Gi alt, stå på, LSK!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 487

    Gi alt, stå på, LSK!!!

    Istedenfor for å kjefte på dommere, spillere og andre elementer som gjør att vi taper så føler jeg for att nå må hanskene av og ermene brettes opp.

    Vi taper som ett lag, vi vinner som ett lag. Og med ett lag så mener jeg ikke bare spillerne, nei dette gjelder KFL og resten av hjemmesupportere.

    Så uansett resultat mot Start borte, så forventer jeg att de av oss som dukker opp på åråsen mot Odd, kler oss i gult og svart, støtter gutta som faan, og lar virkelig hele fotballnorge få vite att LSK og KFL gir aldri opp. Hele stadion skal ose gul makt og motstanderen skal føle att dem har kommet på besøk til en klubb som har gått til krig mot hele fotballnorge som ler av LSK og ønsker LSK ned i første.

    Så folkens, nå er det krig, og vi skal krige til motstanderen ber om nåde.:twisted::twisted:
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #2
    Jeg synes jeg har sett nok positivt i laget til at jeg tror vi snur dette og ender trygt og godt midt på tabellen, og starter neste sesong med ungutter med mye mer erfaring og et utvilsomt talent.

    Sutringen som jeg opplever her på forumet skjønner jeg lite av. Vi spiller tross alt bedre enn vi gjorde på dette tidspunktet i fjor, men har fått ufortjent mye mot oss. Vi har en trener med hodet på rette plassen (i motsetning til i fjor), og dersom du ser på hvem vi har møtt i år (og hvem vi ikke har møtt) så vil du se at vi går bedre tider i møte.

    Trygt og godt midt på tabellen ja...

    Kommentar

    • Hel1017
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Oct 2008
      • 196

      #3
      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
      Istedenfor for å kjefte på dommere, spillere og andre elementer som gjør att vi taper så føler jeg for att nå må hanskene av og ermene brettes opp.

      Vi taper som ett lag, vi vinner som ett lag. Og med ett lag så mener jeg ikke bare spillerne, nei dette gjelder KFL og resten av hjemmesupportere.

      Så uansett resultat mot Start borte, så forventer jeg att de av oss som dukker opp på åråsen mot Odd, kler oss i gult og svart, støtter gutta som faan, og lar virkelig hele fotballnorge få vite att LSK og KFL gir aldri opp. Hele stadion skal ose gul makt og motstanderen skal føle att dem har kommet på besøk til en klubb som har gått til krig mot hele fotballnorge som ler av LSK og ønsker LSK ned i første.

      Så folkens, nå er det krig, og vi skal krige til motstanderen ber om nåde.:twisted::twisted:
      Detta støtter jeg fullt og helt.
      Full moblisering nå!
      Kall meg gjerne naiv! Jeg kaller meg supporter!

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Nå er de verste kampa over og vi kan begynne å plukke poeng igjen. Og vi MÅ og SKAL vinne i Kristiansand!

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3359

          #5
          Vi gir alt for LSK, men oss alle kan slå. Molde, Start, Godset, vi blir banka blå. Sommer blir til høst, vi trenger trøst. Lillestrøm Sportsklubb er nummer seisten i Norge...

          Synges til refrenget i denne melodien.

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Nå er de verste kampa over og vi kan begynne å plukke poeng igjen. Og vi MÅ og SKAL vinne i Kristiansand!
            Enig. Man må ikke glemme at vi har hatt en helvetes program frem til nå, selvom vi burde tatt flere poeng. Vi er bedre enn i fjor, og de værste kampene er unnagjort. Fremover nå så skal vi plukke poeng, ellers går vi ned. Blir mildt sagt spennende å se hva vi får til fremover.
            ..................

            Kommentar

            • m_skedsmo
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2006
              • 212

              #7
              Vi snur dette.

              I dag hadde vi uflaks, vi hadde en dommer betalt av Bergen by, og vi må bare se fremover til neste kamp.

              Med Riseth ut på grunn av korrupt dommer allerede etter 33 minutter er det meste kjørt. Ikke det at Riseth er så god lenger, men det kreves sitt å spille med en mann mindre. Med en så ung bakre firer (ser da bort i fra Kippe). Lunan, Nordtveit, Hanssen og Ringstad. Fy faen, jeg er imponert. Kanskje Lunan rota litt idag, men det gjorde jaggu meg Riseth også før han ble sendt i dusjen. Ringstad spiller som om han ikke har gjort annet de siste 10 åra. Hansen var god, ikke noe mer å si om det. Og, dæven, Håvard Nordtveit, skjønner ikke at Drillo ikke bare henter han til neste kamp. Så ung og så god, kald, og rutinert.

              Utover det syntes jeg ikke vi var så bra fremover. Riise er frisk, men roter litt. Occean er elendig, og Edwin burde inn tidligere. Synd han blir skadet. Artig å se Essediri inne igjen, han blir nok bedre.

              Brann i Bergen, med 10 mot 12 (dommeren spilte for Brann i dag, det er et tap som vi bare må glemme. Nå kommer det lettere kamper. Godt å se at det funker bra med unge spillere, og at det i år er stooor forskjell på i fjor, da alt bare var tungt og tregt. 3 poeng er noe drit, men et par tre seiere mot de dårlige lagene vi har fremover, så suser vi også oppover på tabellen.

              Kommentar

              • mrognan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2008
                • 845

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Nå er de verste kampa over og vi kan begynne å plukke poeng igjen. Og vi MÅ og SKAL vinne i Kristiansand!
                Ja, vi MÅ vinne i kristiansand, men om vi gjør det er jeg ikke sikker på lengre.
                Viking hjemme var også en kamp vi skulle vunnet. Søpla hjemme det samme. Aalesund borte var også en kamp vi ihvertfall ikke skulle tapt.
                Så Start, Odd og Godset er kamper vi skal vinne, men om vi gjør det er høyst usikkert.

                Vi må bli mye bedre i to omganger, ikke bare èn. Kampen i dag kan man ikke ta mye hensyn til når vi er 10 mann i 60 minutter, men i alle foregående har vi kun spilt maks 45 minutter god fotball.
                I TL09 kan alle slå alle, så ingenting er avgjort. 6x45 minutter god fotball skal være nok til å få 9 poeng på de tre neste.
                Morten

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #9
                  En gang tar vi vår förste seier, og sannsyneligheten for at den kommer alldeles straks er meget stor. Får vi en seier nå så vil det også väre utlösende for hele laget, og bidra til ökt selvtillit og og bedre utnyttelse av potensiale. Selv under Nordlie 08 vant vi til slutt, og da var vi dårlige da. Jeg har ihvertfall liten tro på at uflyten skal vare resten av sesongen.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7048

                    #10
                    Folk kan prate alt de vil om at vi hadde fortjent bedre, at dommerne er imot oss, at den og den traff stanga og tenk om den hadde gått inn i stedet for da hadde vi vunnet, og alt mulig. Faktum er at vi har tre poeng på sju kamper (!), har møtt høyst overkommelige motstandere som Viking, Aalesund og våleræva, og ikke har noen grunn til å anta at verken Sandefjord, Molde, Bodø/Glimt, Start, Strømsgodset, Lyn eller Odd skal bli lettere kamper enn de vi har vært gjennom til nå.

                    Begynner vi ikke å vinne sporenstreks, kommer den dårlige følelsen til å sette seg og spre seg blant spillerne. Og de som var med på fjoråret bør ha lært nok om hvor mye dårlig selvtillit kan bety blant disse fotballfrøknene.

                    Med tap i Kristiansand begynner veien opp å bli jævlig lang. Uansett om Roy Helge Olsen er en kreftsvulst av et menneske, Tom Henning Øvrebø er Enga-supporter og vi har hatt uflaks i de sju første serierundene.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • TEETRE
                      Medlem
                      Bøffel
                      • May 2005
                      • 31

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                      Istedenfor for å kjefte på dommere, spillere og andre elementer som gjør att vi taper så føler jeg for att nå må hanskene av og ermene brettes opp.

                      Vi taper som ett lag, vi vinner som ett lag. Og med ett lag så mener jeg ikke bare spillerne, nei dette gjelder KFL og resten av hjemmesupportere.

                      Så uansett resultat mot Start borte, så forventer jeg att de av oss som dukker opp på åråsen mot Odd, kler oss i gult og svart, støtter gutta som faan, og lar virkelig hele fotballnorge få vite att LSK og KFL gir aldri opp. Hele stadion skal ose gul makt og motstanderen skal føle att dem har kommet på besøk til en klubb som har gått til krig mot hele fotballnorge som ler av LSK og ønsker LSK ned i første.

                      Så folkens, nå er det krig, og vi skal krige til motstanderen ber om nåde.:twisted::twisted:
                      Så sant så sant! Nå setter jeg på welcome to the jungle! å legger meg. Dette ordner seg

                      Kommentar

                      • LSK Missile
                        I karantene
                        Ferskenpels
                        • May 2009
                        • 7

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                        Istedenfor for å kjefte på dommere, spillere og andre elementer som gjør att vi taper så føler jeg for att nå må hanskene av og ermene brettes opp.

                        Vi taper som ett lag, vi vinner som ett lag. Og med ett lag så mener jeg ikke bare spillerne, nei dette gjelder KFL og resten av hjemmesupportere.

                        Så uansett resultat mot Start borte, så forventer jeg att de av oss som dukker opp på åråsen mot Odd, kler oss i gult og svart, støtter gutta som faan, og lar virkelig hele fotballnorge få vite att LSK og KFL gir aldri opp. Hele stadion skal ose gul makt og motstanderen skal føle att dem har kommet på besøk til en klubb som har gått til krig mot hele fotballnorge som ler av LSK og ønsker LSK ned i første.

                        Så folkens, nå er det krig, og vi skal krige til motstanderen ber om nåde.:twisted::twisted:

                        Knyttneven i Været! taper vi 7.Runder...SO fucking WHAT!!! Kom med 8.runden da. 9. Å for min del driter jeg i..:LSK forEVER!

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2310

                          #13
                          Synes alle i og rundt klubben må ta det på alvor NÅ! Vi spilte bra mot Stabæk i åpningen, resten har vært middelmodig, ja kanskje til og med mindre bra. Ingen vits å lure seg selv her. Vi er bånnlag, å tro noe annet etter 7(!!!) serieomganger er temmelig naivt

                          Kommentar

                          • Kvittre
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 265

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av kunden
                            Synes alle i og rundt klubben må ta det på alvor NÅ! Vi spilte bra mot Stabæk i åpningen, resten har vært middelmodig, ja kanskje til og med mindre bra. Ingen vits å lure seg selv her. Vi er bånnlag, å tro noe annet etter 7(!!!) serieomganger er temmelig naivt
                            Nå var vel denne tråden ment som en uforbeholden støtte til Sportsklubben, uansett hva resultatene viser/ kommer til å vise. Det er nå man kan skille ekte kanarifans fra wannabes..
                            Jepp.. resultatene suger.. Men hva gjør man da? Viser hele forbanna fotballnorge hva ekte kjærlighet er! I medgang og motgang!
                            Slutt å sutre, kom deg på kamp!
                            Ses I Kr.sand!

                            Kommentar

                            • TEETRE
                              Medlem
                              Bøffel
                              • May 2005
                              • 31

                              #15
                              Ser nå at VG har startet sin hatkampanje for alvor. Vrir og vender på noe Henning sa,og dem synes han sutrer. Helvete! Ønsker den avisa alt vondt! faen meg se og hør.. bare mere ræva. Hver dag.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2883

                                #16
                                Kom igjen nå alle mann! Nå må vi faen meg trøkke til som vi gjorde mot Godset i 07! Det er bortimot den sykeste stemninga jeg har hørt på en norsk fotballbane. Får tårer i øya når jeg tenker på det! Den kampen viser hvilken klubb og supportergjeng vi er! Klubben med mest sjel i Norge, det er Fugla det!
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Ranakanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 487

                                  #17
                                  Nå er det bare å starte med å fyre opp under kampen mot odd.

                                  Nå skal det kjempes for fulle mugger på tribune og banen. Hvis vi gir allt på tribunen fra første spark, så kan iallefall ingen komme å si att vi prøvde å motivere spillerne med heroisk innsats.

                                  Så syng for fugla alle mann!!

                                  Kommentar

                                  • Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                    Nå er det bare å starte med å fyre opp under kampen mot odd.

                                    Nå skal det kjempes for fulle mugger på tribune og banen. Hvis vi gir allt på tribunen fra første spark, så kan iallefall ingen komme å si att vi prøvde å motivere spillerne med heroisk innsats.

                                    Så syng for fugla alle mann!!
                                    Det er imponerende at vi ide heletatt gidder å bruke så mye energi og tid på så til de grader dårlig underholdning. Det er bare i fotball dette holder mål. Det eneste som fungerer bra nå om dagen er KANARIFANSEN. De er imponerende til tross for grusomt spill ute på banene. Jeg er imponert.
                                    Fugla Forever

                                    Kommentar

                                    • KFL109
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1958

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                      Nå er det bare å starte med å fyre opp under kampen mot odd.
                                      Eller unne seg en pustepause og bli med på årets kosetur til Østsiden på søndag. Gjensyn med Øre Villa kro.

                                      Dette blir rein mentalhygiene og oppladning av batteriene. Jeg har i hvert fall behov for et friminutt.
                                      Vidar Evje

                                      Kommentar

                                      • Ranakanaris
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 487

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av KFL109
                                        Eller unne seg en pustepause og bli med på årets kosetur til Østsiden på søndag. Gjensyn med Øre Villa kro.

                                        Dette blir rein mentalhygiene og oppladning av batteriene. Jeg har i hvert fall behov for et friminutt.
                                        Så sant vi ikke taper den kampen også . Selvfølgelig tror jeg ikke att vi taper denne kampen, men frykten er absolut tilstedeværende.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎