SOMMERFESTIVALEN 2009 ifbm Lillestrøm - FFK søndag 14.juni!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • egil
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2005
    • 1119

    #21
    Folk som hadde festivalpass på Norwegian Wood, valgte bort søndagen i Frognerbadet og dro på Martin`s istedenfor. Hva er Keane i forhold til Bob Fugl, liksom?
    KFL - medlem nr 23

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      #22
      En jævlig bra dag, synes jeg!!

      Fra Eleanor's Cobrahs faens feite avslutning med The Clash sin "Should I Stay or Should I Go", til klikkersklynge på avslutninga på "Aldri aleine.." som førte til at artista fikk hver sin mikrofon smelt i trynet, elskverdig kamp hvorpå det ble fyrt opp både sigar og minibluss på raden bak meg på 4-2, legendarisk opptreden av undergrunnsbarisgarasjejalla Bob Fugl (Sex Pistols, UK Subs og Ramones - Go f*** y*******), Kaza sin funky "Klapp for fugla" og The Barmates' lighter-opp-i-været-"Stedet Som Ble til En By" og The Pogues' "If I Should Fall From Grace Of God" - alt var faen meg moro!

      Prisen var det ikke mye syting på i går. Og det skjønner jeg godt. Nå er serien utvida til seksten lag. Dette sier oss at 93% av kampa i år kan du gå på Martin's som vanlig. En dag skiller seg derimot ut - man finner på noe nytt og involverer veldedige formål.

      Sjøl betalte jeg 100 kr for Flisbyen singel her for en stund siden - selv om jeg allerede hadde Kaza & Karlsen sin "Din Kamerat" fra Andre Skritt. Jeg betalte altså hundre kroner for så å si en sang. Dette gjør man jo også for å støtte Flisbyen BK! Jeg kjøpte også To toast & en juice for noen serierunder siden av Raymond (Snill som han var fikk jeg det for seksten kroner og et plekter. Takk for den . Selvfølgelig klarte jeg å rote vekk magasinet før jeg hadde klart å lese mer enn selve tittelen på magasinet. Men jeg har i hvert fall vært med og støttet gutta bak 2t&1j - som er ei veldig bra blekke!!

      Det e'kke så ofte FBK kommer ut med skive. Det er ikke så ofte 2t&1j kommer ut (Tre-fire ganger i løpet av året?). Det er ikke så ofte det er en sommerfestival. Og da går det faktisk an å være litt kompis og slappe litt av en gang i ny og ne ift den ene hundrelappen. Ikke bare er det moro å gjøre no' nytt iblant - men faen; LSK Unified og Kirkens Bymisjon nyter godt av det!

      Leve plata til hesta! Leve 2t&1j!! Leve Sommerfestivalen for faen!!
      Takk for en fin dag, jævla fuglafanatikere og psykopater!! Hehehe...

      Fra Romerikes største poeter noensinne: "Ingen skal værra døll, nei vi skal drekka drekka drekka masse øl" og "Hold kjeft og drekk!"
      Last edited by Fugla- patriot83; 15.06.2009, 13:46.
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎