Gi alt, stå på, LSK!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • merch
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2007
    • 938

    #21
    Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
    Så sant vi ikke taper den kampen også . Selvfølgelig tror jeg ikke att vi taper denne kampen, men frykten er absolut tilstedeværende.
    Det var vel heller ingen som trodde vi skulle tape mot Eidsvoll i fjor eller Kärjeng året før

    Et tap her hadde vel nesten vært bra, ihvertfall hell i uhell med tanke på målet til LSK nå burde være å holde seg i serien og kun det. Jeg driter i cupen, den får bli en bonus! Har vi stall nok til å spille oss frem til semifinale / finale i cupen?

    Men ok la de leke seg frem til seier her og spille på seg litt selvtillit og scoringsfølelse. Men hjelper ikke det til å snu trenden i tippeligaen får vi stille old-boys i cupen ryke ut så juniora kan jobbe med å berge plassen i tippeligaen
    lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
    sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13271

      #22
      Jeg tror ikke et tap for østsiden er det beste for lagmoralen akkurat nå.

      Kommentar

      • ChriZza
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 4265

        #23
        Opprinnelig skrevet av reka
        Jeg tror ikke et tap for østsiden er det beste for lagmoralen akkurat nå.
        Absolutt ikke, men en seier derimot vil hjelpe på selvtilliten til laget.
        Noe vi sårt trenger.

        Kommentar

        • joacim
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2009
          • 559

          #24
          en seier er aa kreve paa oestsiden.. dette vil heve laget fra den deprisive perioden laget er i naa. trenger litt selvtilit..
          Styremedlem 2016

          Kommentar

          • Fuglegutt
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2008
            • 863

            #25
            Opprinnelig skrevet av joacim
            en seier er aa kreve paa oestsiden.. dette vil heve laget fra den deprisive perioden laget er i naa. trenger litt selvtilit..


            sånn sett er dette egentlig en perfekt timing å treffe de på , dersom vi avanserer selvsagt.. på tide å få litt trua på ting igjen.
            På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

            Kommentar

            • joacim
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2009
              • 559

              #26
              selv om laget er i bunnen og alt er i mot oss naa, maa vi ikke miste true... det er naa de mangler true mest. saa staa paa alle sammen.
              Styremedlem 2016

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎