LSK-Odd, lørdag 16. mai kl 18

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xeleven
    Medlem
    Bøffel
    • Oct 2005
    • 33

    Opprinnelig skrevet av Mollari
    Hva skal all denne negativiteten bidra med spør jeg meg sjøl. Andre lag har rykka ned, de kom sterkere tilbake. Vi er sterkere enn samtlige. Rykker vi ned sier jeg F"% em all. vi vinner til slutt, uansett.
    Nå må du gi deg, mange lag har rykka ned uten å komme sterkere tilbake - noen har gjort det du sier, men det var før den finansielle turbulensen vi kjemper mot idag. Nedrykk er katastrofe uansett.
    There is a time for laughing, and there is a time for not laughing. This is not one of them.

    Kommentar

    • Mollari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Dec 2003
      • 135

      Opprinnelig skrevet av Xeleven
      Nå må du gi deg, mange lag har rykka ned uten å komme sterkere tilbake - noen har gjort det du sier, men det var før den finansielle turbulensen vi kjemper mot idag. Nedrykk er katastrofe uansett.
      Nedrykk er katastrofe, og det er selvfølgelig ikke noe jeg ønsker. Min påstand er at vi er bedre rusta enn noen andre til å takle det. Jeg ler av alle dere som offentlig eller ikke er klare for å gi opp. Se på Michael Jackson. Håret hans tok fyr. Ga han opp? Nei! Han ringte Brannvesenet og dro på Victory Tour!
      Last edited by Mollari; 17.05.2009, 01:37. Begrunnelse: Sorry folkens, jeg er så sinnsykt forbanna
      http://www.rb.no/lsk-magasinet/artic...art=96&serie=0

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Opprinnelig skrevet av Bekkis
        PS. Noen som la merke til børsen til tv2?? odd var tydeligvis det desidert beste laget i dag... nakent
        Alt TV2 mener om fotball er verdiløst. Hvorfor ikke bare ignorere det?

        Forøvrig trenger LSK en målscorer. Synes det er altfor mange norske spillere på laget, og altfor få gode utlendinger. LSK var langt bedre med over Rösler og hans fremmedlegionærer. De fleste norske spillere, med noen hederlige unntak (sundgot, søgård, kippe osv), er dyre og dårlige.

        Stabæk henta Alanzinho, en spiller som ikke var ranket topp 1000 en gang i Brasil. Han rævpulte alle lag i TL etter fri vilje i alle himmelretninger etter tur: nord, vest, sør, øst.

        Ser man på nivået i TL versus verden, f. eks CL, er forskjellen blitt massiv. Det er som to ulike idretter. Norge sakker akterut så det skriker etter.

        Hvor forbanna vanskelig kan det være å sende ut noen talentspeidere/klubbleder rundt i verden? Da kunne man kanskje fått se litt underholdende fotball igjen på Åråsen.

        I dag så jeg et lite lavbudsjett kypriotisk lag fra en landsby med 5000 innbyggere vinne cupen i kypros, en øy med 650 000 innbyggere.

        Sjakk stallen: mange lokale spillere her? http://en.wikipedia.org/wiki/APOP_Kinyras_Peyias_FC

        Lille Hoffenheim ble tysk høstmester ved å tenke i nye baner. Relativt lille Wolfsburg, med nokså ukjente utlendinger som sine største profiler, er i ferd med å vinne hele ligaen. http://fotball.aftenposten.no/intern...icle138940.ece

        Norske fotballledere, LSKs i sær virker det som, er altfor sidrumpa og ERKE-KONSERVATIVE.
        Det finnes ikke antydning til nytenkning innad i klubbens ledelse.

        LSK må også tenke litt utradisjonelt for å oppnå resultater i norsk fotball, slik de gjorde på 70-tallet. Dengangen klubben innførte proff-fotballen, og var en åpenbaring i et heller kjedelig norsk fotball-landskap.

        For prisen av en lat Simen Brenne, for gammel Vidar Riseth og en skada Marius Johnsen, kunne man sikkert fått inn 5-6 relativt ukjente, men trolig knallgode (etter norske forhold) brasser og portugisere. Liker de ikke det norske klimaet, gi de fri om vinteren. Og det er faktisk noe slikt som skal til for å få tilbake smilene på Åråsen. Noen som kan spille litt angrepsfotball alla Tom Lund.
        Slike spillere finner man ikke i Norge, for en rimelig penge.
        Last edited by Hamburg & Kanari; 17.05.2009, 02:11.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av Hexaphim
          Jeg sitter og ser kampen på TV2 Sumo, og kommentatoren er faenmeg latterlig. Han er FULL av lovord om Odd, de spiller glimrende fotball, forsvaret er fantastisk, og det er "synd" når de ikke scorer. LSK-spillerne nevner han bare når han må.
          TV2 er en tragisk "nyhetsformidler". Komplett tabbe av politikerne og gi en riksdekkende konsesjon til noen fra Bergen.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Skinke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2007
            • 3914

            Synd det blir bare 1. poeng men jeg er positiv etter denne kampen. Synes vi spiller en svært god kamp, gutta gir 100% på banen søgård løper jo flere hundre mil utpå der.

            Nosa var god i går, deilig mann. Søgård er helt klart BB. Godt å se Marius tilbake, godt å se LKE tilbake, Godt å se Gilbert tilbake.

            Jeg lever som en evig optimist å vil påstå at hvis vi spiller alle resterende kamper like bra som denne så rykker vi ikke ned.!
            Daukjøtt Felt C

            Kommentar

            • KFL41
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 3648

              Opprinnelig skrevet av Skinke
              Synes vi spiller en svært god kamp,
              Veldig enig i mye av det du skriver, men "en svært god kamp" synes jeg er å dra det litt langt. Det var vel ikke champagnefotball vi viste, men en helt grei kamp med vilje og tæl. Ut fra forutsetningene; nytt lag som ikke er sampsilt overhode mot et lag i flyt, som er samspilt med god struktur, spilte vi en kamp som var mer enn jeg forventet.

              Jeg er helt sikker på at vi med et par forsterkninger (spillere tilbake fra skade), litt mer samspilt, og noen korreksjoner på Nosa, så kommer vi til å ta flere trepoengere framover. Den defensive jobben som vi la ned igår, må fortsatt ligge i bånn og så vil vi forhåpentligvis bli enda bedre offensivt hvis vi får spilt inn en nogenlunde fast ellver med Riise og Kiko tilbake.

              Kommentar

              • GIFKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2009
                • 8243

                Fortsatt vanvittig skuffa over gårsdagen, har ødelagt alt av feiring
                Folk her inne som er positive etter det vi så vil tydeligvis tilbake til fortiden der ballen knapt var på bakken. Det er så erketypsik at Søgård er best i en kamp hvor ballen flyr over midtbanen. Balltapet hans forut for scoringa burde fremheves mer, det var en ulykke som bare måtte skje. Tre ganger før kom han seg mer eller mindre heldig ut av trange situasjoner, og det hadde tydeligvis gitt ham for mye sjøltillit. Elendig av en så erfaren spiller med så marginale ferdigheter å drible i en slik situasjon.

                Jeg begynner virkelig å lure på om vi i det hele tatt evner og ønsker å spille skikkelig fotball. Berg har kanskje allerede mista trua på at noe kan forandres og at han ikke lenger kan forhindre at vi utraderer oss selv med steinalderfotball.Skapte vi egentlig så mye? Nei! Kanskje en 100%-sjanse, resten var halvsjanser skuslet vekk i avgjørende sekvenser grunnet åpenbar mangel på individuelle ferdigheter. Spillere for stå i flere sekunder å prikke inn et innlegg, men måker den over mål. Eller roter vekk ballen på ufortståelig måte.

                Det er så drittdårlig og jeg er lei, gårsdagen var pokker meg dråpen!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13271

                  Slapp av litt. Vi hadde Odd i kne store deler av kampen, og spillemessig var vi langt bedre enn jeg hadde fryktet. At gutta kollapser i ledelse er forståelig når man tenker på hvor høye skuldre de hadde. Hadde tross alt forventet en enkel seier til odd, så dette var greit. Det er selvfølgelig ergelig at vi ikke kan ordne 3 poeng her heller, men jeg lar ikke den irritasjonen smitte over på alt annet. Vi prøvde iallefall å spille langs bakken. Noterer fremgang og håper på at formkurven er stigende. Det er to seire opp til midten av tabellen.

                  Kommentar

                  • Fuglegutt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2008
                    • 863

                    Opprinnelig skrevet av Jazze76
                    Ja for vi er ju så jævla gode i år under Berg....ADECCO here we come...og Kongsvinger i tippeligaen....Nordlie har peiling....det har ikke LSK spillerene...for en talentløs gjeng....slipper ihvertfall å kjøpe sesongskort neste år.......

                    Slipper du å kjøpe sesongkort neste år?
                    Fordi vi evnt har rykket ned?
                    Fint å høre at du støtter klubben i tynt og tykt.
                    På meg blir det sesongkort neste år uansett og året etter der og etter der.

                    For å ikke havne helt utenfor tråden vil jeg si at vi fortjente å vinne i går, herlig innsats over hele banen. Surt at Odd får en heldig scoring.
                    På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                    Kommentar

                    • Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Det er to seire opp til midten av tabellen.
                      for 4 kamper siden eller noe slikt sa vi " er bare 2 seire unna 3-plassen"
                      snart er det 2 seire opp til kvalikkplass. det lekker ut av glasset rett foran øya på oss men vi finner ikke lekasjen før glasset er tomt.
                      3 poeng mot Godset ellers så begynner jeg å regne ut reiseruta til Tromsdalen neste år
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

                      Kommentar

                      • CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

                        Opprinnelig skrevet av KrisB
                        At LSK's mestscorende spiller igjenom tidene, har vært ute a form og slitt sånn som han har gjort i det siste er trist. Det mangler ikke på sjansene. For han har fått en del sjanser som han helt klart hadde satt for under 2 år sia.
                        Hørte du at jeg skrek at "Den hadde du satt for 2år siden Sundgodt!" når han brente en stor mulighet? Kanskje ikke det mest konstruktive ropet ,men heller et frustrasjonsrop i kampens hete.

                        Opprinnelig skrevet av Mollari
                        Nedrykk er katastrofe, og det er selvfølgelig ikke noe jeg ønsker. Min påstand er at vi er bedre rusta enn noen andre til å takle det. Jeg ler av alle dere som offentlig eller ikke er klare for å gi opp. Se på Michael Jackson. Håret hans tok fyr. Ga han opp? Nei! Han ringte Brannvesenet og dro på Victory Tour!
                        Bedre rustet til nedrykk? Vi har høyere lønninger og budsjetterte gikk i underskudd (Hvis du regner vekk fra spillersalg) når vi regnet med inntektene en 5.plass ville gi oss. Hva tror du skjer hvis inntektene faller til Adecconivå? Fikk vi ikke 7.5mill for 25% av salget? Er pinlig redd for at vi må selge de resterende 75% (22.5mill) for å holde oss flytende i Adecco rent økonomisk. Prisene er også på vei nedover så vi får nok ikke 22.5mill for resten heller.

                        Nedrykk kommer til å bli en katastrofe for en klubb som allerede har et meget anstrengt budsjett. Jeg frykter at LSK kommer til å få store problemer hvis det blir nedrykk.
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                        Kommentar

                        • KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

                          Opprinnelig skrevet av CFD
                          Hørte du at jeg skrek at "Den hadde du satt for 2år siden Sundgodt!" når han brente en stor mulighet? Kanskje ikke det mest konstruktive ropet ,men heller et frustrasjonsrop i kampens hete.
                          Hehe, der tokk du meg. Var det deg med indianerhatten? Jeg sto nesten ved siden av deg. Helt ytterst ved trappa på felt C, rad 10 ellerno.

                          Men det er sant da.
                          Last edited by KrisB; 17.05.2009, 20:54.

                          Kommentar

                          • Yellow-not-jella
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2009
                            • 1606

                            Bjørkøy gjorde etterhvert en god kamp, treffer med pasninger, legger nydelig corner til en null. Få opp tempo og ork litt, så kanskje han bør prøves sentralt på yndlingsplassen. Har nemlig skuddfot og scoringsteft.

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎