Riise

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Riise

    Når kan vi begynne og bruke han?

    Synes synd på Espen hvis han blir tatt av med en gang. Er vel han som mister plassen.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • Fugla for alltid
    Medlem
    Bøffel
    • Feb 2005
    • 37

    #2
    Re: Riise

    Vi kan begynne å bruke Riise til bortemøtet mot Molde 3.juli.

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #3
      Re: Riise

      Opprinnelig skrevet av krisruds
      Synes synd på Espen hvis han blir tatt av med en gang. Er vel han som mister plassen.
      Vi har egentlig bare 1 ordentlig høyrekant i stallen, og det er Johan Petter Winsnes. Sånn sett er det han som mister plassen sin til Riise. Midtbanen vi har spilt med de fleste kampene hittil i 2005 har bare vært reserveløsninger. Nå gleder jeg meg enormt til endelig å få en kantspiller stinn av selvtillitt som tør å utfordre, og som kan drible. Når det gjelder Espen, så passer han ikke spesielt bra inn i diamantformasjonen vi spiller for tiden. Kasey og Koren gjør en glimrende jobb hhv defensivt og offensivt på midten. Med Strand tilbake for full maskin tror jeg på medalje i år!

      Og forresten, det er allerede startet flere tråder om Bjørn Helge Riise...
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        I farten så jeg ikke nummeret på drakta som Riise satte på seg i går. Noen som husker?

        mvh
        perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • Baron
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 187

          #5
          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          I farten så jeg ikke nummeret på drakta som Riise satte på seg i går. Noen som husker?

          mvh
          perta
          Riise blir nummer 24, så får vi håpe at hans opphold i lillestrøm blir like vellykka som for den forrige som bærte det nummeret...
          Baron!

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎