Fredrik Mosis

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Fredrik Mosis

    Fra Skeids forum:

    Fredrik Mosis har akseptert en kontrakt fra LSK som Skeid - i hans øyne - ikke kunne matche. Jeg kjenner ikke til innholdet i noen av kontraktene så det er ingen vits i å spørre om det

    Fredrik hadde sin siste trening for Skeid junior fredag 29/5. Han har nok vært og prøvespilt for LSK tidligere, deltok bl.a i JET for LSK ifjor eller forfjor. Men jeg tror det var etter interkretsmatchen mot LSK hvor kapteinen vår storspilte (med flere LSK-topper på sidelinja) at det ble satt fart i en overgang.

    Og ja, han er god. Definitivt et savn for juniorlaget. Men som sisteårs junior ville han prøve seg andre steder, forståelig nok.
    Virker som at han er klar for oss. Fikk også det inntrykket fra HSfts innlegg i treningstråden.

    Velkommen til klubben.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6075

    #2
    Tipper han kommer til å forsterke 2. div-laget vårt og juniorlaget. Vi har ikek så utrolig mange stoppere i stallen, men jeg tviler uansett på at vi noen gang får se han på a-laget. Ettersom han er siste års junior i år så regner jeg med at han har fått en ettårskontrakt med klubben og forsvinner etter sesongen. Skal mye til at han skal klare å spille seg inn i a-stallen vår i løpet av året når han ikke har vært i a-stallen til skeid.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av HSft
      Tipper han kommer til å forsterke 2. div-laget vårt og juniorlaget. Vi har ikek så utrolig mange stoppere i stallen, men jeg tviler uansett på at vi noen gang får se han på a-laget. Ettersom han er siste års junior i år så regner jeg med at han har fått en ettårskontrakt med klubben og forsvinner etter sesongen. Skal mye til at han skal klare å spille seg inn i a-stallen vår i løpet av året når han ikke har vært i a-stallen til skeid.
      Høres fornuftig ut det. Stusser litt på at vi henter en spiller som ikke er god nok for førstelaget til Skeid i en alder av 19 år, så er nok junior/2.laget han er hentet for.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

        #4
        Jeg så juniorlaget til Skeid mot Lørenskog for 2-3 uker siden. Siden jeg hadde hørt rykter om at Fredrik Mosis var klar for LSK fulgte jeg han tett.
        Han var kaptein og midtstopper på et relativt bra Skeid-lag. Desverre var motstanderen dårlig (Skeid vant 6-0) og han måtte ga av banen like etter pause pga skade, så det var ikke veldig mye han fikk vist.

        Det jeg så var en fysisk veldig sterk spiller som vant samtlige dueller både langs bakken og i lufta. I tillegg la jeg merke til at han var flink på 1 touch i pasningsspillet. Noen konklusjon for denne spilleren har jeg alt for lite grunnlag til, utenom at han var en god stopper på dette nivået.

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6075

          #5
          Tipper dette kjøpet også gjør at Ruben kan spesialisere seg mer på høyrebacken og spille færre kamper som stopper.

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Høres fornuftig ut det. Stusser litt på at vi henter en spiller som ikke er god nok for førstelaget til Skeid i en alder av 19 år, så er nok junior/2.laget han er hentet for.
            Tipper det er press på LSK fra Oslo Kristne Senter og deres supportere. De mener nok at årets bunnplassering på 2.-laget skyldes synd.

            Man håper at klubben kan slippe unna skjersilden med en Moses på banen for å veie opp for Judas på benken.

            Kanskje Moses vil lede LSK ut av ørkenen?
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13244

              #7
              Moses kan muligens være god å ha under neste flomkatastrofe i Lillestrøm?

              Ellers bør Bjarmann og co absolutt konsultere forumet før de går til innkjøp.

              Kommentar

              • OppsalKanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2008
                • 1881

                #8
                Was it a burning bush that told Moses to sign for Lillestrøm?




                Er det noen andre her på forumet som kan fortelle litt om spiller'n selv? Egenskaper, beste stillingen på banen, osv?
                Nå bosatt på Rasta !!!!!

                Alltid Celtic og LSK

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Man håper at klubben kan slippe unna skjersilden med en Moses på banen for å veie opp for Judas på benken.

                  Kanskje Moses vil lede LSK ut av ørkenen?
                  Ha ha, denne var morsom! en Mosis på banen veier opp for en Judas på benken .... :-) utrolig bra.

                  Får vel ønske Mosis velkommen til klubben, måtte han lede klubben utav slaveriet i bunnen.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎