er min liste: Kasey Wehrman.

    At det ikke betydde noe at Powell gikk ut er jeg heller ikke enig i. Synes lufta gikk totalt ut av LSK etter at kapteinen vår gikk av bana. Han ga virkelig alt i dag. Nå venter topplaget Odd i neste kamp. Håper det går bedre enn i fjor :roll:
    www.koren-robert.com

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #3
      Da er jeg interessert i å høre hvilke spillere du vil kvitte

      Da er jeg interessert i å høre hvilke spillere du vil kvitte deg med. Her er min liste: Kasey Wehrman.
      Uttrykte meg nok litt uklart her, mente ikke at andre enn Kasey burde selges, men at det må forandringer til på laget mener jeg helt og holdent. Forsvaret spilte for eksempel i dag unødvendig risikofylt i flere situasjoner, og når du ikke har lært deg hvordan man klarerer en ball i stedet for å gi en pasning direkte til motspiller, eller passe på tvers og lage farlige situasjoner osv, så bør du virkelig gå i deg selv eller finne deg en annen jobb.


      Midtbanen løper jo rundt som en gjeng med kalver når det går dårlig. Teknikken generelt på laget ser ut til å ligge på guttestadiet store deler av matchen, og selv om det ble flere tøffe situasjoner ute på banen så mangler vi det lille ekstra for å være så TØFFE som vi har vært de siste seongene.

      At lufta gikk ut av laget etter at Powell gikk ut er jeg enig i. Men at det BØR være slik er jeg langt fra enig i. Hele lagets moral og arbeidsvilje skal da for pokker ikke ligge i èn enkeltspiller. At vi ikke er så langt bak poengmessig er greit nok, men jeg tror dessverre ikke at denne trenden kan fikses med noen enkle grep. Defor ingen tro på medalje her i gården. Men stol på at jeg med glede skal spise i meg de ordene på slutten av sesongen dersom jeg tar feil!
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • CBL
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Apr 2004
        • 20

        #4
        dette er et veldi surt tap å svelge.... men det jeg ikke sjønner er at 11 spillere kan ha en så dårli dag i forhold til rbk kampen!
        jeg er stolt over å være stolt over romerikes stolthet

        CBL....

        Kommentar

        • fugla_4_ever
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 467

          #5
          Hvis jeg skulle fortalt akkurat hva jeg føler nå, ville det nok blitt sensurert, men fytti hælvete! VI starter, som vanlig, litt tregt også i dag. Så kommer fin spillet på plass og spillere som Sørgård og andre løps-motorer blir mye involvert. Vi spiller oss fint til sjangser og backene hjelper til ved å slå farlige innlegg fra sidene. Vi spiller god fotball som til og med gir Papp Hagen gåsehud. Et par-tre store sjangser der VIF kepperen ikke er helt patent burde selvfølgelig resultert i mål, men slik ble det ikke.

          I stedet slipper vi oss litt bakpå. Vi prøver oss på fin spill på midten, men det resulterer bare i harde taklinger fra motstanderen, lite ballbesittelse og gule kort. Så kommer sjokket. Ut fra ingenting prøver Andersson å spille tilbake til Baron, han treffer Pål Steffen (som forøvrig gjorde en elendig kamp) og ballen plukkes opp av en VIF spiller fra bena til en fomlende Andresen. Dos Santos får etter hvert ballen, og pang! Skuffelsen eer et fakrum!

          Etter scoringen vet jeg egentlig ikke hva som hender. Alt blir tamt, både på tribunene og på banen. Fugla slipper seg bakpå og skaper ikke stort mer enn en liten sjangse i ny og ne før det blåses av og spillerene går til pause. I mellomtiden måtte forøvrig Powell forlate banen, det resulterte i enda tammere spill.

          Hva Erlandsen sa til spillerene i pausen vet jeg ikke, men det må enten ha vært for mye, eller ingen verdens ting. VIF la alle sine mann på egen halvdel og vi fortsatte med klønete pasninger og små spill på midten. Backene ble ufarlige på sidene og de gangene VIF rører seg over halvdelen vår blir det en sjangse. Til tross for massivt LSK press mot slutten er det bare å konstantere at Nedrykksstriden er et faktum. Med tap mot ODD kan dette virkelig bli ille, jeg håper på det beste. Tvi tvi!

          Kommentar

          • Galla
            Medlem
            Hoffnarr
            • Apr 2004
            • 42

            #6
            Re: LSK-VIF FAEN!!!!

            Uff uff, kjedelig og se på Lsk idag. Savner det trykket som alltid var i starten av kamper. Hva har skjedd med oss? har vi for mange spillere som ikke vil nok? Lillestrøm virker lite samspilte.
            Hver kamp er det perioder med fin spill og frekke kombinasjoner, men dette er som oftes i 2 omgang, og varer i bare 10 min. Irriterende.

            Setter også ett spørsmåls tegn angående Koren, kanskje han ikke er tilpasset eller passer inn i spillet vårt. Men han blir veldig usynlig i store deler av kampen. Mulig jeg er for utålmodig.


            Reise oss Fugla! Blø for drakta mot Odd!

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              #7
              fugla4ever: Hvorfor i helvete kaller du ham panser-hagen??? Burde ikke det idiotiske kallenavnet være forbeholdt søpla og Svein Graff?
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • King_Raymond
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4987

                #8
                Grusom B: Så vidt jeg ser så skriver han papp hagen, og ikke panzer hagen.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                  Grusom B: Så vidt jeg ser så skriver han papp hagen, og ikke panzer hagen.
                  Og hvis du hadde sett etter så hadde du sett at han hadde editert innlegget sitt..

                  .
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Leste teksten flere ganger, men klarte ikke å se at han hadde editert den :oops:
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #11
                      han har nok vært ute med redigeretusjen sin ja. Hehe. Frekkas.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎