Brann - Lillestrøm torsdag 30. april kl. 19.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Canário
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1471

    Tross tap, vi var minst på høyde med Brann til utvisninga, spilte til tider godt og spillet i forkant av Riises andre mulighet er det beste LSK-angrepet jeg har sett på lenge. Utvisninga fører til litt stagnasjon, og målet før pause kan nesten alene tilskrives at vi mangler en stopper i feltet. Utkastet fra Hansen er også totalt unødvendig, og jeg tror vi hadde vært med mer i 2. omgang hadde ikke målet kommet nesten med en gang. Likevel ble det til slutt (naturligvis) et fortjent tap, men kampen kunne sett så annerledes ut. Riise som spiss og Essediri på kant funka bra, men det fordrer at vi har en OO eller AS på banen. Uten en av dem er Essediri helt verdiløs. Skjønner at vi spilte med to bakromsspisser i 2. omgang slik kampbildet ble, men da får det enten fullføres helt, eller så får AS komme inn og Essediri får fortsette å spille på sin misjon i innlegg fra kant. Nosa er forresten en skikkelig spennende fotballspiller, og håper han starter mot Start. Gabrielsen viser litt juniortakter og bør helst spille midtstopper eller ingenting, selv om han har kjempepotensial. Ser fram til Pedersen kommer tilbake. En ting er sikkert: Fra 16. mai til 28. juni møter vi Odd, Strømsgodset, Sandefjord, Lyn, Fredrikstad, BodøGlimt, Molde og Start. Her må det plukkes poeng! Dette snur.

    Kommentar

    • Xeleven
      Medlem
      Bøffel
      • Oct 2005
      • 33

      Vi rykker ned. Og de som har masa om i div kamptråder om at "vi har funnet gull" burde ta seg en reality-check. Ræva over hele linja.
      There is a time for laughing, and there is a time for not laughing. This is not one of them.

      Kommentar

      • hoyt
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 2850

        Det som er ekstra surt er at vi etter min mening presterer årsbeste før utvisninga. Ellers positive takter av Ringstad og Hansen, dette borger bra for fremtiden. Ser utrolig nok lysere på ting etter denne kampen, og tror vi tar årets første 3-poenger borte mot Start om 6 dager.
        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
        - Nosa

        Kommentar

        • semper fi
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 823

          Opprinnelig skrevet av Canário
          Tross tap, vi var minst på høyde med Brann til utvisninga, spilte til tider godt og spillet i forkant av Riises andre mulighet er det beste LSK-angrepet jeg har sett på lenge. Utvisninga fører til litt stagnasjon, og målet før pause kan nesten alene tilskrives at vi mangler en stopper i feltet. Utkastet fra Hansen er også totalt unødvendig, og jeg tror vi hadde vært med mer i 2. omgang hadde ikke målet kommet nesten med en gang. Likevel ble det til slutt (naturligvis) et fortjent tap, men kampen kunne sett så annerledes ut. Riise som spiss og Essediri på kant funka bra, men det fordrer at vi har en OO eller AS på banen. Uten en av dem er Essediri helt verdiløs. Skjønner at vi spilte med to bakromsspisser i 2. omgang slik kampbildet ble, men da får det enten fullføres helt, eller så får AS komme inn og Essediri får fortsette å spille på sin misjon i innlegg fra kant. Nosa er forresten en skikkelig spennende fotballspiller, og håper han starter mot Start. Gabrielsen viser litt juniortakter og bør helst spille midtstopper eller ingenting, selv om han har kjempepotensial. Ser fram til Pedersen kommer tilbake. En ting er sikkert: Fra 16. mai til 28. juni møter vi Odd, Strømsgodset, Sandefjord, Lyn, Fredrikstad, BodøGlimt, Molde og Start. Her må det plukkes poeng! Dette snur.
          Hver kamp kunne sett annerledes ut. Vi kunne også hatt 12 poeng og vært i toppen. Poenget er at situasjonen er slik den er. Vi har ikke poeng, og vi har vært det dårligste laget i tippeligaen til nå. Det fakta!!! Berg sier det har vært mye god læring, og at ting kunne sett annerledes ut. Jeg vil gjerne høre noe sånt som: "Dette holder ikke" "Nå må vi gå i oss selv". Vi fikk høre nok om læring og gode treningsuker i fjor!!!!!!
          -After Dark Ultras-

          Kommentar

          • kinstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2007
            • 406

            Det aller værte er at jeg slutter å bry meg, med langsiktige planer og unge spillere så hever jeg bare skulderene og sier "hva kan man forvente". Det er klart lsk må offre kortsiktige seiere for de langsiktige planene, men at jeg starter å bli indifferent til dagens (og nåtidens) prestasjoner er bare faen meg feil. Likegyldighet er ikke slik jeg bure takle dette, men det er helt 100% ærlig slik jeg gjør det. Likegyldighet fører til latskap. Greit at jeg er lat fra før, men at jeg blir så lat at jeg ikke gidder å stå i billettkø til åråsenbilletter er bare ikke bra. Skulle ønske jeg kunne skrike og banne og være skikkelig sur akkurat nå, men neida.. Greier ikke bli forbanna på meg selv en gang for å tenke dette.

            PS, jeg skylder noen her inne 10 kr. Good bet, you know who you are...
            ________
            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

            Kommentar

            • LSK N/B
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 830

              Opprinnelig skrevet av semper fi
              Jeg vil gjerne høre noe sånt som: "Dette holder ikke" "Nå må vi gå i oss selv". Vi fikk høre nok om læring og gode treningsuker i fjor!!!!!!
              Synes det er helt greit at han tar dette internt. Siste vi trenger nå er av trener skal slenge dritt om spillerene i media. "Dette holder ikke" er vel det han sier når han setter spillere ut av laget.


              Ellers synes jeg Hansen er god, hadde en STOR blemme, som vi blir straffet max på. Utover det virker han veldig sikker i alt han foretar seg.

              Synes også Riise fungerte bra som mer offensiv spiller. Tydlig at har trent på avsluttninger i vinter.

              Ringstad kommer til å bli god. Han er veldig rolig med ballen i beina. Kommer til å bli knall.

              Nordtveit føler jeg meg ikke sikker på inne som midtforsvar. Startet håpløst, skal ta mye av 1-0 på sin kappe, da han ikke fulgte DN inn. Også på 3-1 målet? når Huseklepp drar han veldig enkelt av, men med dagens situasjon så er vel han bankers midtstopper mot Start.
              03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

              Nei til NFF!

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Gabrielsen holder ikke mål, han har fått sjansene og vist seg som en junior. Søgård er en lokal gutt og får ufortjent mye backing på grunn av det, det han viser i dag er knapt Adecco-standard, selve symbolet på vår trege og baktunge midtbane. Som bringer meg videre til Kiko, totalt sett årets største fiasko, dette skulle liksom være sesongen han virkelig skulle skinne. Overganger og kontringer i sirupshastighet med disse to. Og tusen balltap. Essidri er forferdelig upresis i avgjørende øyeblikk, skyhøye lomper av noen innlegg i veldig gode posisjoner. Mykle er så veik og spinkel at jeg får mark! Kan skumpes vekk like enkelt som ei anorektisk kjerring og tar konsekvent feil valg offensivt. Slike midtbaner vinner ingenting i moderne fotball, heller ikke norsk.

                Mange nevner de mange juniorene som årsaken til problemene, men faktum er at de avgjørende personlige feilene var like fremtredende i fjor. Og etablerte spillere svikter.

                Kommentar

                • CFD
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2319

                  hmm.. Her er det tydelig mye man ikke har sett fra en ræva tribuneplass. Gleder meg stort til å se kampen igjen på TV2 sumo ,men selv fra Tribuneplass i hjørnet forstod jeg ikke mye av utvisningen.
                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    Jeg så på nytt sjansen til Riise, hvor han skjøt i skulderen på Opdal. I forkant av denne sjansen hadde vi 20 trekk på rad i laget. Stort sett hele laget var innvolvert i angrepet. Tror det bare var Nordtveit og Hansen som ikke var innvolvert.

                    Dette var altså rett før Riseth fikk sitt første gule kort. Det skjedde på den påfølgende kontringen til Brann. For jævlig at dommeren tok fra oss en god mulighet til å ta poeng.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      [QUOTE=semper fi;345097]Jeg vil gjerne høre noe sånt som: "Dette holder ikke" "Nå må vi gå i oss selv".QUOTE]

                      Ja jöss. Det funka jo utmerka i fjor. Hver serierunde prata gutta om at de måtte gå i seg selv. I dag er det lite spillerne kan gjöre med saken. Det er vanskelig å spille 10 mot 11 blandt 15 000 bälfeite, brölende bergenserjävler. Ikke kan man påstå at spillerne selv satt seg i posisjonen. Jeg skulle gjerne höre Roy Hege si at "dette holder ikke", og "nå må jeg gå i meg selv".
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • egil
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2005
                        • 1119

                        Opprinnelig skrevet av CFD
                        hmm.. Her er det tydelig mye man ikke har sett fra en ræva tribuneplass. Gleder meg stort til å se kampen igjen på TV2 sumo ,men selv fra Tribuneplass i hjørnet forstod jeg ikke mye av utvisningen.

                        Det er faen ikke mye å glede seg til. Der og da skjønte jeg at kampen ble avgjort og holdt på å slå av tv-apparatet i sinne. Det verste er at det ser ut som om han blir overtalt av Brannspillerne til å gi kortet. Det går faen ikke an! :evil:
                        KFL - medlem nr 23

                        Kommentar

                        • Hamburg & Kanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 3006

                          Roy Helge Olsen er en feig, liten dritt. En udugelig dommer som ødelegger kamper og dømmer skeivt som faen, og lar seg påvirke av spillere og publikum.

                          Gi meg gjerne gult kort for dette, et fortjent et i motsetning til Riseths begge gule.

                          Vi har mange ubrukelige dommere i Norge, og i tett konkurranse blant alle blindbukkene skal det litt til å kjempe seg vei helt til topps (les: bånn) men Roy Helge Olsen er likevel den aller, aller værste lille tassen som får lov av NFF å ødelegge kamp etter kamp. Roy Helge: En ynkelig replika av en mann. Et menneske som kun en mor kan elske.

                          Roy Helge, du suger gjørme! Dra til Mongolia, og BLI DER. Hvordan du presterer å gi frispark en gang til Puseklapp for å gå på snørra for egen maskin er for meg uforståelig, for ikke å snakke om å VISE UT EN SPILLER FOR INGENTING. Du overser glatt holdinger andre veien, som burde gitt straffe til Riise. Når riseth IKKE holder, gir du rødt kort og ødelegger kampen med det. Og når man trodde du ikke kunne være mer bedriten, så klarer du å glatt å overse Hassan El-Fakiris åpenbare sabotasje av spillet der han ligger på bakken og holder motspilleren rundt ankelen. Så du ikke den, så er du herved sertifisert den blinde ku. Men du så den jo, og gliste og lo litt sammen med El-Fakiri????
                          FY FAEN FOR EN DRITT DU ER, ROY HELGE OLSEN.

                          Laget vårt spiller som en gjeng tapere. Et komplett naivt mannskap, som ikke eier et snev av den kynismen som må til for å vinne kamper i en liga som, takket være NFF, ikke har noe element av Fair Play i seg. Hadde vi hatt Fair Play i Norge, hadde vi i det minste hatt upartiske kampledere, istedenfor en skokk med lettpåvirkelige klovner som alle virker å ønske LSK ut i fotballhistorien.

                          En bønn til spillerne: TA IGJEN, for hælvete, når motstanderne bruker alle triks som finnes i boka. Dersom motstanderne setter igang å filmer, og vifter på dommeren, så kjeft de opp så øra flagrer. Hvis ikke det virker, prøv å gå på dommerne og påvirke dere også. Sett inn noen reale grisetacklinger som setter motstanderne ut. Alle andre lag gjør det jo. I mangel av talent i norsk fotball har enhver kamp blitt til en krig. Våre menn har ikke innsett dette og går ikke i krigen. Hele laget vårt spiller naivt. Da blir det tap på tap på tap.

                          Jeg savner Bård Bjerkeland. En spiller som sier fra og som gruser alle kjærringene der ute. Jeg savner Fjøra. En spiller som scorer og sørger for å få straffer/motstanderne utvist.
                          Last edited by Hamburg & Kanari; 01.05.2009, 01:41.
                          LSK Norges beste lag

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            Opprinnelig skrevet av Serbern
                            Tror dommerne har fått i oppgave å få oss ned i år! faens møkk!!!!
                            Denne oppgaven har de påtatt seg lenge. I likhet med å dømme noenlunde nøytralt, har de heller ikke her lykkes. I år gir de helt faen, og prøver bare ENDA litt hardere å ødelegge for vår klubb. Hvor mange kamper nå siden vi sist fikk en straffe? Hvor mange kamper gikk det sist gang LSK satte ny eliteserierekord i antall kamper uten straffe for??

                            Det finnes jo ikke en antydning til nøytral dømming når LSK er utpå der.

                            HVEM FAEN skal NFF sette opp i neste kamp på Åråsen spør jeg meg nå?

                            Han bør ha nerver av står, trenger ikke falkeblikk, holder at han kan se 10 meter foran seg, så vil han være bedre enn røkla som får dømme. Hvis han ikke har noen formening om LSKs spillestil er han allered landets beste dommer. Men problemet er at en slik dommer finnes ikke i Norge, courtsy of NFF og den late, evneveike shitstøvelen Rune Pedersen.

                            Så de sender nok en av de samme gamle tragikomiske karakterene sine.
                            Gi Marve Alvin Fleksnes en sort shorts og en sort overdel og ei fløyte, og han hadde dømt bedre enn Roy Helge Olsen & Co.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              Opprinnelig skrevet av veiron
                              Jeg er så forbanna lei av at LSK alltid skal få forsuret tilværelsen av dommere! Det er faen ikke lett å vinne kamper da.
                              Nå må noe gjøres!! Her må det legges inn protest!


                              Jeg er så forbanna nå at jeg faktisk er jævlig glad for at ikke Roy Helge står foran meg nå!
                              LSK har som klubb tidligere vist at de tør å stå opp mot forbundet, ref. episoedn med Simen Brennes karantene. Tør de det nå? Dette holder faen meg ikke, NFF !!!!!!!!!!!!!!
                              Vi har krav på upartiske dommere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              Jeg orker ikke se kamper lenger når ikke spillereglene er de samme for alle lag.
                              Dere ødelegger idretten. Bra gjort å få "The beautiful game" til å bli "The nasty, rotten and coyote ugly game".

                              Dra til helvete, NFF. Brenn. Råtn på rot.

                              Kan vi ikke få et nytt forbund? Kan ikke LSK melde seg ut av NFF og inn i SFF, hurra elitserien, here we come? Mange morsomme shopping og 3-poengsturer til Sverige, fremfor å bli revpurt av veike, ynkelige dommere i regn på vestlandet et sted???
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Opprinnelig skrevet av vollafugl
                                Enig i det, men hvorfor står LSK-spillerne mer stødig med en mann hengende over seg enn uten?

                                Fordi de ikke spiller kynisk nok til å kunne vinne kamper.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • Dieff
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • May 2009
                                  • 1

                                  Støtter misnøyen til RHO helt og fullt her, dere ble snytt for en straffe som er soleklar, og får Riseth utvist da Erik-babyface faller som en full speiderjente.
                                  Kondolerer så mye, dere hadde fortjent langt mer i Bergen.

                                  Mvh en VIFsupporter

                                  Kommentar

                                  • Fuglegutt
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2008
                                    • 863

                                    Vi har spilt oss inn i en lei situasjon nå , helt sist på tabellen med noen poeng opp til neste lag, en del vanskelige kamper er riktignok unnagjort, men personlig syns jeg det er like vanskelig å reise til Kristiansand som å dra til Stavanger eller Molde for den saksskyld.

                                    Gårsdagens kamp viser det er som refrenget hittil i sesongen , vi åpner bra, brenner en stor mulighet med Riise, blir snytt for ei soleklar straffe( brenn jævla drittdommer ), gjør en godkjent 1 omgang og er det beste laget alt i alt. Dommerfitta gjør sitt for å dra oss enda lengre ned i gjørma og viser ut Riseth, og rett vi skal inn i garderoben får vi en i fleisen.

                                    2 omgang er ett eneste stort sukk fra a-å. Riise putter igjen , og bekrefter sin posisjon som vår mest målfarlige spiller. Med 11 mann tror jeg vi hadde tatt poeng, med 10 mann ble det meget vanskelig å produsere målsjanser .

                                    Vil dra fram Ringstad som positiv, Jan Gunnar Solli slet med å komme rundt . Hansen gjør en god kamp med unntak av 2-0 scoringa.

                                    Dommeren ødla mye for oss, men syns vi er tafatte i 2 omgang.Med 11 mann var vi bra . Med 10 mann var vi dårlig!
                                    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      At vi ikke gjør noen stor andreomgang er ganske naturlig. Til å være ti mann leverer vi en grei prestasjon. Jeg synes ikke vi kan legge for mye vekt på de siste 45. Det åpner seg en del bakover, men vi må fremover med en mann mindre, og da blir det selvfølgelig mer rom for huseklepp. Forholdene tatt i betraktning skal vi være fornøyd med at vi putta et mål og faktisk hadde spill på branns halvdel. At vi faktisk jobber frem en redusering er også et godt tegn. Det må være vanskelig å motivere seg når dommeren så til de grader gir brann kampen helt gratis. Jeg tror vi hadde tatt alle tre poenga med en nøytral dommer. Før utvisningen hadde brann så og si inget spill, og huseklepp var den eneste som var en trussel med ball i beina. Samtidig viste vi bra passningsspill og samarbeid og bare uflaks gjør at riise ikke setter pasningen fra karim. Angrepet i forkant er kjempebra og ballen går tjue trekk i laget i oppbyggningen. På toppen av dette blir vi fratatt en klar straffe. Desverre viser roy hege seg som særdeles feig, og lar den gå før han senere i Matchen bukker for brannspillernes æresløse oppførsel. Solli og resten av kjerringene skriker som unger, og prøver aktivt å få ham utvist. Smålig og ufair. Antakeligvis vet de å utnytte rho sin svake autoritet
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • Tranby-Kanaris
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Oct 2006
                                        • 13

                                        Helt enig med innlegget over, all ære til fugla som står på selv om de urettmessig spiller med en mann mindre.
                                        Syns vi alt for ofte blir offer for svak dømming.
                                        Fakiri skulle absolutt hatt det gule etter at han holder Nosa igjen i foten.
                                        ikke det at det hadde prega kampbildet, men rett skal være rett !!!

                                        Har trua på at vi kommer til og heve oss betraktelig, når alle skada spillere er på plass.
                                        Merker at Lars Kristian ikke spiller, får håpe han er på plass snart.
                                        eLSKer fugla til jeg dør !!!

                                        Kommentar

                                        • Fuglegutt
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2008
                                          • 863

                                          Opprinnelig skrevet av Tranby-Kanaris
                                          Helt enig med innlegget over, all ære til fugla som står på selv om de urettmessig spiller med en mann mindre.
                                          Syns vi alt for ofte blir offer for svak dømming.
                                          Fakiri skulle absolutt hatt det gule etter at han holder Nosa igjen i foten.
                                          ikke det at det hadde prega kampbildet, men rett skal være rett !!!

                                          Har trua på at vi kommer til og heve oss betraktelig, når alle skada spillere er på plass.
                                          Merker at Lars Kristian ikke spiller, får håpe han er på plass snart.
                                          Ja fy fader, heeeeelt latterlig at han ikke dro opp det gule på den situasjonen, sinnsykt inkonsekvent. Blei drit sur der og da, tapt kampen hadde vi gjort uansett, men det er snakk om prinsipp her!!
                                          På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎