5000 medlemmer?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hthaug
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2004
    • 420

    #61
    King_Raymond skrev:
    Skjønner ikke helt hvorfor det er så "stas" å ha så voldsomt mange medlemmer jeg, bortsett fra at det gir kfl ett løft økonomisk. Klanen har 11 000 medlemmer, men under halvparten av dem er på kampene. Hvis vi skulle komme op i 5000 medlemmer så har ikke det så mye å si hvis vi fortsatt er 2000 på feltet. Er allerede en del "daukjøtt" på feltet og blir ikke mindre av det hvis vi skal "lure" 10 åringer inn i kfl...
    "Er allerede en del daukjøtt på feltet"?

    Så hva skal kriteriet være for at man ikke er en del av daukjøttet mener du?

    *riste på hodet*

    Det er den tankegangen her som skremmer folk fra å melde seg inn i KFL. KFL må da ha plass til alle som elsker sportklubben?

    Forresten - Denne sida her er vel den offisielle KFL sida på nettet, så hvilken rolle har fugla.com?

    Kommentar

    • GulMakt
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 115

      #62
      Opprinnelig skrevet av King_Raymond
      Skjønner ikke helt hvorfor det er så "stas" å ha så voldsomt mange medlemmer jeg, bortsett fra at det gir kfl ett løft økonomisk. Klanen har 11 000 medlemmer, men under halvparten av dem er på kampene. Hvis vi skulle komme op i 5000 medlemmer så har ikke det så mye å si hvis vi fortsatt er 2000 på feltet. Er allerede en del "daukjøtt" på feltet og blir ikke mindre av det hvis vi skal "lure" 10 åringer inn i kfl...
      Selvfølgelig betyr det mye for både oss og klubben hvis vi hadde økt medlemstallene. Flere på kampene blir sett på som positivt i media, ergo er det positiv reklame. I tilegg er det flere som vil prate om og reklamere for fugla på skoler, på trening og i lokalsamfunnene. Å ha juniorkanaris er ikke daukjøtt - om få år kan disse være en del av den nye ryggraden til KFL. Hvis vi ikke kan se fremover blir vi stående på stedet hvil. Fansen bør være for alle, unge som gamle - og ikke reservert "gamlinger" fra "Bøffelberget"-tida. De unge må vokse seg inn i fansen og det gjør de bare ved å være med på kamper og oppleve livet. Desto flere som er medlem, desto flere vil man ha muligheten til å nå ut til. Personlig håper jeg så mange som mulig liker fugla, og ønsker å se medlemtallene vokse mest mulig.

      Som du sier har klanen 11 000 medlemmer. Si at 5000 er medgangs, barn eller unge som har meldt seg inn som følge av det imaget Klanen har eller Vif sine sportslige resultater. Trolig vil halvparten av disse vokse til å ha Vif som sitt lag resten av livet. Det gir om noen år, når de har penger og mulighet til å følge opp laget sitt på egenhånd, en forterkning av ryggraden til klanen. Dermed vil det ikke lenger være de 4000 faste som kommer på kamp, men de 6500 faste. Jeg regner med at du ser poenget mitt, men har du fortsatt motforestillinger er du velkommen til å diskutere det.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎