Arild Myklebust har trukket seg som styremedlem i Kanari-Fansen Lillestrøm

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skinke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2007
    • 3914

    Arild Myklebust har trukket seg som styremedlem i Kanari-Fansen Lillestrøm

    Arild Myklebust gir seg i styret.
    28. april 2009 vil bli stående som en meget spesiell dag i Kanari-Fansen Lillestrøms historie. Denne dagen informerte Arild Myklebust - mannen som med rette blir omtalt som Mr. Kanari-Fansen - styret at han ønsket å trekke seg av personlige årsaker.

    Skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm


    Arild Myklebust har trukket seg som styremedlem i Kanari-Fansen Lillestrøm

    28. april 2009 vil bli stående som en meget spesiell dag i Kanari-Fansen Lillestrøms historie. Denne dagen informerte Arild Myklebust - mannen som med rette blir omtalt som Mr. Kanari-Fansen - styret at han ønsket å trekke seg av personlige årsaker.

    Arild Myklebust var med på å danne Kanari-Fansen 3. desember 1992, og har vært med i styret i alle de 16 åra som har gått. Utallige timers hardt gratisarbeid og uendelig mange telefonsamtaler er lagt ned i denne perioden i et brennende ønske om å gjøre Kanari-Fansen til en supporterklubb å regne med. Hovedmålet har alltid vært å støtte Lillestrøm Sportsklubb på en best mulig måte.

    Heldigvis vil KFL-styret få god nytte av og hjelp av Arild Myklebust framover. Engasjementet i tribunegruppa og på Åråsen vil fortsette som før, noe vi er svært glade for. Styret vil selvfølgelig bruke Arilds kompetanse og erfaring for alt det er verdt i forhold til for eksempel mobilisering.

    Nå skal imidlertid helsa få lov til å komme først, ikke drifta av KFL. Arilds eget ønske om å tre tilbake fra styret fikk selvfølgelig full støtte av de resterende medlemmene, selv om vi ser at vi har fått enormt store sko å fylle. Arild Myklebusts ansvarsområde og oppgaver vil fordeles på de øvrige styremedlemmene. Vi mener vi vil kunne styre KFL fram til neste årsmøte med de resterende 8 medlemmene. Jan Petter Myrvold vil ha dobbeltstemme i styret ved eventuell stemmelikhet.

    Styret takker for det utrolig flotte arbeidet som Arild Myklebust har nedlagt for Kanari-Fansen Lillestrøm!


    Nå ville selvsagt ikke Arild vært seg sjøl hvis han ikke hadde hatt et behov for å komme med en siste hilsen på vei ut av styret:

    Etter mange år i styret i Kanari-Fansen har jeg valgt å fratre min stilling som styremedlem. Når du i snart 20 år har brukt enormt med tid, krefter og engasjement for KFL og LSK, slipper du på ett tidspunkt opp for krefter. Jeg skulle sett signalene for tre år siden da jeg ble sjuk på vinteren, men valgte da å fortsette på grunn av at KFL hadde en så liten organisasjon den gangen. Folk tror ofte at alt er lett i medgang (á la den vi hadde i 05-07) men det er faktisk nesten mer slit da på grunn av alle arrangementene m.m. man må i gjennom. Cupfinale og annet er gøy da det står på, men du er helt utlada i lang tid etterpå. Denne våren har helsa og legene sagt stopp. Meldinga er klar: Fortsetter du som nå går du i veggen! Det er min egen helse det er snakk om, det er ingen andres skyld på noen måte.

    I tillegg til det helsemessige er det spesielt en ting som har vært viktig for meg: Endelig har KFL fått en stor og sterk organisasjon på de aller fleste områder. I tillegg til det har vi et meget sterkt styre i KFL som med 100 % sikkerhet fører fanklubben videre på det medlemmene har bestemt det siste året. Når man har brukt så mye tid på å bygge opp KFL er disse tingene meget viktige. KFL er i toppen på det meste og det kommer til å fortsette i mange år framover.

    Selv om jeg nå går ut av styret kommer jeg til å fortsette med mange oppgaver innafor KFL. Arrangement på Martins, mobilisering til kamper, tribunegruppa m.m. Jeg er sikkert en tullebukk på en del ting, det veit jeg, men jeg veit at jeg kan bidra mye på å mobilisere folk til diverse arrangementer og kamper i KFL. Det er sinnsykt viktig for KFL å ha positive folk som brenner for Fugla og holder engasjementet oppe. DER har jeg tenkt å bidra som en oppstøttende kraft for styret og organisasjonen i Kanari-Fansen. En ting er sikkert, dere får aldri høre noe ”nå skal jeg slappe av med golf og så tar jeg en kamp på Åråsen i ny og ne”. Ikke faen, jeg har vært på alle LSK-kampene hittil i år og skal få med meg resten. Jeg er en 110 % stående og syngende fan med Fuglasyndrom og skal skrike meg gjennom alt som er av kamper i mange, mange år framover. Den dagen jeg ikke synger, eller maser om turoppmøte, får dere legge meg inn på et gamlehjem!

    Nå ønsker jeg dere en god fotball-lørdag med Fugalseier og mye moro. Vi sees på Martins og Åråsen
    FORZA FUGLA!!!

    Mvh Arild Myklebust
    Daukjøtt Felt C
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Takk for alt du har gitt, Arild!

    Og takk for alt du fortsatt kommer til å bidra med for KFL.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #3
      Takk for alt arbeid du har lagt ned gjennom 16 år som kaptein på den flotte KFL-skuta! Takk for din iver etter å stadig pushe supportere til hjemme- og bortematcher. Mr. Kanarifansen fortjener en hyllest for å ha ført KFL dit vi er i dag, blant Norges beste supportere!
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • Mannschaft Rösler
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2003
        • 247

        #4
        Vi vil med dette uttrykke en stor takk til Arild for den fantastiske innsatsen har nedlagt gjennom så mange år. Maken til dedikert og inkluderende mann finnes vel knapt i supporternorge. Det er ingen overdrivelse å si at han skal ha mye av æren for at KFL har har utviklet seg til en av landets beste supportergrupper. Det er snakk om årsverk i frivillig arbeid!

        I takknemlighet.

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #5
          Da er det bare å si takk for alt du har gjort.
          Vi har jo hatt våre diskusjoner opp igjennom årene på godt og vondt og det kommer vi fortsatt til å ha fremover også...hehe

          En pils ved første anledning blir servert fra meg!

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #6
            Det er deg vel fortjent at du nå trekker deg "litt" tilbake. Det antall timer du har lagt ned for KFL er enestående for organisasjonen. Og du vet at det er maaange som setter pris på den jobben du har gjort.

            Bare å minne om trådene:

            og
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              #7
              Det er vel med god ryggdekning jeg sier at KFL ikke hadde vært der de er uten Arilds utrolige engasjement. Har ikke tall på hvor mange ganger han har ringt meg med iver i stemmen om noe han brenner for i KFL.

              Du har lagt ned en utrolig innsats og jeg unner deg virkelig å slappe litt mer av fremover.

              Tusen takk for hva du har gjort for klubben og supporterene!!

              En lettelse å se at du vil fortsette i tribunegruppa.

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Bosatt som jeg er et godt stykke unna Lillestrøm, har jeg aldri vært noe del av det indre miljøet rundt fansen/klubben. Men den må være både blind og døv som ikke har fått med seg den formidable innsatsen som Arild har nedlagt gjennom årtier. En annen kvalitet jeg har registrert hos Arild er hans evne til å stå opp offentlig å unnskylde seg hvis han har dummet seg ut; aldri noen bortforklaringer - faktisk en ganske sjelden evne - som fremtvinger stor respekt. Takk, og lykke til videre!

                Kommentar

                • Simeone
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2008
                  • 761

                  #9
                  Vil på vegne av meg selv og UFC takke for samarbeidet i sesongene 2005-2007.
                  Hvem vet, kanskje vi ses på felt c en gang i fremtiden også.

                  For alltid et fanatisk støtte til Sportsklubben.
                  Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                  para gritarle a la FIFA:
                  ¡Que ellos son el gran ladrón!

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    #10
                    Har Mye å takke Arild for opp gjennom Årene med anskaffelse av billetter etc etc, og all den innsatsen som han har lagt i sjela til KFL.
                    Tusen Takk Arild!
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • Armando
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Jul 2008
                      • 88

                      #11
                      Tusen takk for alt, Arild!!! Utrolig trist at du har trukket deg, er ikke mange som kan erstatte deg.

                      Kan ikke beskrive med ord om hvor mye engasjementet ditt har tilført fansen og hvor mye det hjalp med tribunemøtene før match! Du vil bli dypt savnet som leder.

                      Kommentar

                      • oddleif
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Dec 2007
                        • 49

                        #12
                        Godt jobba, Arild

                        Takk for et fantastisk engasjement, Arild!

                        Men jeg tror nok at du en dag er tilbake i styret, vi trenger deg der

                        :-)

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          #13
                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • Moongirl88
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Jul 2008
                            • 32

                            #14
                            tusentakk for alt... ditt posetive vesen smitter på oss alle...
                            Fugla <3

                            Kommentar

                            • Max Power
                              Juniormedlem
                              Ferskenpels
                              • May 2009
                              • 2

                              #15
                              Ny her på forumet, og benytter anledningen til å takke Mykle for å ha fått kanarifansen dit vi er i dag! du blir vanskelig å erstatte!!!

                              Kommentar

                              • Ellef
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Feb 2006
                                • 112

                                #16
                                Du er gul og svart tvers igjennom Arild, god stemning! Helt fra jeg var liten drittunge som samla flasker på Åråsen, og bæsja i buksa, husker jeg spesielt en over gjennomsnittet engasjert fyr som var overalt, og det er nettopp du som skal ha mye av æren for at KFL er der vi er i dag. Vil ikke si takk for alt, men heller takk for alt så langt. Vet at du fortsatt kommer til å bidra mye i KFL og på Åråsen, du klarer aldri i verden å holde deg unna, og bra er det. Ingen over, ingen ved siden, Arild!

                                Anders
                                Last edited by Ellef; 19.05.2009, 12:49. Begrunnelse: La til litt og fjerna en leif
                                Wenche Myhre

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎