Treninga lørdag 11. juni

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3190

    Treninga lørdag 11. juni

    17 utespillere og tre keepere stilte på dagens trening før kampen mot Aalesund på søndag.

    Av stallen på 24 savnes Bjørn Helge Riise, som dessuten ikke er spilleberettiget før 1. juli; det samme gjelder David Vidarsson, som er på Island. Heinz Müller er vel i Tyskland som del av rehabiliteringa, og ventes spilleklar om et par uker. Harald Hauge er på skadelista igjen, uten at jeg veit hvor alvorlig det er denne gangen. Misund deltok for fullt på første del av treninga, men er opplagt ikke helt frisk og spilleklar.

    Etter oppvarming trente en i en stor sirkel på medløpspasninger, overlapp og veggspill, med opptil tre baller om gangen og stort tempo. Röslers drill av 11'ern gjaldt som vanlig bevegelsesmønster offensivt og defensivt, kanskje med noe mindre vekt på motstanderens særtrekk enn forut for en del av de siste kampene, og innøvde trekk på dødballer.

    Ut fra formasjonstreninga ser laget mot Aalesund ut som Romerikes Blad tipper i dagens papirutgave:

    Reitmaier
    Andersson-Andresen-Kippe-Rambekk
    Wehrman
    Søgård-Koren
    Sundgot
    Mifsud-Powell

    Wehrman har slitt med influensa, og trente med tjukk jakke. Er han ikke kampklar i morra blir det vel Rambekk her, og Shane inn på VB.

    gilbert
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    #2
    Takker for referatet!

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎